• Kunnen jullie mij uitleggen wie Rose is en waarom er de laatste topics over users en mods, en het topic zoveel over haar gepraat wordt? Er wordt ook over haar gepraat alsof ze een soort beroemdheid was, en dat snap ik niet helemaal omdat ik toen nog niet zo'n actief lid was.

    Ik wil geen rel veroorzaken, of een discussie, ik wil gewoon snappen waar jullie het af en toe over hebben. (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rose is iemand die boos is op een doos =D


    --

    Ik ken die hele Rose ook niet hoor, terwijl ik toch lang hier zit en actief ben :'D


    -

    Ik weet ook niet wie Rose is en ik heb precies dezelfde vraag als jij. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Genius schreef:
    Ik ken die hele Rose ook niet hoor, terwijl ik toch lang hier zit en actief ben :'D

    Juist ik ook niet. Actief since 2008. Heb die maanden toch gemist denk ik dan ;D

    rose die zat hier veel op het forum en hield het altijd wel levend, ze was altijd gezellig en maaktte altijd van die grappige/leuke opmerkingen, maar na een rel in de zomer heeft ze een permanente ban gekregen..


    Life is a beautiful struggle

    Afzakbroek, halve foundation, wapen in d'r sok, jongensjack, rechte pony, 100% gestoord, uhhmm..


    *insert philosophical cringe expression here*

    dat is het eerste wat ik er van hoor :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kingston schreef:
    rose die zat hier veel op het forum en hield het altijd wel levend, ze was altijd gezellig en maaktte altijd van die grappige/leuke opmerkingen, maar na een rel in de zomer heeft ze een permanente ban gekregen..


    Dat legt al heel wat uit. Maar wat gebeurde er dan in die rel?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Kingston schreef:
    rose die zat hier veel op het forum en hield het altijd wel levend, ze was altijd gezellig en maaktte altijd van die grappige/leuke opmerkingen, maar na een rel in de zomer heeft ze een permanente ban gekregen..

    Toch raar dat ik haar niet ken dan. Zo leuk was ze dus niet x'D


    -

    GabyDeUser schreef:
    Afzakbroek, halve foundation, wapen in d'r sok, jongensjack, rechte pony, 100% gestoord, uhhmm..

    wtf ? hoezo wapen in dr sok ? xd


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    rose die zat hier veel op het forum en hield het altijd wel levend, ze was altijd gezellig en maaktte altijd van die grappige/leuke opmerkingen, maar na een rel in de zomer heeft ze een permanente ban gekregen..

    perfecte uitleg. _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Kingston schreef:
    rose die zat hier veel op het forum en hield het altijd wel levend, ze was altijd gezellig en maaktte altijd van die grappige/leuke opmerkingen, maar na een rel in de zomer heeft ze een permanente ban gekregen..


    Wat voor rel?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    GabyDeUser schreef:
    Afzakbroek, halve foundation, wapen in d'r sok, jongensjack, rechte pony, 100% gestoord, uhhmm..

    HAHAHAHA. -out- JAMAN XD


    Hope goes lost but never dies.

    Kingston schreef:
    (...)
    wtf ? hoezo wapen in dr sok ? xd

    Omdat ze geen betere verstopplek had. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Phone schreef:
    (...)

    Dat legt al heel wat uit. Maar wat gebeurde er dan in die rel?

    we zaten met zijn allen op de q chat, en eerst begonnen we met offtopic vol spammen met hoofdletters , en toen later kwam er echt ruzie tussen de users en de mods.. toen begon iedereen te schelden en toen werden de bans uit gedeelt. :'D


    Life is a beautiful struggle