• Dat ik vandaag echt mega vrolijk ben! ^^

    Joah normaal haat ik maandagen en ben ik strontchagarijnig, maar vandaag loop ik al de hele dag met een enorme grijns rond en ben veel te vrolijk voor mijn doen ^^
    Zelfs door de regen en sneeuw fietsen ging met een enorme grijns terwijl ik normaal zeg maar loop te schelden als het zulk weer is x'D

    En dat allemaal door een stom iets x'D

    -zo dit was even mijn mededeling :D-

    Iemand nog meer zo'n dag? x'D

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 17:55 ]


    dream, dare, fly!

    WEmo schreef:
    Nee ik ben verdrietig want ik ben zielig! Ik moet voor vrijdag 5 drinkwaterflessen voor school hebben verkocht voor 2,50 per stuk en niemand wil ze kopen! En als ik ze niet verkoop dan moet ik ze van mijn zakgeld betalen ):


    Vraag familie, vrienden, kennissen, buren etc. Of ga de deuren bij langs (A)


    dream, dare, fly!

    WEmo schreef:
    Nee ik ben verdrietig want ik ben zielig! Ik moet voor vrijdag 5 drinkwaterflessen voor school hebben verkocht voor 2,50 per stuk en niemand wil ze kopen! En als ik ze niet verkoop dan moet ik ze van mijn zakgeld betalen ):
    Je school kan je niet verplichten om dat geld te geven hoor. Zeg gewoon dat je het niet hebt, klaar.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik ben blij want het zouw vandaag echt een *** dag worden maar ik ben suuuuuuupeeeeeeerrr happy!!!xD dat komt omdat ik vandaag echt heel erg veel goed nieuws heb gekregen xD


    Shoganai i ne~

    LALALALALA schreef:
    Nee, heb een kutdag. Maar die heb ik niet zo vaak, gelukkig.

    poor you..!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    AvanJogia schreef:
    (...)

    Vraag familie, vrienden, kennissen, buren etc. Of ga de deuren bij langs (A)

    Gedaan, gedaan, gedaan, gedaan etc. Of ga gedaan ):
    Ik heb er nog amar 0 verkocht ):

    LALALALALA schreef:
    Nee, heb een kutdag. Maar die heb ik niet zo vaak, gelukkig.


    *stuurt jou ook wat vrolijkheid :)*


    dream, dare, fly!

    LALALALALA schreef:
    (...) Je school kan je niet verplichten om dat geld te geven hoor. Zeg gewoon dat je het niet hebt, klaar.

    Ik weet, maar dat gezeik daar zit ik ook niet op te wachten ):
    EN dat ik het niet heb, daar is geen woord van gelogen want ik ben blut xd

    Ja ik. Ik heb de hele middag met mijn crush spelletjes zitten spelen op de laptop.:9~


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    AvanJogia schreef:
    (...)

    *stuurt jou ook wat vrolijkheid :)*
    Dankje.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik had vandaag hooftpijn,buikpijn ik zag wazig en ik had het gevoel dat ik bewoog >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Qlimax schreef:
    Ja ik. Ik heb de hele middag met mijn crush spelletjes zitten spelen op de laptop.:9~


    Oeehoeeehh -wbw- :3


    dream, dare, fly!

    RoseDestiny schreef:
    ik had vandaag hooftpijn,buikpijn ik zag wazig en ik had het gevoel dat ik bewoog >.<


    aii beterschap <3


    dream, dare, fly!

    Ik ben altijd super vrolijk ^^


    What is youre favo scary movie?

    Ik had wel een leuke dag maar ben nu zo kapot als wat. Bed bed bed bed :9~


    -

    En,,waarom was je zo vrolijk? (:
    Ik had ln eerste examen (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'