• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okaaaaaay xD

    Savoy Bad vampire.
    Hij had het achtervolgen van Dewi gestaakt na Gawyn haar had weggehaald en was nu wat rond aan het dwalen door het huis. Hij werd gek. Zoveel mensenbloed in het huis, en toch, elke keer als hij er bíjna 1 te pakken had werd die voor zijn neus weggegritst..

    Candy Hulpeloos mensje
    Ze was intussen wat grassprietjes in elkaar aan het vlechten en keek zuchtend naar het bos achter het hek. Haar huis moest hier niet ver vandaan zijn, merkte ze nu, met het zonlicht. Zover was haar huis niet van het bos vandaan. Ze voelde een traan opwellen en knipperde heftig om die tegen te houden.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik had naar odile en Lew gekeken, hmm, op de een of andere manier wist lew Odile's humeur heel snel te laten dalen. ,,Waarom ben je zo pissig op hem?'' vroeg ik, toch niet alleen om dat mensenkind? Die zouden we nog wel krijgen, als hun misschien aan het jagen waren. Hmm, we moesten maar goed opletten de volgende dagen. Terwijl ik met Odile meeliep keek ik een beetje rond, hetzelfde oude huis, al eeuwen was het zo. Ineens rook ik Savoy. ,,Kom.'' zei ik tegen Odile en liep de gang door, jahoor, daar liep hij al. ,,Savoy!''

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Ik ken hem ook nog niet zo lang hoor, maar zo te zie is hij okay ^^'' ik draaide een lok haar rond mijn vinger. (lol, ik typte ogen xD) ,,Vraag me af wat ze gaan doen trouwens.. Weet ze eigenlyk wel dat ze niet wegkan?'' mompelde ik tegen niemand in het bijzonder, doelend op het meisje.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.'' .

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Bedankt,' glimlachte Lew en wilde weglopen voor hij zich realiseerde dat hij eigenlijk geen flauw idee had van waar Elif's kamer zich bevond. 'Eh, Elif? Welke kamer is jouw kamer,' Om de één of andere reden had Lew het akelige gevoel dat hij die dag al enorm veel domme vragen had gesteld, het gaf zijn zelfvertrouwen geen confidenceboost. En daarboven op achtervolgde die rotkraai hem nog altijd. Wat was het toch een grootse dag...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik had naar odile en Lew gekeken, hmm, op de een of andere manier wist lew Odile's humeur heel snel te laten dalen. ,,Waarom ben je zo pissig op hem?'' vroeg ik, toch niet alleen om dat mensenkind? Die zouden we nog wel krijgen, als hun misschien aan het jagen waren. Hmm, we moesten maar goed opletten de volgende dagen. Terwijl ik met Odile meeliep keek ik een beetje rond, hetzelfde oude huis, al eeuwen was het zo. Ineens rook ik Savoy. ,,Kom.'' zei ik tegen Odile en liep de gang door, jahoor, daar liep hij al. ,,Savoy!''

    Elif - Goede Vampier.
    Ik wilde me net omdraaien toen hij terugkwam en vroeg waar me kamer was, vergeten te vertellen. ,,Trap op, gang door, aan het eind links, 3e kamer aan je rechterhand is nog vrij. De 2e is van mij.'' ik glimlachte vrolijk en keek 'm aan. ,,Kun je dat onthouden?'' ik keek 'm ietwat ontdeugend aan. ,,En oh, vergeet de nietmachine nou niet.'' ik knipoogde naar 'm.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Savoy Bad vampire.
    Hij keek zwaar geïrriteerd om. "Nee." zei hij voor ze iets kon vragen, hij liep door. Hij ging niet meer meedoen met één van hun plannetjes. Die waren toch gedoemd om te mislukken. Hij zocht het zelf wel uit. En hij ging niet delen.

    Candy Hulpeloos mensje
    Ze was intussen wat grassprietjes in elkaar aan het vlechten en keek zuchtend naar het bos achter het hek. Haar huis moest hier niet ver vandaan zijn, merkte ze nu, met het zonlicht. Zover was haar huis niet van het bos vandaan. Ze voelde een traan opwellen en knipperde heftig om die tegen te houden.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik bleef even verbaasd staan, zo makkelyk kwam hij niet van me af! Ik haalde hem in en bleef voor hem staan, face2face. ,,Wacht eens, ik heb geen eens wat gevraags.'' ik porde in zijn buik. ,,Waarom ben je zo chagerijnig?''

    Elif - Goede Vampier.
    Ik wilde me net omdraaien toen hij terugkwam en vroeg waar me kamer was, vergeten te vertellen. ,,Trap op, gang door, aan het eind links, 3e kamer aan je rechterhand is nog vrij. De 2e is van mij.'' ik glimlachte vrolijk en keek 'm aan. ,,Kun je dat onthouden?'' ik keek 'm ietwat ontdeugend aan. ,,En oh, vergeet de nietmachine nou niet.'' ik knipoogde naar 'm.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Savoy Bad vampire.
    "Ik doe niet mee. Vergeet het. Zorg zelf maar voor je voedsel." Hij keek haar uitdagend aan. Ze bekeken het maar. Allebei. Soms was het behoorlijk irritant om de enige van je 'soort' te zijn van het mannelijke geslacht. Hij wilde een andere jongen.

    Candy Hulpeloos mensje
    Ze was intussen wat grassprietjes in elkaar aan het vlechten en keek zuchtend naar het bos achter het hek. Haar huis moest hier niet ver vandaan zijn, merkte ze nu, met het zonlicht. Zover was haar huis niet van het bos vandaan. Ze voelde een traan opwellen en knipperde heftig om die tegen te houden.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Haha, poor Savoy :x

    Faith - Slechte Vampier.
    Hmm, dit vroeg om een andere aanpak. Met myn vinger volgde ik zijn kaaklijn. ,,Kom op, niet zo boos, hmm. Het gaat niet om een mens.'' ik stapte wat dichterbij hem en liet mijn hand weer zakken. Mijn hoofd bewoog ik dichterbij tot mjin mond bij zijn oor was. ,,Gewoon een zwemfeestje met zijn 3en, een keer ontspannen. Lykt je dat niks? Want volgens my kan je wel wat ontspanning gebruiken'' fluisterde ik zwoel in zijn oor. Ik zou en moest hem meekrijgen, ik zag het nu gewoon als een uitdaing.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik wilde me net omdraaien toen hij terugkwam en vroeg waar me kamer was, vergeten te vertellen. ,,Trap op, gang door, aan het eind links, 3e kamer aan je rechterhand is nog vrij. De 2e is van mij.'' ik glimlachte vrolijk en keek 'm aan. ,,Kun je dat onthouden?'' ik keek 'm ietwat ontdeugend aan. ,,En oh, vergeet de nietmachine nou niet.'' ik knipoogde naar 'm.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Trap op, links, 3e kamer,' mompelde Lew herhaalderlijk als één of andere gestoorde mantra. 'Trap op, links, 3e kamer...' Toen hij de deur opende, stapte hij in een kamer die weinig indrukwekkend was, maar wel comfortabel leek. Het behang had een vaal rood kleur en er misten hier en daar stukken, waardoor er delen van de geplamuurde muur zichtbaar waren. Ook de plinten waren afgeleefd. De witte verf bladderde en er waren stukken waar er gewoon niks was. Hoewel het vale effect op de muren en het plafond een eerder onverzorgde indruk gaf, bezorgde het de vloer net dat ene verweerde toetsje waar sommige ontwerpers hun leven lang naar zochten. Het donkere eikenhout leek nog steeds te leven door de verscheidene littekens en oneffenheden in het hout. Iemand had geprobeerd de vloer op te vrolijken met een karmozijnrood tapijt waar meer gaten in zaten dan stof, waarop Lew zichzelf voornam om het te verbranden. Qua meubilair stond er ook niet veel. De kamer ,die hoogstens vier op vijf kon zijn, was volledig gevuld met een ouderwets tweepersoonbed waarvan de laken niet al te fris roken en een statige kleerkast. De grote kast, gemaakt uit hetzelfde hout als de vloer, bestond uit twee laden en een vak voor grotere kledingstukken. Lew had geen idee hoe hij dat moest gaan vullen met zijn ene reserve-boxershort. Over reserve-boxershorten gesproken... 'SHIT... mijn rugzak...,'brulde de nog steeds halfnaakte vampier ineens, waardoor zijn verontwaardigde kraai als een bezetene door de krappe kamer begon te fladderen. Snel spurtte Lew naar beneden om alle kamers waar hij gepasseerd was te doorzoeken, te beginnen met de hal. Die bleek echter leeg en gauw rende hij verder naar de kamer waar hij Odile van Candy had afgetrokken. Daar vond hij zijn arme rugzak met één van de banden in twee getrokken, verlaten in een hoekje terug. Opgelucht grabbelde Lew het ding vast, probeerde hij verwoed de twee eindjes weer aan elkaar te knopen en liep hij terwijl naar beneden om de nietmachine te gaan zoeken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Faith - Slechte Vampier.
    Hmm, dit vroeg om een andere aanpak. Met myn vinger volgde ik zijn kaaklijn. ,,Kom op, niet zo boos, hmm. Het gaat niet om een mens.'' ik stapte wat dichterbij hem en liet mijn hand weer zakken. Mijn hoofd bewoog ik dichterbij tot mjin mond bij zijn oor was. ,,Gewoon een zwemfeestje met zijn 3en, een keer ontspannen. Lykt je dat niks? Want volgens my kan je wel wat ontspanning gebruiken'' fluisterde ik zwoel in zijn oor. Ik zou en moest hem meekrijgen, ik zag het nu gewoon als een uitdaing.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keek 'm na en plfote weer naast Candy neer, ze zag er verdrietig uit. ,,Wat scheelt er?'' vroeg ik, gph ze zat in een huis vol moordenaars, wat zou er zijn? Maar het was het enige wat me te binennwas geschoten. Eigenlyk konden haar ook ander edingen dwars zitten bedacht ik me toen, talloze dingen konden je van streek maken. Death was peaceful, life is harder. Klopte helemaal. Tenzij je een vampier was ofcourse.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Savoy Bad vampire.
    Hij keek haar emotieloos aan. "Jullie meisjes leren ook nooit, hm? Ik houd niet van feestjes. Zeker niet van zwemfeestjes. En al helemaal niet met júllie. En nu oprotten." Hij ontblootte zijn tanden even, keek haar vuil aan, wierp nog een vuilere blik op Odile(diewaserbijtoch?) en stampte langs hen heen naar de voordeur.

    Candy Hulpeloos mensje
    Geschrokken keek ze op, met waterige ogen. "W-wat? Oh niets..." Ze veegde snel een andere traan weg met haar mouw en ging verder met haar vlechtje van 3 lange grassprieten. Haar handen zochten in het gras naar een bloemetje.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:56 ]


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik bleef verbaasd staan en balde toen woedend myn vuisten, ooowh, hij ging ervan langs krijgen. Ik draaide me met een ruk om en liet myn woede op hem afkomen door myn gave te gebruiken. Toen ik hem daarmee op de grond had gekregen stapte ik op hem af en hurkte bij hem neer. ,,Wat is er mis met ons? Voel je je soms te goed voor ons?'' mijn ogen vernauwden zich. ,,Je kan zelf nog amper een mens vangen en je maakt ons al verwijten?'' ik haalde minachtend mijn neus op en stond op terwijl ik hem nog steeds pijnigde. Spijt zal hij krijgen.

    Elif - Goede Vampier.
    ik zuchtte zachtjes. ,,Het is beter als ej erover praat.. Ik wilje niet dwingen maar geloof me, met oprkoppen bereik je niks.'' ik begon nu zelf ook wat grassprietjes te blukken terwijl ik zorgvuldig uit de zon bleef.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Savoy Bad vampire.
    Hij drukte zijn tanden in zijn lip om het niet uit te schreeuwen, wel was hij meteen gevloerd, hij klemde zijn armen om zijn buik en wriemelde heen en weer over de houten vloer. "Stóp!" wist hij te piepen, maar hij betwijfelde of ze het wel had gehoord.

    Candy Hulpeloos mensje
    "Ik wil gewoon naar huis." De tranen die nu kwamen opzetten kon ze niet meer tegenhouden, en ze maakten hun weg over haar wangen, voor ze in het gras neerdrupten. Haar vingers verkruimelden het vlechtje en plukte wat madeliefjes.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik hoorde hem stop piepen en grijnste. ,,Hoorde ik daar een alsjeblieft?'' vroeg ik zoetjes en keek hem uitdagend aan.

    Elif - Goede Vampier.
    Shit, dat konze niet.. Troostend knuffelde ik haar, niet wetend wat te doen. ,,Sst..'' mompelde ik, wat was ik hier onhandig in. Lomp, fail.. aargh, ik kon mezelf wel voor myn kop staan.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Savoy Bad vampire.
    "I-ik pak je nog wel." hijgde hij terwijl hij nog steeds zijn schreeuwen probeerde in te houden. "Stop, verdomme!"

    Candy Hulpeloos mensje
    Ze kroop tegen Elif aan en begon zachtjes te snikken. "Laat me naar huis gaan.. Ik doe alles.."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3