• Hooooowdy How Dudes.
    Ik heb een enorme, levensreddende, epische queste voor jullie:
    Wat moet ik doen met mijn haar.
    (In mijn fotoboek zie je mijn haar dus. Het is donkerblond, het golft en het pluist soms een beetje. Op sommige foto's heb ik het een beetje gestijld, laat je niet misleiden. :'D)
    Ik ben mijn haarkleur zat, hij is saai en ik ben toe aan een nieuwe -stoerdere- uitstraling, aangezien dat meer bij mijn persoonlijkheid past dan dit haar wat mensen altijd 'schattig' vinden.
    Ik zat er zelf aan te denken om het buinrood te verven, zeg maar kastanjebruin maar dan net iets roder. Zoiets als wat Ashley Simpson ooit had.
    Doen of niet? Zal dat een beetje mooi uitpakken met mijn haar, mijn gezicht, etcetera. Weet iemand een leuk kapsel, aangezien ik zelf niet weet wat ik met mijn ontembare haar moet doen. Want om elke ochtend creatief te zijn met ingevlochten hippie-vlechtjes wordt ook saai op een begeven moment. :'D
    Wie het beste idee heeft krijgt een druppel haarverf. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou het toch meer dieprood, donkerrood verven, dat lijkt me stoerder.


    Your make-up is terrible

    ik zou een schuine pony doen, en de kleur die Ashley Simpson had zal je vast mooi staan!

    Average schreef:
    ik zou een schuine pony doen, en de kleur die Ashley Simpson had zal je vast mooi staan!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik ben meer van het bruinrood, maar dat moet je echt staan. Ga anders een navragen bij de kapper (:
    Misschien heeft die wel tips over wat je het beste staat!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Average schreef:
    ik zou een schuine pony doen, en de kleur die Ashley Simpson had zal je vast mooi staan!

    Maar mijn haar krult heel erg met een schuine pony, en om het nou elke ochtend te gaan stijlen..
    En zowiezo ik doe aan scouting en om dan met zo'n vage krulpony aan te komen 's ochtends als je het niet kan stijlen.. :'D
    Ik zou het toch meer dieprood, donkerrood verven, dat lijkt me stoerder. .

    Da's ook een beetje de kleur die ik bedoel, maar ik kon geen beter plaatje vinden :'D En ik wil niet meteen superextreem gaan, aangezien ik met mijn haar nooit weet hoe het uitkomt..
    Dang wat haat ik mijn haar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou een hele grote bless nemen.
    Stijl die en laat je haar opknippen zodat het veel krult (:

    Edit: Ik heb énorm veel krullen. Ik stijl mijn bless elke dag en op de duur valt die ook redelijk stijl. Koop er een product bij dat beschermt tegen vocht, dan blijft het beter stijl (;

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 21:28 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    PurpleCow schreef:
    Ik zou een hele grote bless nemen.
    Stijl die en laat je haar opknippen zodat het veel krult (:

    Edit: Ik heb énorm veel krullen. Ik stijl mijn bless elke dag en op de duur valt die ook redelijk stijl. Koop er een product bij dat beschermt tegen vocht, dan blijft het beter stijl (;

    Wat is een bless als ik vragen mag?
    Ik moet ook uitkijken met pony's, aangezien mijn gezicht best vol is (medicijnen ftw), en ik een perenhoofdje heb :'D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 21:33 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wil het niet voor je verpesten, maar van haarkleur veranderen wil niet altijd zeggen dat mensen je niet meer schattig vinden :'D. Het ligt namelijk ook gewoon aan je gezicht..
    Maar, ik vind die kleur die Ashley Simpson op die foto heeft, mooi! En die zal je vast moooi staan :3

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 22:50 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Average schreef:
    ik zou een schuine pony doen, en de kleur die Ashley Simpson had zal je vast mooi staan!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik zou inderdaad een schuine pony doen, en donkerder rood verven. VERY SAXY DUS 8D


    You move me ......... Kurt

    Phantasm schreef:
    Ik wil het niet voor je verpesten, maar van haarkleur veranderen wil niet altijd zeggen dat mensen je niet meer schattig vinden :'D. Het ligt namelijk ook gewoon aan je gezicht..
    Maar, ik vind die kleur die Ashley Simpson op die foto heeft, mooi! En die zal je vast moooi staan :3

    Het gaat ook niet zozeer om dat mensen me schattig vinden, maar ook omdat ik mijn haar zat ben :'D
    @Yuara: Oké, als jij het zegt, doe ik het! Ö [Well at least.. I think.]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Highmore schreef:
    Ik zou inderdaad een schuine pony doen, en donkerder rood verven. VERY SAXY DUS 8D


    Hope goes lost but never dies.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Het gaat ook niet zozeer om dat mensen me schattig vinden, maar ook omdat ik mijn haar zat ben :'D
    @Yuara: Oké, als jij het zegt, doe ik het! Ö [Well at least.. I think.]

    Gewoon doen, man! Het ergste wat kan gebeuren is dat je eruit gaat zien als een Chinese Naakthond. (:


    You move me ......... Kurt