• Ik ben echt dom he. Na een half uur kauwen op kauwgom heb ik geen zin meer om erop te kauwen, dan slik ik het door. Een halve minuut later heb ik weer zin in kauwgom en pak een nieuwe.
    Wie doet dit ook?


    Ik ben gemeen xoxo

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Héhé maar het is ook goed voor de tanden omdat er dan meer speekselproductie is en deze inwerken op de bacteriecelwand door ze te 'splijten'. Afgezien van de suiker die er in zit en die wél slecht voor de tanden is natuurlijk. :D
    O dat wist ik dan weer niet, haha super stoer. Dankjewel (nerd). Weer wat geleerd (krul)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Villain schreef:
    Ewl. Ik slik m'n kauwgom nooit door :')

    Ik kan m'n kauwgom nog niet doorslikken :')


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Wat is er vies aan kauwgom door slikken?


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat is toch best slecht?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KAK schreef:
    Wat is er vies aan kauwgom door slikken?

    Je vóelt hem gewool door je keel glijden, ghehe.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Villain schreef:
    Ewl. Ik slik m'n kauwgom nooit door :')

    Das echt zo ranzig indd.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Jabberwocky schreef:
    Hahah lekker dan. Wist je dat: Als je je kauwgom inslikt er een kauwgomballen boom in je buik gaat groeien? Hahah, vroeger geloofde ik dat altijd. De Kauwgom word uiteindelijk wel afgebroken door je maagzuren enzo maar volgens mij is dat niet zo heel erg gezond o.o Al doe ik dat ook altijd hahah. De volgende keer misschien toch maar even je kauwgom aan de kant leggen dan haha. Of gewoon minder kauwgom kauwen, want als je ouder word kan je gebit (je kaken) heel snel versleten doordat je zoveel gekauwt hebt.

    Haha dat maak ik de kindjes van mijn zussen altijd wijs, dan willen ze meteen geen kauwgom meer.
    Het kan zowiezo niet erg goed voor je zijn, aangezien het door je speeksel zelf ook al niet wordt afgebroken, dus zal dat door het maagzuur ook niet erg snel gebeuren lijkt mij. Zowiezo zou het voor mij niet al te goede gevolgen hebben mocht ik het wel doen :'D Vroeger deed ik het wel soms.
    Ik ben wel een kauwgomjunkie trouwens. Maar dat komt omdat ik het vreselijk vind om uit mijn mond te stinken (heb ik sneller door bepaalde medicijnen), en tijdens mijn werk en tijdens het fietsen vind ik het fijn..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Frappucino schreef:
    Ik kauw er 5 minuten op, dan slik ik 'm door en pak ik een nieuwe. Een pakje van 20 is bij mij altijd zo op. (:


    Olive

    Ik moet kotsen als ik ze doorslik D:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik slik ze altijd in 2en door. Een hele krijg ik niet weg maar halve wel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Villain schreef:
    Ewl. Ik slik m'n kauwgom nooit door :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ik slik hem alleen in bij noodgevallen; M'n L.O. leerkracht had iemand betrapt en haar een minpunt gegeven, en dan begon ze ons te controleren en ik had een kauwgom... Dus vlug ingeslikt, é voilà geen minpunt :3

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 17:41 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Jabberwocky schreef:
    Hahah lekker dan. Wist je dat: Als je je kauwgom inslikt er een kauwgomballen boom in je buik gaat groeien? Hahah, vroeger geloofde ik dat altijd. De Kauwgom word uiteindelijk wel afgebroken door je maagzuren enzo maar volgens mij is dat niet zo heel erg gezond o.o Al doe ik dat ook altijd hahah. De volgende keer misschien toch maar even je kauwgom aan de kant leggen dan haha. Of gewoon minder kauwgom kauwen, want als je ouder word kan je gebit (je kaken) heel snel versleten doordat je zoveel gekauwt hebt.

    dat geloofde ik ook altijd. 8D


    Life is a beautiful struggle

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Je vóelt hem gewool door je keel glijden, ghehe.


    Ik voel mijn eten en drinken ook gewoon door mijn keel glijden, dus tja. Geen verschil voor mij (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'