• Iets wat me echt opvalt de laatste tijd is dat mensen zo ongelooflijk bang zijn om zichzelf te zijn. Ik bedoel, wat dan nog als mensen je niet leuk vinden ? Zo'n mensen zullen er altijd zijn en deze zijn je aandacht niet waard. Serieus, wat valt er te berijken met je te verschuilen achter een masker ? Mensen zullen het vroeger of later door krijgen en het zal de echte jou vermoorden om zich te verstoppen. Ik snap echt niet wat er mis is met jezelf te zijn en waarom mensen geen fouten mogen maken. Ik zie het echt overal en ik begrijp het niet. Fouten zijn menselijk, toch ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    Laziza schreef:
    Het is makkelijker gezegd dan gedaan.

    Weetje, als het om kleding gaat ben ik gewoon mezelf. Geen Uggs of Adidasjackies voor mij. Ik draag van die leuke herenschoentjes, panties met zwarte kousen en doe er alles aan om er anders dan anderen uit te zien. Ik voel me anders onzichtbaar. Hoe ik me vanbinnen voel, is moeilijk uit te leggen en te begrijpen voor anderen, dus dat verschuil ik soms. Ik praat er soms over met mijn vriendin. Maar toch weet ik dat niemand me echt zou volgen, omdat die persoon niet mij is. Ik voel me awkward met mensen om me heen. Dus gewoon lekker spontaan zijn lukt me niet. En fouten doden me. Ik maak telkens dezelfde fouten en leer nooit.


    wth.

    Maar wat is jezelf zijn? Dat is een filosofische vraag die ik meerdere keren per dag aan mezelf stel. (:

    pseudoniem schreef:
    Maar wat is jezelf zijn? Dat is een filosofische vraag die ik meerdere keren per dag aan mezelf stel. (:

    Het bestaat niet :'D Je gedraagt je bij iedereen anders. Dat is gewoon een feit en gaat niet veranderen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zal vertellen waardoor het komt dat ik lang niet helemaal mezelf was en nu nog steeds bezig ben mijn eigen ik naar boven te halen. En ik denk dat ik niet de enige ben...

    Dat is omdat het zo verschrikkelijk leuk is voor mensen om anderen af te zeiken of de grond in te boren. En er zijn maar heel weinig mensen die daar schijt aan hebben. Ook als ik zeg dat opmerkingen me geen flikker doen zal dat waarschijnlijk niet helemaal waar zijn. En aangezien wij sociale wezens graag gemogen willen worden door anderen passen wij ons aan naar wat anderen van ons verlangen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Desecrate schreef:
    (...)
    Het bestaat niet :'D Je gedraagt je bij iedereen anders. Dat is gewoon een feit en gaat niet veranderen :Y)

    -amen.


    They fell in love, didn't they?

    En ik begrijp maar niet hoe mensen zichzelf kunnen zijn. Is hetzelfde toch? :')


    -