• Iets wat me echt opvalt de laatste tijd is dat mensen zo ongelooflijk bang zijn om zichzelf te zijn. Ik bedoel, wat dan nog als mensen je niet leuk vinden ? Zo'n mensen zullen er altijd zijn en deze zijn je aandacht niet waard. Serieus, wat valt er te berijken met je te verschuilen achter een masker ? Mensen zullen het vroeger of later door krijgen en het zal de echte jou vermoorden om zich te verstoppen. Ik snap echt niet wat er mis is met jezelf te zijn en waarom mensen geen fouten mogen maken. Ik zie het echt overal en ik begrijp het niet. Fouten zijn menselijk, toch ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    Niemand is altijd zichzelf ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik moet nog mezelf vinden =o


    They fell in love, didn't they?

    Het is makkelijker gezegd dan gedaan.


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ik ben het met je eens. Ik denk dat sommigen zich anders voordoen dan ze zijn omdat ze anders geen vrienden maken ofzo.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Desecrate schreef:
    Niemand is altijd zichzelf ;D

    waarom zou je niet altijd jezelf zijn ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik denk dat sommigen zich anders voordoen dan ze zijn omdat ze anders geen vrienden maken ofzo.

    I agree, maar zijn dat dan wel goede vrienden ? Ik bedoel maar,


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben meestal wel mezelf. OKe meestal altijd maar meestal loopt dat niet goed uit omdat ik daardoor altijd ruzie krijg met iedereen,


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat kun je natuurlijk makkelijk zeggen, maar zo makkelijk is 't niet :') Het is niet even, 'Huppa! Ik doe m'n masker af en ben mezelf!' Ik ben nou eenmaal bang om fouten te maken en ik ben bang om mezelf te zijn (: En daar zijn weer redenen voor. En dat masker wordt beetje bij beetje kleiner, maar 't zal er altijd zitten. ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Ik ben het met je eens. Ik denk dat sommigen zich anders voordoen dan ze zijn omdat ze anders geen vrienden maken ofzo.

    neem een voorbeeld van mijn klas bijna iedereen is een JB fan en wandelde huppel klonen met addidas (puh)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk niet dat er mensen altijd zichzelf zullen zijn. Voor sommige mensen zullen zij zich inhouden met dingen, omdat ze weten dat zij gevoeliger zijn. En vaak probeert men toch in de smaak te vallen bij anderen, door zichzelf een klein beetje te veranderen.
    Ik ben ook niet bij iedereen mezelf. En er zijn maar drie mensen, waar ik echt echt mezelf bij kan zijn. Bij anderen, is er altijd een klein deeltje dat achterwege blijft (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben alleen mezelf met mijn beste vriendin en mijn zusje.


    It's time to be happy again.

    Ik ben alleen écht mezelf bij 1 goede vriend van me.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Niet zichzelf zijn is eigen aan de mens van deze tijd blijkbaar.
    En er zo'n discussies als deze over voeren, verandert niks.
    Sorry, maar ik ben dit onderwerp zo beu. Neem het niet persoonlijk.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sommige mensen die hebben het zelfvertrouwen niet om zichzelf te zijn, omdat ze zoveel waarde hechten aan de mening van een ander. Dit heeft meestal te maken met een pestverleden en is daarom vrij moeilijk te behandelen.
    Ik snap je punt echt wel, zo kijk ik er ook tegenaan, maar bij sommige mensen werkt dat helaas niet zo..


    Life is hard and then we die

    Laziza schreef:
    Het is makkelijker gezegd dan gedaan.


    wth.