• En ik krijg een beugel! =D Ja, daar ben ik wel blij om. Ik schaam me voor mijn gebit namelijk.
    4 maart gips happen en foto's maken en zo. Vanaf die dag duurt het nog ongeveer 2 maanden tot ze de beugel kunnen plaatsen. Ik krijg blokjes en héél misschien 's nachts buitenboord, maar dat kan mijn orthodontist pas in maart zeggen.
    Hij heeft wel iets ontdekt waar ik echt van schrok: ik heb drie gaatjes. Terwijl ik twee weken geleden nog ben gecontroleerd! Mijn orthodontist wordt ook mijn tandarts. Hij vond dit niet kunnen.
    Ik moet misschien wel twee kiezen laten trekken. Heeft iemand ervaring met kiezen laten trekken? Ik mag kiezen of ik een plaatselijke verdoving neem of onder narcose bij de kaakchirurg. Wat zouden jullie doen? Houd er even rekening mee dat ik de tandarts doodeng vindt. Het is nog niet zeker of ze eruit moeten, maar ik moest er wel rekening mee houden. De kans is wel groot. Het zijn geen verstandskiezen (volgens mij).

    Dus mijn vragen:
    Heeft iemand blokjes? Doen die dingen pijn?
    Heeft iemand ervaring met kiezen trekken plaatselijk verdoofd en/of onder narcose?
    Zenkjoe. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kiezentrekken doe ik met plaatselijke verdoving, de pijn valt wel mee, alleen de verdoving doet even pijn.
    En ik ben al heel lang van mn beugel af en slotjes doen aan t begin vet veel pijn, tenminste bij mij. En t aandraaien doet ook pijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Och kiezen trekken valt mee hoor.

    Blokjes doen geen pijn, alleen de eerste paar dagen, en eten is dan ook een hel. tip: neem een paracetamol in voordat je je blokjes laat zetten, heb je minder last van de pijn.

    kiezen trekken heb ik nog nooit gedaan, dus geen idee.


    Opgeven is geen optie.

    Heeft iemand blokjes? Doen die dingen pijn? ik weet niet zeker of je een blokjes beugel bedoelt maar mijn broer heeft er 1 gehad. volgens mij doen ze in het begin wel een beetje pijn en je gaat er enorm van kwijlen .
    Heeft iemand ervaring met kiezen trekken plaatselijk verdoofd en/of onder narcose? mijn moeder en broer hebben kiezen laten trekken schijnt echt pijnlijk te zijn zeker die plaatselijk verdoffing ><


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kiezen trekken is niet zo pijnlijk, vooral de verdoving is irritant. En een beugel doet vooral de eerste dagen pijn met eten omdat er heel veel druk op je tanden staat. En bij aandraaien doet het vaak ook pijn. Maar met het resultaat ben ik wel erg blij!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik heb blokjes:

    blokjes doen geen pijn ze zijn in het begin irritant maar je went eraan

    ik heb 1 kiez laten trekken met verdofing het dee eigelijk geen pijn en ik heb echt geen pijngrens


    You can't not look cool with a crossbow.

    Haha, en die van mij mag er binnenkort uit:Y)


    <3

    RAJM schreef:
    Blokjes doen geen pijn, alleen de eerste paar dagen, en eten is dan ook een hel. tip: neem een paracetamol in voordat je je blokjes laat zetten, heb je minder last van de pijn.

    kiezen trekken heb ik nog nooit gedaan, dus geen idee.


    Dank je voor de tip haha.

    @ iedereen die zegt dat plaatselijke verdoving pijn doet: Oh, daar heb ik totaal geen last van, haha. Ik denk dat ik dan maar gewoon dat doe, scheelt heel wat moeite. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Blokjes doen geen pijn. Het is wel een raar gevoel als ze het plaatsen en verwijderen, maar dat is niet zo erg. Soms had ik wel een beetje pijn, maar dat duurde nooit lang en was geen pijn om van te gillen. (nerd)

    Ik heb er geen spijt van dat ik blokjes heb gehad. ^^

    - en van kiezen trekken heb ik geen verstand -


    Let the Night embrace you

    Blokjes zijn in het begin wel lastig,maar na een tijd wen je eraan (:
    Ik zou je tanden bij de tandarts laten trekken,dat klinkt minder eng _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zijn het je melktanden?
    Dan doet het geen pijn. Je voelt heel snel even een prikje, alsof iemand je snel knijpt zeg maar.
    Bij mij deed ze zelfs eerst een beetje op mijn tandvlees, zodat het een beetje gevoelloos werd en daarna pas echt erin.
    So don't worry. (; Succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    Zijn het je melktanden?
    Dan doet het geen pijn. Je voelt heel snel even een prikje, alsof iemand je snel knijpt zeg maar.
    Bij mij deed ze zelfs eerst een beetje op mijn tandvlees, zodat het een beetje gevoelloos werd en daarna pas echt erin.
    So don't worry. (; Succes!


    Haha, nee. Ik ben dan 16. (;
    Kon niet eerder, moest eerst mijn bovenste verstandskiezen hebben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb geen beugel, want mijn tanden zijn te zacht. Maar bij mij is wel eens een kies getrokken, en ik heb er toen vrijwel niks van gemerkt door de verdoving. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De eerste paar dagen waren voor mij een hel, want alles in mijn mond deed pijn. Dat trok binnen een week weg, en daarna is het gewoon dóod irritant om te eten.
    Oh, en ik zou het met een narcose gaan, want ik ben als de dood voor kiezen trekken XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb een plaatjes beugel, vanaf 1/2 uur na dat ze gezet zijn zal je er last van hebben tot ongeveer een week. Niet te veel harde dingen eten dus. Bij tanden trekken moet je gewoon vragen voor verdoving, je voelt alleen erge druk en geen pijn. Ik weet alleen niet hoe het zit met kiezen.


    your eyes are like stars in the night.