• --

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 22:43 ]


    Are you lost?

    Zo erg is dat toch niet? Ik ben 10 jaar vegetarisch geweest en heb wel vaker perongeluk vlees gegeten. Als je dat perongeluk doet, is het niet alsof je ineens geen vegetarier meer bent.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Als je je oma daarvoor haat zou je jezelf eigenlijk ook moeten haten voor er zelf niet op te letten en het niet te merken na 1 hap.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien is je oma ook oud en dacht ze er niet bij na? En ik bedoel, kom op, je kunt toch ook wel proeven dat er ham in zit, als je al bijna een jaar geen vlees meer hebt gegeten?

    Jaa, dat dacht ik ook..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jeetje zeg, stel je eens niet zo aan. Je oma bedoelde het ook gewoon goed hoor O.o moet je zelf maar beter opletten.


    ars moriendi

    XAVI schreef:
    Ik vind dat je een beetje overreageerd. Ze bedoelde het goed. En het is niet dat van één schelletje ham de wereld opeens gaat instorten..


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als je daarom iemand al kan haten.. Kom op het is je oma. Wat maakt het uit. Foutjes zijn menselijk. Ik vind dat je je een beetje aanstelt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vengeance schreef:
    (...)

    Sluit ik me helemaal bij aan. Bovendien vind ik dat wel een erg zwakke reden om iemand te haten, zeker als het om je eigen oma gaat!

    Nouja, ik vind mijn oma ook niet aardig, maar dat is om andere redenen. Maar ik vind jouw reactie echt zo overdreven. Janken om een plakje ham. Hoe oud ben je? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien is je oma ook oud en dacht ze er niet bij na? En ik bedoel, kom op, je kunt toch ook wel proeven dat er ham in zit, als je al bijna een jaar geen vlees meer hebt gegeten?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je zou haar hier niet om moeten haten, maar ik kan me voorstellen dat dit best wel rot voor je voelt. Maar je hebt het tenslotte niet gegeten terwijl je het wíst, dus het was niet expres. En bovendien gaat het er ook niet om hoe lang je al vegetariër bent, eerder dát je het bent. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eh.. niks? Wat gebeurd is is gebeurd en met een beetje mazzel sterf je niet aan een voedselvergiftiging ;]

    Oke, zonder gekheid: je bent heus geen vegetarier meer als je per ongeluk een happie vlees naar binnen werkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    XAVI schreef:
    Ik vind dat je een beetje overreageerd. Ze bedoelde het goed. En het is niet dat van één schelletje ham de wereld opeens gaat instorten..


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wees blij dat je je oma nog hebt en dat ze lief probeert ze zijn door je iets te geven. Fouten maken is menselijk, en ja. Je had ook op het etiketje kunnen kijken voordat je het ging opeten..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat vind ik een beetje overdreven
    kom op zeg, je gaat je oma toch niet haten, en zeker niet om zoiets
    fouten maken is menselijk, je kan zelf ook opletten wat er in zit
    dat doe ik namelijk ook altijd als ik croissantjes koop (A)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 16:14 ]

    Ik heb echt respect voor jou dat jij dat volhoudt. En als je nagaat dat de rest van de wereld iedere dag vlees eet, maakt het toch niet uit dat jij perongeluk één keer ham hebt gegeten...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien is je oma ook oud en dacht ze er niet bij na? En ik bedoel, kom op, je kunt toch ook wel proeven dat er ham in zit, als je al bijna een jaar geen vlees meer hebt gegeten?


    Food.