• Hoi Quizletters,

    Naar aanleiding van het topic over de gebreken van de mods dit topic. Er was namelijk nogal wat commentaar op mods die er vaak niet zijn. Deze mods hebben meestal wel hun redenen, die bekend zijn bij de andere mods, maar niet bij de users.
    Zo hebben wij besloten om een afwezigheidstopic voor de users te maken, zodat jullie ook kunnen zien wie er waarom niet is.

    Afwezigen:

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 1:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2020 - 12:00 ]


    I am an idiot, I move.

    Yeeeeej!


    Life is full of fake people

    Handig! (flower)


    Life is full of fake people

    Scandal
    Data: 30 september - 6 oktober
    Reden: school
    Data: 7 oktober - 13 oktober
    Reden: verplichte introductieweek school


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mebarak
    Data: 10 tot en met 16 oktober
    Reden: Studiereis


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Scholar
    Data: de komende tijd
    Reden: mijn gezondheid is momenteel nogal slecht. Ik ga lekker beter worden en dus minder op Q zijn. Dus voor grote problemen, kun je beter even een andere mod aanspreken, ook al ben ik wel online (:


    I am an idiot, I move.

    Lol, ik wist geen eens dat zo'n topic er was? o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hanne/Nefretiti:
    Data: tot en met 18 oktober
    Reden: Stageweek


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    En opnieuw..
    Hanne/Nefretiti
    Data: tot en met 18 november
    Reden: Tweede stageweek
    Ik weet dat ik in het algemeen de laatste tijd zeer weinig online ben, maar ik hoop echt dat dit na deze stageweek zal beteren^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb een vraagje. Is er misschien het misschien mogelijk dat er ook zo'n topic komt maar dan voor de beta-readers?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    Ik heb een vraagje. Is er misschien het misschien mogelijk dat er ook zo'n topic komt maar dan voor de beta-readers?

    Ik denk niet dat dat nodig is? Die aanvragen worden namelijk door hen geaccepteerd, dus je hebt niet echt te kiezen wie jouw verhaal nakijkt, maar bij mods heb je wel te kiezen aan wie je iets meldt/vraagt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil het wel eens voorstellen aan de bèta's of zij dat nodig vinden. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vox schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat dat nodig is? Die aanvragen worden namelijk door hen geaccepteerd, dus je hebt niet echt te kiezen wie jouw verhaal nakijkt, maar bij mods heb je wel te kiezen aan wie je iets meldt/vraagt.


    Maar soms duurt het wel iets langer voordat een hoofdstuk daadwerkelijk word na gekeken. Zelf vind ik dan wel fijn om te weten waarom het dan wat langer duurt. Ik kan namelijk niet ruiken of dat komt omdat de beta-readers het enorm druk hebben of dat er als het ware minder beta-readers zijn omdat een aantal beta-readers op vakantie zijn of tijdelijk even niet toe komen aan het beta-readen.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Maar soms duurt het wel iets langer voordat een hoofdstuk daadwerkelijk word na gekeken. Zelf vind ik dan wel fijn om te weten waarom het dan wat langer duurt. Ik kan namelijk niet ruiken of dat komt omdat de beta-readers het enorm druk hebben of dat er als het ware minder beta-readers zijn omdat een aantal beta-readers op vakantie zijn of tijdelijk even niet toe komen aan het beta-readen.

    Zo'n topic was er wel altijd in het bèta-forum, maar ik weet niet of de bèta's zin hebben om dat openbaar te publiceren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vox schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat dat nodig is? Die aanvragen worden namelijk door hen geaccepteerd, dus je hebt niet echt te kiezen wie jouw verhaal nakijkt, maar bij mods heb je wel te kiezen aan wie je iets meldt/vraagt.


    Nou, ik snap dat het inderdaad handig is om te weten wanneer de moderators een tijd offline zijn, maar als je op 'meld deze story/quiz/topic/whatever' klikt, weet je ook niet welke moderator deze behandelt.


    Some people are art and do art at the same time

    We zijn het aan het overleggen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan