• Hoi Quizletters,

    Naar aanleiding van het topic over de gebreken van de mods dit topic. Er was namelijk nogal wat commentaar op mods die er vaak niet zijn. Deze mods hebben meestal wel hun redenen, die bekend zijn bij de andere mods, maar niet bij de users.
    Zo hebben wij besloten om een afwezigheidstopic voor de users te maken, zodat jullie ook kunnen zien wie er waarom niet is.

    Afwezigen:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 1:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2020 - 12:00 ]


    I am an idiot, I move.

    Dit is handig. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Maar weten jullie wel de reden van de eerste twee?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik denk hè, dat dit topic na een week of 2 word verwaarloosd door de Users én Mods uiteindelijk ook :Y)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 14:45 ]

    GabyDeUser schreef:
    En toch weet ik nog steeds niet wie RandomRythm is. xd


    effort never betrays you

    Genius schreef:
    Handig (krul)

    Cassiopeia schreef:
    Maar weten jullie wel de reden van de eerste twee?

    Ja. Maar wij zetten niet voor die moderators hun reden in dit topic. Dat mogen ze zelf doen ^^.

    Erg handig.
    Dankuwel _O_


    Has no one told you she's not breathing?

    Krullieees schreef:
    (...)
    Ja. Maar wij zetten niet voor die moderators hun reden in dit topic. Dat mogen ze zelf doen ^^.


    Maar als ze nooit online komen, hoe kunnen ze dat dan zetten?

    -sorry doe moeilijk, iknow-


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Maar als ze nooit online komen, hoe kunnen ze dat dan zetten?

    -sorry doe moeilijk, iknow-

    Niet. Maar de meeste komen niet hélemaal niet meer online, en wij zetten wel in dit topic wíe er afwezig is en wanneer, als zij dat zelf niet doen (:
    Maar de reden is te persoonlijk, denk je ook niet?

    Krullieees schreef:
    (...)
    Niet. Maar de meeste komen niet hélemaal niet meer online, en wij zetten wel in dit topic wíe er afwezig is en wanneer, als zij dat zelf niet doen (:
    Maar de reden is te persoonlijk, denk je ook niet?


    Nou als ik de reden niet weet, heb ik geen idee of het persoonlijk is. :)
    Maar nou ja. Ze doen het zelf wel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Handig


    Life sucks and then you die.

    Dit is wel handig.
    Maar, de mods hebben het allemaal druk met school... En als ze dan het hele schooljaar school hebben, wat logisch is, zullen we ze alleen veel zien tijdens de vakanties. Handig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dit is wel handig.
    Maar, de mods hebben het allemaal druk met school... En als ze dan het hele schooljaar school hebben, wat logisch is, zullen we ze alleen veel zien tijdens de vakanties. Handig.

    Nou tijdens examens en dergelijke is het toch te begrijpen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nou tijdens examens en dergelijke is het toch te begrijpen?


    Ja natuurlijk. Dan zijn er ook minder leden online. Dus dat heft elkaar op.
    Maar bij sommige staat dan 'tijdens de schoolweken' dat is dus drie kwart van het jaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk. Dan zijn er ook minder leden online. Dus dat heft elkaar op.
    Maar bij sommige staat dan 'tijdens de schoolweken' dat is dus drie kwart van het jaar.

    Uhu. Maar soms hebben sommige ook een aantal drukke weken, en niet het hele jaar, zoals ik dus ^^.