• Disneyster Demi Lovato zou ervan houden om haar seksuele avontuurtjes op tape vast te leggen. Het resultaat staat binnenkort online.

    Dit meldt entertainmentsite X17Online. Volgens een crewlid van de actrice en zangeres is Demi afgelopen zomer met een jonge man tussen de lakens gedoken en is dat avontuurtje vastgelegd.

    “Er werden altijd mensen uit de tourbus gezet zodat Demi wildvreemde mannen mee kon nemen,” aldus de bron. “Niemand gaf er echt om wat Demi wel of niet deed. Ze probeerde zich altijd volwassener voor te doen dan ze is. Eigenlijk was dat een hele zielige vertoning. Iedereen maakte haar belachelijk achter haar rug om.”

    Volgens de bron filmt de 18-jarige ster haar seksuele pleziertjes wel vaker. "De tape van afgelopen zomer zal binnenkort op het internet gezet worden," beweert hij.

    De woordvoerster van Demi ontkent de beweringen in alle toonaarden.


    * Bron: Telegraaf


    Mijn vader kwam er net mee aan, wat vinden jullie ervan? Gaat Demi een beetje te ver?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 15:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Poseidon schreef:
    (...)

    Dat is wiet, of niet? Zo erg is dat toch niet? :'D

    Salvia, is btw legaal is sommige plekken van amerika dus ik begrijp niet waarom ze er zo een drama van maken (':

    OT; er zijn ook wel 100x foto's van demi naakt of halfnaakt of wat dan ook. Het verbaast me niet meer.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ze is zoo dom omg


    There are several things that I have been doing wrong.

    Fail.
    Al die Disney sterren beginnen me een beetje de strot uit te hangen.
    Eerst Miley Cyrus die zich als een slet gedraagd, en nu Demi Lovato.
    Alleen nog Selena Gomez en we hebben een trio(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ze gaan uiteindelijk allemaal de fout in (krul):Y)


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    3D schreef:
    Fail. 8D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    godallemachtig ik begin echt medelij met haar te krijgen net of dat kind niet genoeg problemen heeft. en wat schieten ze er uberhaupt mee op omdat hele fimpje op internet te zetten.

    Als het waar is, dan is ze achterlijker dan ik dacht. Maar aangezien zo'n dingen heel regelmatige gefaked worden, ga ik er vanuit dat 't niet echt is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Poseidon schreef:
    (...)

    Dat is wiet, of niet? Zo erg is dat toch niet? :'D


    dat maakt geen bal uit. kijk die sterren van disney zijn op de een of andere manier een voorbeeld voor de kleintjes. en als die hun idool wiet zien roken denken ze dat het normaal is.

    Waarom maakt iedereen zo een probleem rond Miley die weet ik veel wat rookt. De helft van de 13-20-jarigen hebben ook wel eens wiet ofzo gerookt. Daar maakt niemand een drama van, en Miley is beroemd dus DRAMA :o
    Even tussendoor: ik rook niet, ik drink bijna niet en ik gebruik geen drugs (:
    En ja, die naaktfoto's en filmpjes gaan erover. Maar als ze zich willen filmen laat ze doen? Dat ze het op internet zetten gaat er wel over.
    Maarja, als zij zich zo willen gedragen is dat hun probleem.
    Mijn mening


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    3D schreef:
    Fail. 8D

    Ja, disney sterrtjes zijn toch niet zo lief als ze eruitzien (krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    ze is een aandacht zoekend hoertje ? 8D


    I solemny swear i am up to no good

    KimKibum schreef:
    ze is een aandacht zoekend hoertje ? 8D



    daar ben ik het niet mee eens. weten wij veel wat dat kind al allemaal heeft meegemaakt.

    Natuurlijk, waarom ook niet (krul)

    loveprinses schreef:
    (...)


    daar ben ik het niet mee eens. weten wij veel wat dat kind al allemaal heeft meegemaakt.

    En omdat ze iets heeft meegemaakt kicked ze op seksfilmpjes maken. Lol.