• Disneyster Demi Lovato zou ervan houden om haar seksuele avontuurtjes op tape vast te leggen. Het resultaat staat binnenkort online.

    Dit meldt entertainmentsite X17Online. Volgens een crewlid van de actrice en zangeres is Demi afgelopen zomer met een jonge man tussen de lakens gedoken en is dat avontuurtje vastgelegd.

    “Er werden altijd mensen uit de tourbus gezet zodat Demi wildvreemde mannen mee kon nemen,” aldus de bron. “Niemand gaf er echt om wat Demi wel of niet deed. Ze probeerde zich altijd volwassener voor te doen dan ze is. Eigenlijk was dat een hele zielige vertoning. Iedereen maakte haar belachelijk achter haar rug om.”

    Volgens de bron filmt de 18-jarige ster haar seksuele pleziertjes wel vaker. "De tape van afgelopen zomer zal binnenkort op het internet gezet worden," beweert hij.

    De woordvoerster van Demi ontkent de beweringen in alle toonaarden.


    * Bron: Telegraaf


    Mijn vader kwam er net mee aan, wat vinden jullie ervan? Gaat Demi een beetje te ver?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 15:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als een mens dit had gedaan die niet beroemd was, was dit niet eens belangrijk nieuws geweest.
    Én de Telegraaf blaast dingen meestal ook gigantisch op, het blijft wel een sensatiekrant.


    Alleen maar tranen van geluk

    1988 schreef:
    (...)
    En omdat ze iets heeft meegemaakt kicked ze op seksfilmpjes maken. Lol.


    kijk,misschien is wel niet waar en heeft iemand van haaar crew haar gefilmd ofzo. dat zij het zelf niet wou.

    Language schreef:
    Fail.
    Al die Disney sterren beginnen me een beetje de strot uit te hangen.
    Eerst Miley Cyrus die zich als een slet gedraagd, en nu Demi Lovato.
    Alleen nog Selena Gomez en we hebben een trio(krul)


    Najaa, ik hoop dat Selena niet zo'n dingen doet of zal doen, Dat is gewoon een slecht voorbeeld voor de jeugd, toch?


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik vind het ronduit beláchelijk dat er bij haar -en Miley een drama over wordt gemaakt. Het blijven toch ook gewoon mensen? Hoeveel tieners hebben er vandaag de dag wel geen sekstape. En ik durf eerlijk te zeggen dat ook ik heus eens een joint heb gerookt. Niemand is in gevaar, niemand gaat er dood van. Leven en laten leven.

    Stupidbrains schreef:
    (...)

    Najaa, ik hoop dat Selena niet zo'n dingen doet of zal doen, Dat is gewoon een slecht voorbeeld voor de jeugd, toch?


    Ik denk ook dat Selena slim genoeg is om dat soort dingen niet te doen, maar ik zou niet verbaasd zijn als zij het ook zou doen.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Tja, anders hoor je er tegenwoordig niet meer bij in dat wereldje, right? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    God man.. Wie weet is dat niet eens waar, en is het iemand die op Demi lijkt. Of is het gewoon een gemene roddel. Maak er niet zo'n drama van, er zijn wel meer mensen die sekstapes hebben, en daar wordt niets over gezegt, Jeesz.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    HeroHUNTER schreef:
    God man.. Wie weet is dat niet eens waar, en is het iemand die op Demi lijkt. Of is het gewoon een gemene roddel. Maak er niet zo'n drama van, er zijn wel meer mensen die sekstapes hebben, en daar wordt niets over gezegt, Jeesz.


    Ik denk wel dat het waar is, want er zijn wel foto's gelekt en die stonden op hyves, natuurlijk kunnen ze bewerkt zijn maar oké.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vengeance schreef:
    Tja, je bent natuurlijk tegenwoordig ook geen 'echte' ster meer als je niet 'per ongeluk' je eigen sekstape de wereld in laat gaan. *rolls eyes*


    Never forget the things that make you smile

    3D schreef:
    Fail. 8D


    Without money we'd be all rich<3

    Ze snijd zichzelf toch ook ofzo?

    Al die Disney Channel mensjes gaan raar doen :S Eerst Miley en nu Demi :O

    Gaat echt niet goed :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cheers schreef:
    Als een mens dit had gedaan die niet beroemd was, was dit niet eens belangrijk nieuws geweest.
    Én de Telegraaf blaast dingen meestal ook gigantisch op, het blijft wel een sensatiekrant.


    Dit.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Samrawrr schreef:
    Ze snijd zichzelf toch ook ofzo?

    Ze zei dat het van haar armbanden waren (die krassen), maarja, je staat daar niet voor open als dat zo is.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 19:09 ]

    / fucked up, dubbel, lol.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 19:08 ]