• Ja. Hou je van diegen om wat hij maakt? Om zijn looks? Of hoe hij écht is? Of van allemaal een beetje ...

    Ik euhm, de dingen die hij maakt en een héél klein beetje zijn looks. Maar dat hoeft niet per se hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    wel, eerst zie je natuurlijk zijn/haar uiterlijk, dus volgens mij telt dat bij iedereen mee. maar bij de ene (Kellan Lutz) vooral om hoe hij echt is (of voordoet, ik ken hem helaas niet echt :() en gek is en getalenteerd
    en van Jackson Rathbone hou ik, omdat hij de carriere heeft die ik wil hebben, hij is mijn grootste inspiratie, en hij heeft zo grappige teksten en kan zo goed acteren :)
    kristen Stewart omdat ze mijn hoop is, ze is enorm getalenteerd, is verrekt heet en werd vroeger gepest en zo ver geschopt. en ook omdat ze letterlijk rockt. zelfde voor Demi Lovato


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik hou van Eminem omdat die kerel gewoon talent heeft._O_


    effort never betrays you

    Omdat ze fucked up zijn.
    Omdat ze grappig zijn.
    Omdat ik altijd om ze moet lachen.
    Omdat ze apart zijn.
    Omdat iedereen ze gestoord noemt.
    yay for Jackass, Dudesons, Dirty Sanchez, Nitro Circus, Viva la Bam and Wildboyz.


    I live for the applause, you will die for it.

    Emppu Vuorinen, omdat die gast een geweldig karakter heeft, en over een enorm talent qua gitaarspel (en het componeren daarvan) beschikt, vooral voor iemand die ongeveer net zo groot als mij is, wat erg klein is.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 16:12 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hij is zo lekkerding
    Hij zingt geweldig
    Hij gaat het nog ver schoppen in deze wereld als hij stopt arrogant te zijn

    justin bieber


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Omdat hij goed kan zingen!(H)
    voor de rest vind ik hem niet interessantxD


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Shakira heeft wel iets. Haar stem geeft toch een beetje moed mee!

    Ik geef om hem om wat hij maakt/doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat hun muziek gewoon rockt.metalt.
    Ik wist mijn God niet hoe ze eruit zagen toen ik ze voor het eerst hoorde, dus het moet wel de muziek zijn die mij aansprak.
    Avenged Sevenfold


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    i don't have a favourite artist...:Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Omdat hij de beste artiest, zanger en performer is die ooit geleefd heeft en hij zich nooit ook maar iets van de mening van de wereld heeft aangetrokken.

    En dan heb ik het over de grote

    Freddie Mercury


    ars moriendi

    Lady Gaga; Omda ze me inspireert, goede muziek maakt en om haar fans geeft! Best artist for sure! <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Omdat Hayley Williams gewoon geweldig is ^^
    en nouja dat was het ;3


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    all time low ;Ze zijn altijd in staat me op te vrolijken, ze zijn gewoon zichzelf en fucked up, ze zijn gestoord, hun muziek is awesome en natuurlijk zijn ze nomnomnom, maar dat is gewoon een extra'tje (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik hou niet van lui die ik niet ken lol.


    No growth of the heart is ever a waste