• Ja. Hou je van diegen om wat hij maakt? Om zijn looks? Of hoe hij écht is? Of van allemaal een beetje ...

    Ik euhm, de dingen die hij maakt en een héél klein beetje zijn looks. Maar dat hoeft niet per se hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bullet for my valetine omdat ik altijd zo heerlijk mee kan schreeuwen met hun teksten. en ze me hoop geven voor de toekomst.

    Tears dont fall!

    Justin Bieber:
    - Ik vind hem knap
    - Ik vind hem mooi zingen
    - Hij is nog maar 16 jaar
    - Hij maakt me gewoon vrolijk,
    - Hij heeft ervoor gezorgd dat ik en een ander meisje hele goede vriendinnen zijn geworden
    - Door het liedje pray krijg ik tranen in mijn ogen. Zeker als ik de clip kijk en daar kinderen met kanker in zie. Het doet me denken aan vroeger, dan zie ik in dat ik geluk heb gehad. En sta ik even stil bij alle kinderen of volwassenen die ziek zijn.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 17:17 ]


    <3

    Hurts omdat ze geweldige nummers hebben en zo goed kunnen zingen. En ook omdat hun mooiste liedje toevallig Evelyn heet... mijn naam dus.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik hou van paramore omdat de muziek leuk is:Y) en bijna niemand die ik ken kent hunxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb gewoon ontzettend veel respect voor Iron Maiden omdat zij het allemaal zonder media hebben gedaan. Ze zijn een van de grootste metalbands ooit, en ze worden vrijwel nooit op de radio gedraaid, ze zijn nooit op tv enz. (niet dat ik zie). Ze gaan al heel lang mee en maken nog steeds geweldigde cd's, ze touren als gekken ook al zijn ze al best oud, en het zijn gewoon heel grappige mannen (wat ik zie in interviewsen documentaires).
    Ik aanbid Iron Maiden XD


    Caution first, always.

    Bring Me The Horizon omdat ik ze 'ontdekt' heb in de 'Joepie' haha! En eerst vond ik ze een beetje 'er over gaan', maar nu kan ik niet zonder ze leven. Ook omdat Oliver Sykes gewoon een lekker dier is, that's all I can say.


    You better fear me, cause' I am death.

    Als ik echt een favo artiest moest uitzoeken... Dan was het: Dir en Grey; Kyo. Hij heeft zijn examens niet gemaakt, omdat hij wist dat hij ver zou komen met zijn band. Dat klinkt misschien ego, maar hij vocht zo hard om het ver te schoppen met zijn band, en dat vind ik erg knap van hem. Hij heeft ook nog eens een knappe koppie, vindt het geweldig om mensen te shockeren, en zijn muziek is gewoon goed. En nog een hele boel andere redenen maar ik ben te moe om ze allemaal op te schrijven (:

    FCBarcelona schreef:
    Omdat ze me inspireren door te gaan no matter what.
    Omdat ze barsten van het talent.
    Omdat ze me altijd laten lachen.
    Omdat ze geen fuck geven om de wereld.
    Omdat ik wat van ze kan leren.

    amen.


    Hope goes lost but never dies.

    Jovi schreef:
    Omdat hij de beste artiest, zanger en performer is die ooit geleefd heeft en hij zich nooit ook maar iets van de mening van de wereld heeft aangetrokken.

    En dan heb ik het over de grote

    Freddie Mercury

    _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Geen idee zoveel goedeee <3

    [ bericht aangepast op 29 jan 2011 - 23:32 ]

    Ik heb eigenlijk 2 favoriete artiesten..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dir en Grey, kies ik nou heel even uit.
    Want ze zijn zo Fckin REAL.

    Avril Lavigne
    Omdat ze altijd haar zelf is gebleven, ze lekker gek is en gewoon the best damn thing is <3

    Green Day
    Omdat die band al zolang bij elkaar is, en nog steeds knettergek is, en ze verdomd goede muziek maken, en ze zijn lekker hot <3

    Lady Gaga
    Omdat ze zoveel om haar fans geeft + en ze van alles en iedereen houdt en haar songs zijn gewooooon damn goed <3


    ''Your guiding hand on my shoulder, will remain with me forever''. 02.21.16

    Razac schreef:
    Omdat ze fucked up zijn.
    Omdat ze grappig zijn.
    Omdat ik altijd om ze moet lachen.
    Omdat ze apart zijn.
    Omdat iedereen ze gestoord noemt.
    yay for Jackass, Dudesons, Dirty Sanchez, Nitro Circus, Viva la Bam and Wildboyz.

    Freddie Highmore, omdat hij grappig is, Brits is, zichzelf blijft, schattig is, een goede acteur is en omdat zijn eerste filmkus met een jongen was 8D


    You move me ......... Kurt