• Hoi Quizletters,

    Naar aanleiding van het topic over de gebreken van de mods dit topic. Er was namelijk nogal wat commentaar op mods die er vaak niet zijn. Deze mods hebben meestal wel hun redenen, die bekend zijn bij de andere mods, maar niet bij de users.
    Zo hebben wij besloten om een afwezigheidstopic voor de users te maken, zodat jullie ook kunnen zien wie er waarom niet is.

    Afwezigen:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 1:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2020 - 12:00 ]


    I am an idiot, I move.

    Scorpia schreef:
    (...)

    Nou, ik snap dat het inderdaad handig is om te weten wanneer de moderators een tijd offline zijn, maar als je op 'meld deze story/quiz/topic/whatever' klikt, weet je ook niet welke moderator deze behandelt.


    Maar je weet wel wie ze niet zullen behandelen. 8D


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Maar je weet wel wie ze niet zullen behandelen. 8D


    Als er een afwezige betá-topic zou komen, dan is dat hetzelfde met betá aanvragen.


    Some people are art and do art at the same time

    Er staat Afwezige crewleden in de titel en betá readers vallen daar ook gewoon onder, naar mijn denken.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Nou, ik snap dat het inderdaad handig is om te weten wanneer de moderators een tijd offline zijn, maar als je op 'meld deze story/quiz/topic/whatever' klikt, weet je ook niet welke moderator deze behandelt.

    Snap ik, maar dat is één onderdeel van het mod-zijn. Al die andere dingen, daar moet je toch echt wel voor weten wie wel en wie niet afwezig is, lijkt me :W

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 17:43 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn laptop is gisteravond 2x na elkaar gecrashed. Omdat het vandaag een feestdag is en ik morgen van 8.25-17.35 les heb, ga ik die morgenavond binnendoen. En dan is het de vraag wanneer ik die terug krijg. Dus ik ben van morgen tot onbepaald niet online.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scorpia schreef:
    Er staat Afwezige crewleden in de titel en betá readers vallen daar ook gewoon onder, naar mijn denken.

    Bemiddelaars ook, hoor.
    Volgens mij zou dat ook wel handig zijn. Ik denk wel dat er op hun forum ook een onofficiële lijst met afwezige leden is, maar het zou beter openbaar kunnen staan. Dan weten users ook waarom hun aanvraag niet meteen behandeld wordt, bijvoorbeeld.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scorpia schreef:
    Er staat Afwezige crewleden in de titel en betá readers vallen daar ook gewoon onder, naar mijn denken.


    Maar wat staat er voor? [MOD]Afwezige crewleden.

    Verder ben ik het er wel mee eens dat het voor alle crewleden moet zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wij en ook de beta's kunnen wel een topic openen als we nog eens met afwezigheden zitten als jullie dat wensen. Maar voor het moment is niks opgegeven op onze lijst in ieder geval.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Maar wat staat er voor? [MOD]Afwezige crewleden.

    Verder ben ik het er wel mee eens dat het voor alle crewleden moet zijn.


    MOD omdat het een moderator mededeling is, dacht ik?


    Some people are art and do art at the same time

    Als het voor alle crewleden is is het niet alleen een mod mededeling.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Als het voor alle crewleden is is het niet alleen een mod mededeling.


    Moderator mededeling, dus de moderators geven een mededeling. Dit hoeven niet per se alle crewleden te zijn. Maar dit kan dan wel voor alle crewleden zijn :p


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben voorlopig minder online vanwege drukte wat betreft school.

    Data: Tot eind December
    Reden: Mijn examens komen er aan en ik wil echt mijn best doen. Ze eindigen rond de 20ste.


    Let the Night embrace you

    Data: Tot 20 à 21 December
    Reden: Proefwerkweek/SE week. Ik zou héél graag goede punten willen halen, vandaar dat ik nu vooral bezig ben met leren (:


    Miep

    Data: 21/12/13 - 29/01/14
    Reden: Examenperiode

    3,5 weken examens in januari. Nu hoor ik vollop te blokken. Met de nadruk op 'hoor' want ik zondig nogal veel met toch op Q te komen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury