• Grote haat reacties bij de story Justin Bieber = gay

    Euhm, ik vind het een kind of overdreven. Okay, sommigen zijn fan van hem, sommige niet (ik ook niet echt maar hij heeft wel goede liedjes). Maar echt, overal zullen wel haat dingen zijn, en met mijn favoriete bands is dat ook zo. Gewoon geen aandacht aan besteden. Echt niet doen. En je kwaad maken is nog erger, ze gaan er plezier in hebben. Soms is Quizlet gewoon niet meer leuk door dat gedoe om Justin Bieber. Ieder zijn muzieksmaak en die story is niet zo mis, ik vind het wel geinig. Okay, het is wel stom om iemand uit te maken maar toch. Als je die story echt niet kan uitstaan ofz, lees die dan gewoon niet, ga er niet op in. En dat zij nooit gaan bereiken wat hij heeft bereikt, sorry hoor maar hij heeft ook maar filmpjes op youtube geplaatst hoor. En hij is niet meer waardig dan ons hoor dusja. En ik bedoel, zij mogen Justin niet uitmaken of er is een hysterisch gedoe rond maar jullie mogen wel rond lopen schelden tegen diegene die dat maken. Waar is dat respect dan? Als je het echt niet kan uitstaan, laat het dan links liggen want het is gewoon té overdreven -_-'. En geloof me, Justin Bieber is er nog niet hoor, hij is nog geen jaar bezig en je ziet overal al verschijnen (vooral de laatste weken) dat hij een echte diva wordt enz. Weetje het is gewoon zo irritant als je die story leest om hysterische fans diegene die de story maken gaan uitschelden. En dat ze (en alles JB hater of niet lovers) een leven moeten zoeken hebben jullie het ook allemaal mis. Jullie zullen zielig overkomen omdat jullie erop ingaan... Altijd en overal zullen er lovers en niet-lovers zijn. Vroeger was ik ook wel zo hoor, Tokio Hotel mocht je niets verkeerd over zeggen maar nu besef ik toch dat het allemaal zinloos is. Je kan er niets aan veranderen, so don't waste your time ;D.

    De wereld is zoals het is hea ;D.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 2:33 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik ben het helemaal met je eens!


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Ik vind het geweldig, dat die story gewoon zó veel losmaakt hahaha.
    Verder ga ik er niet echt op in, wantja, iedereen mag schrijven wat hij/zij wilt. :3
    én iedereen mag fan zijn van wat hij/zij wilt.

    Helemaal met je eens


    <3

    Eén story en dan zoveel gedoe eromheen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben ook Justin bieber fan maar ik vind die story amazing xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Aufgegeben schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens!


    live the life you love

    Maar om dan zielig te lopen doen met zo'n story, dat vind ik nog wel grappig. (:

    As if dit topic gaat helpen..

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 12:09 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, ik vind wel dat je gelijk hebt, maarja, pubers he, zoals Rick zou zeggen :P


    Life is hard and then we die

    I totally agree with that!


    Don't dream your life, but live your dream!

    je mag niks over hem of haar Zeggen. je hebt gelijk gewoon 20 man achter je aan. over je favo popster. Ondertussen als iemand anders een topic over zijn of haar favo topic maakt wordt die persoon echt de grond in geracht, mensen wordt volwassen.


    Some angels have no wings.

    Persoonlijk kan het me geen ene moer schelen dat het om Justin Bieber gaat, ik vind het nogal kwetsend onderwerp.
    óók aangezien de schrijver zegt dat hij gewoon een stereotype neer zet, als het een stereotype is, waarom moet het dan Justin Bieber heten?

    Trouwens, ik ben in het algemeen sowieso tegen haat story's, over welke beroemde persoon of onbekende persoon het ook gaat. Zoiets doe je gewoon niet.


    Alleen maar tranen van geluk

    whaaa, iemand link van de story :'D?
    moet ff lezen 'ghehe'


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind dat je helemaaal gelijk hebt. en btw je kan geen mensen haten die je niet kent !

    Ik ben blij dat er iemand eindelijk een topic aanmaakt over die story.

    De fans vinden het zeker erg vervelend van die story, dat begrijp ik. Maar het gebeurd ook met andere artiesten? Kijk naar de Tokio Hotel rage?
    Op Quizlet heeft iedereen recht op een eigen mening en net zoals jullie recht hebben op een lovestory, hebben zij ook recht op een hatestory.
    Zij gaan niet reageren op de lovestories met 'buuuh' en 'boe' en 'bah', waarom dan wel op zo'n story?

    Neem dit niet verkeerd op, maar eigenlijk is dit juist hetzelfde (:


    Has no one told you she's not breathing?