• Ik ben echt dom he. Na een half uur kauwen op kauwgom heb ik geen zin meer om erop te kauwen, dan slik ik het door. Een halve minuut later heb ik weer zin in kauwgom en pak een nieuwe.
    Wie doet dit ook?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik slik mijn kauwgom nooit door. (;


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    Je vóelt hem gewool door je keel glijden, ghehe.


    Dat is toch ook met gwn eten =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    In de klas als bij betrappingen slik hem af x'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik slik mijn kauwgom nooit in gewoon omdat ik die niet kan en wil inslikken =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ewww.. Kauwgom is ranzig ;]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pancakez schreef:
    Ewww.. Kauwgom is ranzig ;]

    Nu ben ik in shock, serieus.


    Ik ben gemeen xoxo

    Volgens mij is dat niet zo heel gezond voor je. Eigenlijk weet ik dat niet zeker, want ik wordt misselijk en hoofdpijnerig van. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Kauwgum doorslikken is slecht voor je.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Successful schreef:
    (...)
    Behalve als het perongeluk is. :3

    Wist je dat het een eeuw duurt voordat kauwgom van de straat afgaat? Nou dan zal het in je lichaam ook wel niet zo snel verteren..

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:26 ]

    pseudoniem schreef:
    (...)
    Wist je dat het een eeuw duurt voordat kauwgom van de straat afgaat? Nou dan zal het in je lichaam ook wel niet zo snel verteren..

    Straks poep je kauwgom uit en blijft 't in je gat hangen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik slik het niet door. Ik neem denk ik 4 kauwgompjes per dag (A)


    You are beautiful, you are love.

    Ik slik het altijd door, dan neem ik elke 5 minuten een nieuwe, maar dat is meer iets dat automatisch gaat, haha.

    Ik slik het nooit door, omdat in m'n jeugd altijd verteld werd dat het niet bepaald goed voor je is.


    No growth of the heart is ever a waste

    De eerste keer dat ik kauwgom kreeg van mijn ma, zei ze; 'Niet inslikken hoor!' en jahoor, toen had ik hem toch doorgeslikt ;o

    ma weetje dat kan toch ook gewoon omdat die kauwgom geen smaak meer heeft! ik slik ook nooit kauwgom door, behalvals ze in de klas vragen of ik kauwgom in mijn mond heb. dan slik ik het vlug door of dan doe ik alsof ik het weggooi maar ik hou hem lekker in mijn mond xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.