• zoals de titel al zegt, vind ik dat er teveel slecht engels is op quizlet.
    en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik stoor mij daar echt aan. heel erg zelfs, zo erg soms dat ik mijn laptop door het raam wil gooien. wat je soms leest, vreselijk.
    oke, je denkt misschien dit is heel overdreven. maar ik vind, persoonlijk, van niet.
    ik bedoel, ik kan leven met een schrijffout (dat heeft iedereen wel eens) maar hoe soms alle tijden door elkaar worden gegooid. echt vreselijk. je moet soms super lang nadeken voordat je doorhebt wat er gezegt wordt, net chinees. en sorry maar chinees kan ik niet lezen.
    ik zou graag jullie mening hierover weten en ik zou het super vinden moest iedereen eens opletten met wat ze schrijven. je kan altijd hulp aan iemand vragen als je het niet zeker weet.
    en wat is nu het ergste? hulp vragen of afgaan omdat je je titel van je quizlet verkeerd schrijft en daardoor je quizlet amper wordt gemaakt? en dat de mensen die je quiz maken zich steeds irriteren aan je slecht engels?
    misschien overdrijf ik, maar denk er toch maar eens over na, jullie weten dat ik gelijk heb over het slechte engels, het is aleen de vraag: wat doe je eraan?

    Als je geen Engels kunt, begin er dan ook niet aan. Maar aangezien ze hier zich daar niets van aantrekken, zien we heel de tijd verneukt Engels voorbij komen.

    Laat hun toch gewoon?

    Als je geen Engels kunt, begin er dan ook niet aan. Maar aangezien ze hier zich daar niets van aantrekken, zien we heel de tijd verneukt Engels voorbij komen.


    Wat zij zegt!:Y)

    Maar ik ben het dus min of meer wel met je eens![à]

    Xo


    everything, in time

    ja en ik irriteer me daar aan. ik vind het soms echt super erg. echt waar soms zou ik alle haren van mijn hoofd willen trekken. vooral omdat ik engels zo'n mooie taal vind en het dan nog erger vind dat er zoveel fouten worden geschreven.

    Laat hun toch gewoon?


    vind je het dan niet super irritant?

    Ik vind het ook verschrikkelijk --'
    Soms zie je gewoon:
    I've having sex whit you're boyfriend.
    Like raar voorbeeld? maar ik vind het zo verschrikkelijk!

    niet echt nee.

    Het is juist grappig .
    Om te zien hoe scheef mensen Engels praten.:P
    Er was eens een meisje bij mij in de klas. En de lerares Engels vroeg haar de vebrtaling van 'Doe niet zo gek'
    Wat antwoordde mijn klasgenoot;'Do not crazy'
    Ik heb daar uren om zitten lachen :P

    Overdrijven is ook een vak. Als die mensen engels willen typen mij best en als het fout is, dan negeer ik het gewoon.

    (...)

    vind je het dan niet super irritant?

    Nee

    niet iedereen is super goed in Engels...

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ach, mij boeit het niet zoveel. Ik lach er gewoon even om en dan is het klaar. Ik maak ook grammaticafouten, en als ik die dan later zie zit ik ook om mezelf te lachen. Wind je er niet zoveel over op, zolang jij het maar kan. : )


    I recycle my thoughts.

    Ja en? Mij boeit het al lang niet meer. Ik maak ook wel soms fouten. Dat doet iedereen. En als ze zo graag engels horen, dat ze dan maar doen. Zorg gewoon dat jou engels goed is en zaag neit over de anderen. Het is hun eigen keuze en als mensen daarover beginnen zagen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Weetje,ik ben zeer slecht in Engels.En heb je er ook als over nagedacht dat die mensen misschien hun fout niet inzien ? Ik heb vaak dat ik denk dat ik het juist heb geschreven maar het toch fout blijkt te zijn.Zeg het dan gewoon vriendelijk tegen die mensen en dan zullen ze het waarschijnlijk wel gewoon veranderen.Ik zelf vraag vaak aan iemand als ik niet zeker ben ofdat het wel klopt.


    The soul needs autumn.

    My boeit het niet zo.. x_x

    iedereen maakt van die fouten xP
    ik ook terwijl ik voor engels een 9 sta op school. so what.?


    We can only learn to love by loving.