• Ja die schepsels genaamd jongens 8D
    Ze snappen ook niets van ons en wat ons bezig houdt.
    Iemand een goeie verklaring? 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Een góede verklaring? Eh nee. Maar ik weet wel dat wij vanuit hun ogen precies hetzelfde zijn, haha. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zij snappen ook niet waarom wij meiden met z'n zessen naar de wc gaan. En eigenlijk.. snap ik het zelfs niet :x


    No growth of the heart is ever a waste

    Jongens en meisjes snappen gewoon niks van elkaar. :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    jongens zitten gewoon veel gemakkelijker in elkaar, en de meeste onder hun zijn eikels, idioten of kleine kinderen.
    Dat lijkt me gewoon genoeg uitleg, jongens zijn gewoon niet zo volwassen als ons.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Omdat het jongens zijn.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik heb een keer een hele leuke verklaring gehoord:

    Jongens en meisjes hebben een kever in hun hoofd die hun brein langzaam opeet. Rond de puberteit, klimt de kever uit het hoofd van een meisje waardoor ze geen intelligentie meer verliest. Bij jongens blijft die kever aan de hersenen knagen waardoor ze doodnormale dingen niet snappen, die wij meisjes wel snappen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:09 ]

    Tanzdiktator schreef:
    Zij snappen ook niet waarom wij meiden met z'n zessen naar de wc gaan. En eigenlijk.. snap ik het zelfs niet :x

    Ik ga zelf meestal alleen naar de wc haha 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.