• Voor een uitwisselings progamma mogen de 1e en 2e klassers naar Sint Jozef College in DAMN België! -Noorden van België begint met n A maar volgens mij niet Antwerpen welke hoor je morgen van me :"D-
    Naja ik ga me dus inschrijven dikke kans dat ik mee mag! Waza!
    Hoe cuwl is dat?!
    Naja wie heeft er ook wel eens mee gedaan aan een uitwisselings project?
    En voor de belgen onder ons ;p Zijne r dingen die ik moet weten voordat ik -hopelijk- de grens over steek? =P

    whahahhahaha/ WIJ doen niet aan uitwisselingen


    "Ignite, my love. Ignite."

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Haha, het komt wel voor hoor, maar niet op scholen waar ze alleen ASO-richtingen geven en zeker niet waar Latijn (en Grieks) gegeven wordt. (krul)

    Veel succes in ieder geval! :'D


    Zoals het Xaveriuscollege in Borgerhout.


    We love because he loved us first - John 4:19

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Zoals het Xaveriuscollege in Borgerhout.
    Wow, de broer van iemand van mijn jaar zit daar ook. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Wow, de broer van iemand van mijn jaar zit daar ook. (nerd)


    Haha. Je vindt eerlijk gezegd veel buitenlanders daar, heb ik gehoord. Maar die gedragen zich wel netjes, door de regels.


    We love because he loved us first - John 4:19

    ik had me ingeschreven voor een uitwisseling met polen dit jaar, maar omdat polen te weinig geld heeft gaat het niet door. Maarja, achteraf wel goed, want in de week dat ik naar polen zou gaan zou heel vwo 4 naar parijs gaan, dus daar ga ik nu ook naartoe (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Haha. Je vindt eerlijk gezegd veel buitenlanders daar, heb ik gehoord. Maar die gedragen zich wel netjes, door de regels.
    Oh, jij zit daar niet? :'D

    Maar Borgerhout zit sowieso vol met allochtonen. (krul)


    Only losers can act the way you do

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    En in België zeggen ze 'gij' ipv 'jij'. Een beetje straattaal dus, argh whatever ben toch één van de hangjongeren die vaak 'de bord' zeggen in plaats van 'het bord'
    Straattaal? DIALECT! ;D Wen er maar aan. (:
    Wees bescheiden, belgen hebben het niet zo op hollanders (ja dat zeggen wij tegen nl'ers) met een grote mond die denken dat ze in alles beter zijn. (Belgen zijn veel bescheidener, kijk maar naar al die programma's met Belgen en Hollanders in..)


    Get outta my head!

    Uh, ik ben in de 1e naar Noorwegen geweest, 3e naar Londen, en dit jaar naar Ierland ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Reloaded schreef:
    (...)Straattaal? DIALECT! ;D Wen er maar aan. (:
    Wees bescheiden, belgen hebben het niet zo op hollanders (ja dat zeggen wij tegen nl'ers) met een grote mond die denken dat ze in alles beter zijn. (Belgen zijn veel bescheidener, kijk maar naar al die programma's met Belgen en Hollanders in..)

    En toen lag hier een hoopje belgische eigendunk -Rolt over de grond- (nerd)

    Reloaded schreef:
    (...)Straattaal? DIALECT! ;D Wen er maar aan. (:
    Wees bescheiden, belgen hebben het niet zo op hollanders (ja dat zeggen wij tegen nl'ers) met een grote mond die denken dat ze in alles beter zijn. (Belgen zijn veel bescheidener, kijk maar naar al die programma's met Belgen en Hollanders in..)
    Inderdaad.

    Quote uit de les aardrijkskunde.
    Jongen: "België moet scheiden, dan zijn wij eindelijk van die Walen af!"
    Leerkracht: "Maar wilt ge dan liever bij d'Hollanders?"
    Jongen: "Nee."
    Leerkracht: "Ah, voilà."

    (nerd)


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Oh, jij zit daar niet? :'D

    Maar Borgerhout zit sowieso vol met allochtonen. (krul)


    Ik ben buitenlander. Russia. (krul) Ik ga daar volgend jaar heen, juah. (krul) ASO, Latijn. (nerd)


    We love because he loved us first - John 4:19

    Leerkrachten spreek je altijd aan met u. Maar in de tussentaal is u ook het bezittelijk voornaamwoord voor jouw. (krul)


    Only losers can act the way you do

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Ik ben buitenlander. Russia. (krul) Ik ga daar volgend jaar heen, juah. (krul) ASO, Latijn. (nerd)
    Russia, yeah. :9~


    Only losers can act the way you do

    Reloaded schreef:
    (...)Straattaal? DIALECT! ;D Wen er maar aan. (:
    Wees bescheiden, belgen hebben het niet zo op hollanders (ja dat zeggen wij tegen nl'ers) met een grote mond die denken dat ze in alles beter zijn. (Belgen zijn veel bescheidener, kijk maar naar al die programma's met Belgen en Hollanders in..)


    Vind je het raar? Haha. België, één der welk land haha.


    We love because he loved us first - John 4:19

    WEmo schreef:
    (...)
    En toen lag hier een hoopje belgische eigendunk -Rolt over de grond- (nerd)
    Da's niet waar, dat is om duidelijk te maken dat wij ons daaraan ergeren. Ik heb toch niet gezegd dat Belgen beter zijn? Gewoon bescheidener (en dat is echt een cultuurverschil! Dat is als zeggen dat Afrikanen een donkerdere huid hebben als blanken..)


    Get outta my head!