• Allerliefste kienders, Kirsten moet jullie iets vertellen.

    Sommige weten het misschien wel, andere zullen verbaasd zijn en weer anderen zullen een gat in de lucht springen :Y). Ik heb zojuist besloten dat ik stop als moderator. Ik heb het zo belachelijk druk dat het me gewoon niet meer gaat lukken. Daarnaast ben ik, zeg ik heel eerlijk, uiteindelijk op te veel dingen gebotst waar ik niet meer mee overweg kon. Dit heeft niets met de andere mods te maken, vooral met mezelf. Gewoon, omdat ik in de afgelopen paar maanden zo ontzettend veranderd ben en anders tegen dingen aan ben gaan kijken.

    Ik blijf natuurlijk gewoon een trouwe Quizletuser en ik ga natuurlijk gewoon door met alle achterlijke verhalen die ik al schreef, maar dit keer zonder alle andere functies, zonder rode naam en zonder corrigerende uitspraken :Y). Ik ga het werk heel erg missen maar het lukte ook gewoon niet meer met mijn school en stage te combineren, omdat ik het gewoon echt te druk heb tegenwoordig.

    Dankjulliewel allemaal voor de leuke tijd die ik hier als mod heb gehad.

    Veel liefs, Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    You know my reaction, ik ga je in ieder geval heel erg missen als mod.


    Life is hard and then we die

    -springt een gat in de lucht-
    Oké grapje. Jammer dat je stopt, maar ik snap t wel. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dat je het heel goed hebt gedaan al die tijd (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oh, dat is echt jammer. ): Hopenlijk lucht het op, heb je minder druk op je schouders, dan kun je je misschien meer concentreren op je eigen leven, hehe. We zullen je missen als mod. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ow wat jammer (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    @ATL Ach, dan ws er tenminste nog iemand blij over mijn beslissing, haha. Nee ik vind het zelf echt heel jammer, maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor. En als het je niet eens meer lukt om een keer per week een nieuwsbrief in te vullen, dan kun je net zo goed maar meteen kappen toch? :Y) En het overlaten aan mensen die er wel de tijd voor hebben.


    Wie du mir, so ich dir.

    PUKKELxDING schreef:
    You know my reaction, ik ga je in ieder geval heel erg missen als mod.

    Stiekem wil ik wel orgineler doen maar Annick zegt wat ik ook zou zeggen (cat).

    Niet dat ik je goed ken, maar ik ga het echt raar vinden om jou als niet mod te zien.
    Niet rood bedoel ik.
    Bedankt voor alle moeite.(flower)


    effort never betrays you

    KirstenSnaps schreef:
    @ATL Ach, dan ws er tenminste nog iemand blij over mijn beslissing, haha. Nee ik vind het zelf echt heel jammer, maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor. En als het je niet eens meer lukt om een keer per week een nieuwsbrief in te vullen, dan kun je net zo goed maar meteen kappen toch? :Y) En het overlaten aan mensen die er wel de tijd voor hebben.

    Haha inderdaad dat is ook wel zo. Anders gaan mensen weer zeuren dat je niet actief bent enzo. En hoe erg ik me vroeger ook aan je geërgerd heb, je hebt het als mod wel goed gedaan. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lipsy schreef:
    Niet dat ik je goed ken, maar ik ga het echt raar vinden om jou als niet mod te zien.
    Niet rood bedoel ik.
    Bedankt voor alle moeite.(flower)

    Idd (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Succes met je stage en zo. En ik hoop dat je een leuke tijd als Mod hebt gehad :'D

    Waarschijnlijk komen er na dit topic nog zo'n 2 à 3 topics, omdat niemand Kirsten kan missen. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lipsy schreef:
    Niet dat ik je goed ken, maar ik ga het echt raar vinden om jou als niet mod te zien.
    Niet rood bedoel ik.
    Bedankt voor alle moeite.(flower)


    Inderdaad. Dat wordt even wennen.
    In ieder geval, bedankt voor alle moeite. Ik heb je altijd al een goede mod gevonden, ook al ken ik je niet eens(krul)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 21:57 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    C0RPSE schreef:
    Waarschijnlijk komen er na dit topic nog zo'n 2 à 3 topics, omdat niemand Kirsten kan missen. (cat)
    Denk het ook!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Denk het ook!

    Achja, ze verdient 't :')


    "I shut my eyes in order to see.'