• Disneyster Demi Lovato zou ervan houden om haar seksuele avontuurtjes op tape vast te leggen. Het resultaat staat binnenkort online.

    Dit meldt entertainmentsite X17Online. Volgens een crewlid van de actrice en zangeres is Demi afgelopen zomer met een jonge man tussen de lakens gedoken en is dat avontuurtje vastgelegd.

    “Er werden altijd mensen uit de tourbus gezet zodat Demi wildvreemde mannen mee kon nemen,” aldus de bron. “Niemand gaf er echt om wat Demi wel of niet deed. Ze probeerde zich altijd volwassener voor te doen dan ze is. Eigenlijk was dat een hele zielige vertoning. Iedereen maakte haar belachelijk achter haar rug om.”

    Volgens de bron filmt de 18-jarige ster haar seksuele pleziertjes wel vaker. "De tape van afgelopen zomer zal binnenkort op het internet gezet worden," beweert hij.

    De woordvoerster van Demi ontkent de beweringen in alle toonaarden.


    * Bron: Telegraaf


    Mijn vader kwam er net mee aan, wat vinden jullie ervan? Gaat Demi een beetje te ver?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 15:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Demi gaat haar beste vriendin Miley nadoen, als ik eerlijk ben, ik vind er een hollywoodslet aan 't worden, met dr haren, haar nieuwe tattoo, en vooral die foto's van laatst. En volgens Demi btw een purity ring.


    live the life you love

    KimKibum schreef:
    ze is een aandacht zoekend hoertje ? 8D

    BadRemedy schreef:
    Waar is de video x'D

    - Bericht aangepast i.v.m. middelmatig gebruik hoofdletters -


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    HeroHUNTER schreef:
    God man.. Wie weet is dat niet eens waar, en is het iemand die op Demi lijkt. Of is het gewoon een gemene roddel. Maak er niet zo'n drama van, er zijn wel meer mensen die sekstapes hebben, en daar wordt niets over gezegt, Jeesz.


    en die naaktfoto's van "miley" zijn ni eens van miley xD
    trouwens, als het waar is, waar is de link daar dan van? hungh? ff beniewd wat we gaan krijgen. waarschijnlijk niks van links(A)
    en van miley en die bong, ik ben zelf tegen drugs, maar OH MY GOD dat ze er zo'n drama van maken 8D hier in belgie zijn er kindjs van 12 die nog naakter rondlopen, comazuipen en hash nemen! xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mosseljongen schreef:
    (...)
    Ik ga er maar vanuit dat je haar dus persoonlijk kent, voordat je zoiets over iemand roept? Zo'n reactie zegt meer over jezelf, dan over haar. (:

    Juneau schreef:
    Ik vind het ronduit beláchelijk dat er bij haar -en Miley een drama over wordt gemaakt. Het blijven toch ook gewoon mensen? Hoeveel tieners hebben er vandaag de dag wel geen sekstape. En ik durf eerlijk te zeggen dat ook ik heus eens een joint heb gerookt. Niemand is in gevaar, niemand gaat er dood van. Leven en laten leven.


    Omdat je bij Dísney zit. Het bedrijf voor de jonge talenten die nooit tever mogen gaan of ouder worden mag promoten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Was zij niet een drager van de Kuisheidsring?


    No growth of the heart is ever a waste

    The disney stars can't be tamed.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ziekelijk.

    Ik snap gewoon niet waarom dat die zo doen :S
    Wij doen dat toch ook niet? Ookal als we het doen niemand ziet ernaar ma bon xD
    Ma ik snap ni waarom da die ni willen vergeleken worden met hun Disney ding, daar zijn ze begonnen en daar zullen ze ook altijd aan gelinkt worden.
    Groei gewoon eens normaal op, doe niet stoer en als je weet dat mensen naar je opkijken trekt ge ook zoal geen foto's..
    Ik snap die echt niet, ma bon..


    Stop wishing, Start doing..

    Hahaha, stomme muts, waarom willen die disneysterretjes volwassener overkomen dan ze zijn? =P


    ars moriendi

    Tanzdiktator schreef:
    Was zij niet een drager van de Kuisheidsring?


    Ja volgensmij wel, maar het kan ook Selena Gomez zijn geweest die hem had, dat weet ik echt niet zeker. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Crowd schreef:
    Volgens mij gaat ze Miley Cyrus achterna.
    Versletterd.


    Ilva!! :)

    Je hebt helemaal gelijk!


    Nobody is perfect

    Iew


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eerst zien, dan geloven :Y)
    Ik hoop echt dat het nep is, en dat ze geen hoerige Cyrus wordt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]