• Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik had naar odile en Lew gekeken, hmm, op de een of andere manier wist lew Odile's humeur heel snel te laten dalen. ,,Waarom ben je zo pissig op hem?'' vroeg ik, toch niet alleen om dat mensenkind? Die zouden we nog wel krijgen, als hun misschien aan het jagen waren. Hmm, we moesten maar goed opletten de volgende dagen. Terwijl ik met Odile meeliep keek ik een beetje rond, hetzelfde oude huis, al eeuwen was het zo.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik plofte in de schaduw van het huis neer en keek naar haar, ik schudde me hoofd toen ze vroeg of ze zich al voorgesteld had. ,,Nog niet nee, maar geeft niks. Ik ben Elif.'' ik glimlachte naar haar. Ik hoorde gerotzooi bij het raam waar k onder zat en stond op, ik keek naar binnen zag Lew zoeken, wat deed hy nou weer? Ik duwde 't raam open en zag nu pas dat hij geen shirt meer aanhad (toch? xD). ,,Heb je het heet?'' vroeg ik met girjnsje.

    Dewi - Mens.
    Ik glimalchte scheefjes en stapje naar buiten, de zon was fel en ik keek achterom naar Gawyn, vragend. Kon hy de zon in? Ennuh, mijn tas :'D ik vertrok niet doordat ik die had, de wind blies haar voor myn ogenn die ik opzij streek.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Yes! Jou zocht ik,' grijnsde hij terwijl naar het venster liep. 'Ik heb een nietmachine nodig, hebben jullie dat hier ergens?' Lew realiseerde zich dat de vraag hoe langer, hoe dommer ging klinken. 'Ik heb mijn T-shirt gescheurd,' legde hij uit, terwijl hij haar de scheur liet zien. 'Hoe is het trouwens met het meisje? Al wat bekomen?' Hij kon de bezorgdheid niet uit zijn stem bannen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Weet Dewi eigenlijk al dat ze vampiers zijn? x]

    Gawyn Goede vampier
    Hij zuchtte diep, en met een laatste blik naar het donkere, beschermende huis deed hij een stap naar buiten. Meteen voelde hij de zon in zijn huid prikken en een poging doen om hem 'levend' te verbranden. Gawyn keek Dewi aan.
    "Waar wacht je nog op?" zei hij enigszins panisch. Hij had geen zin om langer buiten te hoeven staan dan nodig was. "Kom, ga maar lekker naar buiten, weg hier, dan haal ik jouw tas." Hij duwde Dewi zachtjes in de richting van het hek, dat glinsterde in de zon. Gawyn vloekte zacht toen de zon opeens zijn hand hard raakte. Als hij nog langer buiten bleef, zou dat geen goede gevolgen hebben.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik had naar odile en Lew gekeken, hmm, op de een of andere manier wist lew Odile's humeur heel snel te laten dalen. ,,Waarom ben je zo pissig op hem?'' vroeg ik, toch niet alleen om dat mensenkind? Die zouden we nog wel krijgen, als hun misschien aan het jagen waren. Hmm, we moesten maar goed opletten de volgende dagen. Terwijl ik met Odile meeliep keek ik een beetje rond, hetzelfde oude huis, al eeuwen was het zo.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik bekeke het shirten grinnikte toen. ,,Je wilt dat dichtnieten?'' ik grijnste en schudde mijn hoofd. ,,Ik wil het wel maken hoor.'' in de loop der jaren had ik ook wel eens mijn kleren gescheurd door de bossen of gevechten, dus inmiddels kon ik zelfs naaien. Het klonk stom maar het was handig zo nu en dan. Toen hij vroeg naar het meisje wist ik niet welke hij bedoelde. ,,met Candy denk ik wel..'' ik wierp een blik op har en keek toen Gawynw eer aan. ,,Ze wilt alleen niet alleen blijven, logisch..'' ik glimlachte flauwtjes.

    Dewi - Mens.
    (Ze heeft vermoeden xD)
    Ik bleef koppig staan en gaf hem een duwtje. ,,Ga jy nou maar naar binnen, ik loop echt niet in 7 sloten tegelyk hoor.'' ik glimlachte naar 'm. [inspiloos ;l]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    Hij wilde protesteren, maar toen hij nog een felle steek in zijn gezicht voelde kwam hij tot de conclusie dat het eens tijd werd om naar binnen te gaan.
    "Oké. Wacht hier. Beweeg je niet. Ik ben binnen een paar seconden terug." Opgelucht rende Gawyn in volle vaart naar binnen, langs een vampier die om een nietmachine aan het smeken was, de kamer van Savoy in. Daar graaide hij het eerste beste tasje dat hij tegenkwam van de grond, en sprong via het raam naar beneden. Hij zag Dewi van een afstandje naar de deur kijken. Wat zou het haar verbazen als hij van de andere kant aan kwam lopen.
    Hij sneakte naar Dewi toe, en toen hij vlak achter haar stond en ze nog niets had opgemerkt, tilde hij zijn hand over haar hoofd en liet de tas voor haar neus bengelen.
    "Is dit degene die je zocht?"


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik had naar odile en Lew gekeken, hmm, op de een of andere manier wist lew Odile's humeur heel snel te laten dalen. ,,Waarom ben je zo pissig op hem?'' vroeg ik, toch niet alleen om dat mensenkind? Die zouden we nog wel krijgen, als hun misschien aan het jagen waren. Hmm, we moesten maar goed opletten de volgende dagen. Terwijl ik met Odile meeliep keek ik een beetje rond, hetzelfde oude huis, al eeuwen was het zo.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik bekeke het shirten grinnikte toen. ,,Je wilt dat dichtnieten?'' ik grijnste en schudde mijn hoofd. ,,Ik wil het wel maken hoor.'' in de loop der jaren had ik ook wel eens mijn kleren gescheurd door de bossen of gevechten, dus inmiddels kon ik zelfs naaien. Het klonk stom maar het was handig zo nu en dan. Toen hij vroeg naar het meisje wist ik niet welke hij bedoelde. ,,met Candy denk ik wel..'' ik wierp een blik op har en keek toen Gawynw eer aan. ,,Ze wilt alleen niet alleen blijven, logisch..'' ik glimlachte flauwtjes.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Nah, da's okay, ik doe het wel met een nietmachine,'glimlachte hij. 'Toch bedankt voor het aanbod...' Hij keek ook naar Gawyn. 'Dat meisje bij hem is Candy? Ze ziet er anders uit dan ik me herrinner,' mompelde Lew terwijl hij zich het meisje dat hij uit Odiles klauwen had getrokken voor de geest probeerde te halen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik had naar odile en Lew gekeken, hmm, op de een of andere manier wist lew Odile's humeur heel snel te laten dalen. ,,Waarom ben je zo pissig op hem?'' vroeg ik, toch niet alleen om dat mensenkind? Die zouden we nog wel krijgen, als hun misschien aan het jagen waren. Hmm, we moesten maar goed opletten de volgende dagen. Terwijl ik met Odile meeliep keek ik een beetje rond, hetzelfde oude huis, al eeuwen was het zo.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik schudde myn hoofd. ,,Haar naam weet ik niet.'' zei ik en keek evne naar het meisje, mijn blik ging terug naar lew. ,,nietmachine ligt in het dressoir, middelste la, rechtsachterin.'' ik glilachte naar hem en dacht na, straks misschien even vragen hoe dat andere meisje heette..

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Is hij okay? Gawyn bedoel ik. Ik ken hem eigenlijk niet,' vroeg Lew, terwijl hij het T-shirt in zijn broekzak probeerde te moffelen. 'Ze lijken goed op te kunnen schieten,' Zijn kin schokte naar Gawyn en Dewi die vanalles stonden te bespreken bij de poort.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik had naar odile en Lew gekeken, hmm, op de een of andere manier wist lew Odile's humeur heel snel te laten dalen. ,,Waarom ben je zo pissig op hem?'' vroeg ik, toch niet alleen om dat mensenkind? Die zouden we nog wel krijgen, als hun misschien aan het jagen waren. Hmm, we moesten maar goed opletten de volgende dagen. Terwijl ik met Odile meeliep keek ik een beetje rond, hetzelfde oude huis, al eeuwen was het zo.

    Elif - Goede Vampier.

    ,,Ik ken hem ook nog niet zo lang hoor, maar zo te zie is hij okay ^^'' ik draaide een lok haar rond mijn vinger. (lol, ik typte ogen xD) ,,Vraag me af wat ze gaan doen trouwens.. Weet ze eigenlyk wel dat ze niet wegkan?'' mompelde ik tegen niemand in het bijzonder, doelend op het meisje.

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.'' .

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Wat? Hoe bedoel je ?' Met een schok herinnerde hij zich dat Elif daar al eerder iets over had gezegd, maar toen was hij Candy te hulp geschoten. Elif leek afwezig weg te dromen, haar vinger rond haar haar draaiend. 'Elif,' schudde hij dwingend haar wakker. 'Wat bedoel je met ze kunnen hier niet weg. Als dat waar is, zitten we met een groot probleem...' Lew kreeg een wee gevoel in zijn maag, dat hij altijd kreeg als zijn instinct problemen voorspelde. Dit was niet goed.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kan ik een kleeeeiiine samenvatting krijgen vanaf het moment dat Savoy achter Dewi aan liep?
    Mag ook groot xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik had naar odile en Lew gekeken, hmm, op de een of andere manier wist lew Odile's humeur heel snel te laten dalen. ,,Waarom ben je zo pissig op hem?'' vroeg ik, toch niet alleen om dat mensenkind? Die zouden we nog wel krijgen, als hun misschien aan het jagen waren. Hmm, we moesten maar goed opletten de volgende dagen. Terwijl ik met Odile meeliep keek ik een beetje rond, hetzelfde oude huis, al eeuwen was het zo.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik werd uit myn gedachten gschud door Lew, wist hy het niet? ,,nog nooit wat van gehoord? Het huis is vervloekt, vampiers kunnen naar binnen en weer eruit, maar voor mensen is het eenrichtingsverkeerd.. Zodra ze binnen zijn kunnen ze niet meer weg, als mens teminste.'' legde ik hem uit. ,,Nogal tragisch, maar het is niet anders.''

    Dewi - Mens.
    Terwijl ik stond te kyken bkeek ik het huis, halleuja wat was het groot. mm, hopelyk kon hij mijn tas zonder problemen te pakken zien te krijgen.. ineens hoorde k een stem en bungelde er een ats voor myn neus. Ik pakte 'm en draaide me om. ,,mafkees, wil je me ene hartaanval bezorgen/'' ik keek 'm aan en porde in zijn buik. ,,Maar ja 't is hem, bedankt.'' .

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew voelde hoe hij het warm en koud tegelijk kreeg. 'Ze zijn iets van plan. Denk ik,' mompelde hij kleintjes. 'Die mensen moéten hier weg. Hen beschermen wordt extreem moeilijk als ze een team worden,' fluisterde hij dringend, die zich Odile en Faith voor de geest haalde. 'Ik ga even mijn shit nieten,' Hij moest zijn geest leeg krijgen, paniek was zelden goed. 'Hey Elif, nog iets. Heb je misschien een kamer over om mijn gerief in kwijt te kunnen? Ik denk dat Odile mijn kop er af scheurt als ik nog eens op haar bed ga liggen,' Dat laatste kon hij niet zeggen zonder een geamuseerde twinkeling in zijn ogen. Zijn gerief bestond uit nog 12 pakjes sigaretten, een aansteker, eeen bajonet, een extra boxershort en de verfomfaaide kaart. Niet veel, maar meer had hij niet nodig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    YourDemon schreef:
    Kan ik een kleeeeiiine samenvatting krijgen vanaf het moment dat Savoy achter Dewi aan liep?
    Mag ook groot xD

    Ehm Gawyn heeft Dewi van Savoy weggehaald en ze staan nu aan het hek om Dewi 'vrij te laten' al kan dat niet. Dndertussen zijn Faith en Odile op zoek naar Savoy omdat ze in het zwembad iets gaan bespreken. Ik weet niet exact waar Candy is.
    Lew is er net achtergekomen dat de mensen het terrein niet kunnen verlaten en Elif staat bij hem.


    Frankly my dear, I don't give a damn.