• Ik heb dus via Facebook, via de Dudesons mensen leren kennen enzo. En we gingen dus vetvaak op elkaars fotos reageren die we uploadden van de Dudesons en raken dan aan de praat. En zij woont in Polen en vandaag stuurde ze me een berichtje wat mijn adres is want ze wil mij een kerstkaart sturen <33
    echt sweeeeet.
    Wie heeft ook eens (kerst)kaarten gekregen, zomaar, van een internetvriend(in) uit het buitenland? c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet uit het buitenland maar wel van internet vrienden (krul)
    Ohwacht België is ook buitenland natuurlijk. Dus dan wel :'D

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 22:16 ]


    -

    Ja van Naan en Chiaar uit België (: Die heb ik nog steeds!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, van Lauren (Ohmygaskarth) en Vivie(Pchu) krijg ik er dit jaar 1 :9~

    Mmm, wel een valentijnscadeau vanuit Amerika. Mijn vriend stuurt meestal gewoon met de email een kaartje, lol. ;d


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Gabriele uit Litouwen <3 Die heb ik 'ontmoet' via DeviantArt. Zo'n leuk kind! ^^


    ars moriendi

    Je adres geven aan mensen in het buitenland.. Ook al lijkt ze vertrouwd. Je moet niemand vertrouwen in het Internet. Pas ermee op :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Amerricka schreef:
    Ja, van Lauren (Ohmygaskarth) en Vivie(Pchu) krijg ik er dit jaar 1 :9~

    en van mij ):

    & Ik krijg van een paar mensen op Q geloof ik een kaart dit jaar.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik doe niet aan kerstkaarten :Y)
    Al lees ik wel kaarten die een vriendin van me krijgt, vorige week nog eentje uit Indonesië.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Amerricka schreef:
    Ja, van Lauren (Ohmygaskarth) en Viviee(Proserpina) krijg ik er dit jaar 1 :9~


    & ik krijg er dit jaar ook één van Lotte :9~ & ik stuur Lotte een Wit-Russische kaart (:


    Olive

    Ik was vorig jaar bij een vriendinnetje in Parijs, gingen we uit, vonden we een postkaart: Dear Jezus, i couldn't find your profile on Facebook so here's a postcard. blablabla, allemaal frans geneuzel. Maaar hij zit nog steeds in m'n agenda, hahaha.


    It's time to be happy again.

    Wallflower schreef:
    (...)
    en van mij ):

    & Ik krijg van een paar mensen op Q geloof ik een kaart dit jaar.


    Maar jij woont niet in het buitenland (cat)

    Dat is super leuk om te krijgen :D

    Jullie zijn echte vriendinnen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik krijg wel 'ns Kerstkaartjes van mensen van 't internet, maar niet uit 't buitenland, omdat ik niet snel mijn adres geef :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet van internet vrienden/vriendinnen.
    Wel van familie uit Spanje en Noorwegen (nerd)


    Alleen maar tranen van geluk

    Niet van internetvrienden, maar er komen waarschijnlijk dit jaar weer, zoals ieder jaar, een heleboel kerstkaarten van mijn Duitse kant van de familie. Dat is ook buitenland, maar niet zo ver weg. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan