• Hoi Quizletters,

    Naar aanleiding van het topic over de gebreken van de mods dit topic. Er was namelijk nogal wat commentaar op mods die er vaak niet zijn. Deze mods hebben meestal wel hun redenen, die bekend zijn bij de andere mods, maar niet bij de users.
    Zo hebben wij besloten om een afwezigheidstopic voor de users te maken, zodat jullie ook kunnen zien wie er waarom niet is.

    Afwezigen:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 1:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2020 - 12:00 ]


    I am an idiot, I move.

    Lily_Evans schreef:
    Anna/Starlord
    Data: Voor onbepaalde tijd
    Reden: Privé


    Waarom dit er nog steeds staat, maar ik wel actief ben over het algemeen: de problemen zijn dusdanig erg dat ik soms last heb van flinke dipjes. Ik ben dus over het algemeen actief, maar mocht ik plots uitvallen/niet snel reageren op iets, dan heb ik dus één van die extreme dipjes.


    Happy Birthday my Potter!

    Erica/Scandal:
    Data: Onbepaald
    Reden: Werk

    Ik heb het op het werk momenteel heel druk en extra opleidingen waarvoor ik ver van huis moet. Na mijn werk heb ik niet altijd evenveel puf meer voor Quizlet. Mijn oprechte excuses.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit staat even concreet los van de drukke periode door mijn werk.

    Erica/Scandal:
    Data: 21/3-25/3 en 25/3-29/3
    Reden: Opleiding aan de andere kant van België en kajak paasweekend

    Ik ben dus zo goed als de hele week aan de andere kant van België voor mijn werk en dat betekent 8u reizen om daar te geraken en 's avonds terug thuis te komen. Wanneer ik vrijdag thuis kom, vertrek ik op paasweekend naar Luxemburg met de kajak. Dus dan ga ik met mijn wildwatervriendjes gekke toeren uithalen indien er genoeg water staat. :Y)
    Alvast een fijn Pasen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Data: 22 t/m 24 april
    Reden: Elfia weekend

    (Ik zit in een huisje zonder wifi, dus tja c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Data: Tot en met 20 mei.
    Reden: Eindexamens.

    Ik denk dat het wel voor zich spreekt. Ik ben nog wel online, maar voor dringende vragen kun je beter een andere moderator contacteren. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Data: Onbepaalde tijd
    Reden: privé

    Ik denk dat het verstandig is als jullie (de users) voor belangrijke puntjes en problemen even bij één van mijn collega's aankloppen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Data: onbepaalde tijd (tot juli)
    Reden: studie


    I am an idiot, I move.

    Data: Tot 22 juni.
    Reden: Examens + blok.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jarne/Schouwer
    Data: onbepaald
    Reden: Mijn leven is te druk en ik moet het wat kalmer aan doen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Data: 16 t/m 27 mei
    Reden: Studie (Spring Academy project)
    Ik heb de 18e en de 19e twee deadlines staan en de 19e begint een groot studieproject omtrent Spring Academy. Dat duurt tot 27 mei. Ik kan het heel moeilijk inschatten hoeveel werk dat precies gaat worden, maar sommige dagen moet ik echt van 10 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts in Utrecht zijn, dus ik ben die periode sowieso verminderd aanwezig. Het kan ook zijn dat ik momenten volledig afwezig ga zijn. Ivm die twee deadlines ervoor gok ik dat ik vanaf maandag 16 mei al verminderd aanwezig ga zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Data: Onbepaald
    Reden: Enkel/voet zwaar gekneusd/enkelbanden verrekt/gipsen been.
    Als ik toevallig even bij mijn laptop zit, dan kan ik wel goed modzaken doen, maar doordat ik hem niet mee kan nemen naar beneden (gezien mijzelf de trap op en af heizen al problematisch is) zullen er momenten zijn dat ik onmogelijk goed online kan komen. Ik kan zelfs mijn mobiel niet goed meenemen van A naar B, want ik kan ook geen broek met zakken aan. Het is allemaal erg onhandig :/ Dus als ik spontaan lang offline ben: dat is de reden.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben weer op aanwezig! Jullie mogen me allemaal weer stalken en tegen me zeuren, opmerken, vragen over allerlei dingetjes (ik zou het wel fijn vinden als we niet allemaal tegelijk besluiten Sofie te stalken :Y) )


    Deep inside, I've never felt alive

    GredWeasley schreef:
    Data: Onbepaald
    Reden: Enkel/voet zwaar gekneusd/enkelbanden verrekt/gipsen been.
    Als ik toevallig even bij mijn laptop zit, dan kan ik wel goed modzaken doen, maar doordat ik hem niet mee kan nemen naar beneden (gezien mijzelf de trap op en af heizen al problematisch is) zullen er momenten zijn dat ik onmogelijk goed online kan komen. Ik kan zelfs mijn mobiel niet goed meenemen van A naar B, want ik kan ook geen broek met zakken aan. Het is allemaal erg onhandig :/ Dus als ik spontaan lang offline ben: dat is de reden.


    Er is eindelijk een einde inzicht en dat is 22 juni. Ik heb nog even nodig om mijn studiewerk weer in te halen, dus ik zal echt vrijwel niks aan modwerk kunnen doen de komende dagen, maar daarna ben ik weer helemaal de oude (hoop ik toch).


    Happy Birthday my Potter!

    Nu ik helemaal in orde ben, zal ik mijn vakanties maar meteen doorgeven :p

    Data: 1 t/m 3 juli
    Reden: Questival en musical doorloop (waarschijnlijk volledig afwezig)

    Data: 9 t/m 18 juli
    Reden: Een verjaardag, inpakken, laatste repetitie plus bonte middag, vakantie naar Tenerife (waarschijnlijk volledig afwezig)

    Data: 30/31 juli t/m 1/2 augustus
    Reden: Reisje naar Brussel ivm HP expo (waarschijnlijk volledig afwezig)

    Data: 22 t/m 28 augustus
    Reden: Vakantie naar Limburg, Amsterdam Comic Con (waarschijnlijk volledig afwezig)

    Data: 29 t/m 3 augustus
    Reden: Ik weet niet in hoe'n sterke mate ik afwezig zal zijn, want ik heb nog geen rooster of wat dan ook, maar ik help dan mee aan een theaterweek met vluchtelingen uit het centrum in Alkmaar, georganiseerd vanuit de kerk. Dit zal dus sowieso geen 100% afwezigheid zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga weer actiever worden!*O*


    Queer zijn is gewoon alles