• Disneyster Demi Lovato zou ervan houden om haar seksuele avontuurtjes op tape vast te leggen. Het resultaat staat binnenkort online.

    Dit meldt entertainmentsite X17Online. Volgens een crewlid van de actrice en zangeres is Demi afgelopen zomer met een jonge man tussen de lakens gedoken en is dat avontuurtje vastgelegd.

    “Er werden altijd mensen uit de tourbus gezet zodat Demi wildvreemde mannen mee kon nemen,” aldus de bron. “Niemand gaf er echt om wat Demi wel of niet deed. Ze probeerde zich altijd volwassener voor te doen dan ze is. Eigenlijk was dat een hele zielige vertoning. Iedereen maakte haar belachelijk achter haar rug om.”

    Volgens de bron filmt de 18-jarige ster haar seksuele pleziertjes wel vaker. "De tape van afgelopen zomer zal binnenkort op het internet gezet worden," beweert hij.

    De woordvoerster van Demi ontkent de beweringen in alle toonaarden.


    * Bron: Telegraaf


    Mijn vader kwam er net mee aan, wat vinden jullie ervan? Gaat Demi een beetje te ver?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 15:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    die hoef ik niet te zien , thanks :)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat vind ik wel een iets mindere...
    Blijkbaar heb ik een heel verkeerd beeld van haar. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    disney zit gwn val met sletjes


    live long and prosper

    Ik snap niet waarom mensen er zo'n drama over maken. Er is helemaal geen sekstape op internet gezet dus is er ook geen bewijs. En die naaktfoto van Miley Cyrus, daar was ook geen bewijs over dat het wel degelijk om Miley Cyrus gaat. En dan nòg. Als de naaktfoto en sekstape echt zijn wat maakt dat dan uit. Demi en Miley kiezen toch zelf wat ze met hun leven doen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Die Disneysterretjes hebben dat wel echt in zich hè, van die sekstapes maken.

    Iedereen die ooit by Disney heeft gezeten is ontspoord.


    There's power in the words you whisper.

    Tja nu ga ik iets zeggen.
    Als je bij Disney tekent dan word er van je verwacht dat je een icoon bent voor de kleintjes en dus Disney wil zijn kijkers houden en als je bij Disney tekent word er van je verwacht dat je rekening houd met dingen.
    En ouders verwachten dat ze altijd netjes zijn en niet in problemen komen die sterren want ja. Ik geef mijn mening als je bij Disney tekent word je aangekeken als een disney sterretje en gezien als iemand die altijd zo moet blijven.

    Disney? Made my day _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wie zegt dat het waar is ?? het kan *** een leugen zijn ... Ik moet eerst zien of het waar is

    Oh Miley,
    oh Demi,
    Seks, drugs en Disneypop.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    dik fail:Y)


    Only those who listen can hear

    Als je bekend bent word van alles dat je doet een drama gemaakt. En ik vind dat als je dat weet dat je niet zo dom moet zijn om alles dat je doet te filmen of er foto's van te trekken. En als je dat dan wel doet zorg dan dat er niemand anders aankan.
    Nuja, ikzelf heb het niet zo voor Demi Lovato, eigen mening.

    I agree dat ze aandacht zoeken
    Als je zoiets gewoon graag doet neem je je voorzorgen
    in geval van zo'n tapes bewaak je ze met je leven tenzij je wilt dat ze lekken
    En die drugs , iedereen doet het wel ! Maar terug als je iets wil geheimhouden lukt het je en zet je het niet op tape ...


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik hoop voor haar leven dat het gewoon niet waar is,

    En anders weten we dat die purity rings ook helemaal niet betekenen :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    hoer hoer hoer, ey, wat een vieze hoer.


    ars moriendi