• Ik wil stand alone,s maken rond de 10
    Wat ik van je wil weten is:
    Naam:
    Leeftijd:
    idee voor jou stand alone:
    Naam van jongen of meid als je wilt met wie je krijgt:
    Wat voor stand alone moet het zijn(Bijvoorbeeld,vampire,demon,normaal):
    Uitleg over beide personen een beetje:

    1: StupidBrains Klaar!
    2: Damongirl KLaar!
    3: Synyster Klaar!
    4: Stroopwafel Klaar
    5: JonasPancake Klaar
    6 shithead
    7:
    8:
    9:
    10:

    Heel misschien doe ik meer maar voor nu 10 plekken maar;)

    De site waar de delen de volgende dagen online zullen staan: http://www.quizlet.nl/stories/36850/stand-alones/

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 11:52 ]


    Never regret something that made you Smile

    Naam: Mackenzie Anna Johnson
    Leeftijd:21
    idee voor jou stand alone:MacKenzie komt door een verhuizing te maken met de cullens als ze carlisle ziet die op dat moment niks met esmee heeft vind ze hem een geweldig leuke man ( haha love carlisle)
    Naam van jongen of meid als je wilt met wie je krijgt:Carlisle Cullen
    Wat voor stand alone moet het zijn(Bijvoorbeeld,vampire,demon,normaal): vampiernovel, beetje romantisch maak er maar wat leuks van.
    Uitleg over beide personen een beetje:Carlsile die kende denk ik wel, en Mackenzie heeft lang blond haar, een lichte huid en bruine ogen en is een meisje dat weet wat ze wilt ze houd ervan om mensen te helpen en kan met iedereen goed omgaan.MacKenzie

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 8:38 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    Naam: Mackenzie Anna Johnson
    Leeftijd:21
    idee voor jou stand alone:MacKenzie komt door een verhuizing te maken met de cullens als ze carlisle ziet die op dat moment niks met esmee heeft vind ze hem een geweldig leuke man ( haha love carlisle)
    Naam van jongen of meid als je wilt met wie je krijgt:Carlisle Cullen
    Wat voor stand alone moet het zijn(Bijvoorbeeld,vampire,demon,normaal): vampiernovel, beetje romantisch maak er maar wat leuks van.
    Uitleg over beide personen een beetje:Carlsile die kende denk ik wel, en Mackenzie heeft lang blond haar, een lichte huid en bruine ogen en is een meisje dat weet wat ze wilt ze houd ervan om mensen te helpen en kan met iedereen goed omgaan.MacKenzie

    Helemaal perfect meid


    Never regret something that made you Smile