• Hoi Quizletters,

    Naar aanleiding van het topic over de gebreken van de mods dit topic. Er was namelijk nogal wat commentaar op mods die er vaak niet zijn. Deze mods hebben meestal wel hun redenen, die bekend zijn bij de andere mods, maar niet bij de users.
    Zo hebben wij besloten om een afwezigheidstopic voor de users te maken, zodat jullie ook kunnen zien wie er waarom niet is.

    Afwezigen:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 1:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2020 - 12:00 ]


    I am an idiot, I move.

    Ik ben terug van vakantie. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Data: 24/25 september, 14 (grotendeels)/15/16 oktober en 5/6 november.
    Reden: mini kampeerweekendjes op plekken met beperkte wifi, dus ik zal misschien wel online zijn, maar ik zal (bijna) geen modzaken kunnen doen.

    Data: 24-25 september
    Reden: Belgisch Kampioenschap

    Dit weekend ben ik er niet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb mijn stukje even aangepast, omdat ik op het moment toch vooral door ziekte amper aanwezig ben. Geen idee hoelang dit nog gaat duren, dus ik dacht, ik meld het even.


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Ik heb mijn stukje even aangepast, omdat ik op het moment toch vooral door ziekte amper aanwezig ben. Geen idee hoelang dit nog gaat duren, dus ik dacht, ik meld het even.

    Beterschap!


    How you doin'

    JohannaMason schreef:
    (...)
    Beterschap!


    Beetje laat, maar nog bedankt c: Ik heb mijzelf weer op aanwezig gezet, want ik ben zo goed als beter c:


    Happy Birthday my Potter!

    In november heb ik examens, dus ik zal dan een aantal weken verminderd aanwezig zijn door al dat studeren.

    Data: 29-10-2016 t/m 18-11-2016
    Reden: Examens


    Take me to wonderland

    Ivm extreme drukte komende week waar ik al stress van krijg als ik er alleen al aan denk, zet ik mijzelf even op verminderd aanwezig. Mogelijk zal het meevallen, maar op deze manier spaar ik mijzelf toch een beetje.

    Anna/Devinsport
    Data: 23-10-16 t/m 30-10-16
    Reden: Tentamens en andere drukte


    Happy Birthday my Potter!

    Jarne/Debbaut
    Data: 29/10 - 4/11
    Reden: Plopsa


    Queer zijn is gewoon alles

    Datum: 20-11-2016 tot onbekend
    Reden: Ik moet eerst wat persoonlijke issues weer op een rij krijgen voordat ik verder kan gaan als mod.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 16:09 ]

    BriBry schreef:
    Datum: 20-11-2016 tot onbekend
    Reden: Ik moet eerst wat persoonlijke issues weer op een rij krijgen voordat ik verder kan gaan als mod.

    * hug * (heart2) Hopelijk gaat alles snel weer een stuk beter en hoef je, je niet meer zo te voelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vanaf 9 januari ben ik voor 3 weken verminderd aanwezig ivm stage en deadlines van allerlei verslagen.

    Glenn/Dysphoria
    Data: 9/1 - 27/1
    Reden: Stage + deadlines voor verslagen


    Take me to wonderland

    Data: 14 januari tot 12 februari
    Reden: Werk en andere dingen. Heb bijna alleen maar late shiften.


    Ik wil een tuin vol egels

    Data: 3-6 februari
    Reden: weekendje weg + kajak


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Data: 3-6 februari
    Reden: weekendje weg + kajak

    Have fun! :Y)


    -