• --

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 22:43 ]


    Are you lost?

    zo erg is het toch niet ? de volgende keer vragen wat er tussen zit : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Misschien is je oma ook oud en dacht ze er niet bij na? En ik bedoel, kom op, je kunt toch ook wel proeven dat er ham in zit, als je al bijna een jaar geen vlees meer hebt gegeten?


    Life is hard and then we die

    Ik vind het sowieso wel lief van je oma dat ze dat soort dingen voor je koopt. Mijn oma doet dat niet.
    HIhi en ja, dat zie je toch wel als je zo'n hap van je broodje af neemt dat er iets roze tussen zit? :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Vind het een beetje jammer dat je daarvoor je oma al meteen gaat haten. Een foutje maken is menselijk en sowieso snap ik vegetariërs ook niet.
    Als jij het niet eet, eet een ander het wel, dus wat maakt het dan uit of je vegetarier bent of niet?


    Let the Night embrace you

    Wooow, ik snap niet dat je vegetariër bent! ;o Het vlees dat je eet is toch al dood, je kan er niks meer aan doen. En ten slotte, het is lekker!:9~ En ook nog eens super gezond. In vlees zit eenm vitamine die je écht nodig hebt, en wat nergens anders in zit. Als je heel lang geen vlees eet, word je vaak ziek en bleek enzo. Maarja, jouw keuze ;o En ik zal niet boos op je oma zijn, fouten worden gemaakt.


    Sometimes it's best not to care.

    Lacie schreef:
    Vind het een beetje jammer dat je daarvoor je oma al meteen gaat haten. Een foutje maken is menselijk en sowieso snap ik vegetariërs ook niet.
    Als jij het niet eet, eet een ander het wel, dus wat maakt het dan uit of je vegetarier bent of niet?
    ik ben het eens met dat laatste : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    en je haat haar hierom?! t is een hapje, ik kan ook zeggen dat je op had moeten letten met wat je eet, en inderdaad, ze had er toch ook niet bij stil kunnen staan.. ik vind het haten een beetje erg ver gaan hoor..

    Ik vind dat je een beetje overreageerd. Ze bedoelde het goed. En het is niet dat van één schelletje ham de wereld opeens gaat instorten..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik vind je reactie ook wel ietsje overdreven. Het is goed dat je vegetariër bent en dat je daarmee dieren wilt helpen, maar van dat ene plakje ham ga je heus niet dood. Je oma is oud en kan wel eens iets vergeten. Volgende keer dus beter op de verpakking kijken voordat je iets opeet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oudere mensen vergeten veel dingen, maar ik vind het raar dat je haar meteen gaat haten omdat ze een hamkaas crosant gaf kom op mensen maken fouten. Oke het rot voor je,, maar dan moet je niet meteen je oma haten


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oe dat is erg. Je oma had inderdaad iets beter moeten op letten maar haten is een groot woord.
    Ik snap hoe je je voelt. Volgende keer even vragen bij je oma,ze is oud en meestal snappen oude mensen dit soort dingen niet,die zitten nog helemaal vastgeroest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ben nu voor anderhalf jaar vegetariër (sinds vorig jaar herfstvakantie) en een paar weken geleden was er een speciale gelegenheid waar we soep kregenm, mijn moeder zei dat ze de gehaktballetjes eruit hadden gehaald (tomatensoep dan) maar die bar mensen zijn dan zo stom om er HAM in te doen! ik vond dat echt niet leuk! maar ik at het toch op, maar mijn neven lachten me helemaal uit. maarja, ik vond het wel vies, terwijl ik ham nooit vies heb gevonden, nu vond ik het weer vies


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien is je oma ook oud en dacht ze er niet bij na? En ik bedoel, kom op, je kunt toch ook wel proeven dat er ham in zit, als je al bijna een jaar geen vlees meer hebt gegeten?


    Sluit ik me helemaal bij aan. Bovendien vind ik dat wel een erg zwakke reden om iemand te haten, zeker als het om je eigen oma gaat!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Cheers schreef:
    Ik vind het sowieso wel lief van je oma dat ze dat soort dingen voor je koopt. Mijn oma doet dat niet.
    HIhi en ja, dat zie je toch wel als je zo'n hap van je broodje af neemt dat er iets roze tussen zit? :3


    Hope goes lost but never dies.

    Cheers schreef:
    Ik vind het sowieso wel lief van je oma dat ze dat soort dingen voor je koopt. Mijn oma doet dat niet.
    HIhi en ja, dat zie je toch wel als je zo'n hap van je broodje af neemt dat er iets roze tussen zit? :3