• Kunnen jullie mij uitleggen wie Rose is en waarom er de laatste topics over users en mods, en het topic zoveel over haar gepraat wordt? Er wordt ook over haar gepraat alsof ze een soort beroemdheid was, en dat snap ik niet helemaal omdat ik toen nog niet zo'n actief lid was.

    Ik wil geen rel veroorzaken, of een discussie, ik wil gewoon snappen waar jullie het af en toe over hebben. (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hmm dat offtopic gaat wel snel he :8


    -

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Lees anders dit even. Rose was Armin, dacht ik. :-)


    Oké, dankjewel. Dat heldert een heleboel op! Mag ik nog een vraagje stellen? Is het niet dat omdat Rose er nu niet meer is, dat ze een beetje wordt verheerlijkt? Dat lijkt namelijk een beetje zo. -no offence, ik zeg gewoon wat me opvalt-


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Genius schreef:
    Hmm dat offtopic gaat wel snel he :8

    allemaal in de Rose-stijl hé.


    Hope goes lost but never dies.

    Phone schreef:
    (...)

    Oké, dankjewel. Dat heldert een heleboel op! Mag ik nog een vraagje stellen? Is het niet dat omdat Rose er nu niet meer is, dat ze een beetje wordt verheerlijkt? Dat lijkt namelijk een beetje zo. -no offence, ik zeg gewoon wat me opvalt-



    hmmm, merkwaardig... XD


    --

    Genius schreef:
    Hmm dat offtopic gaat wel snel he :8

    Jupjup, je wordt er zo in meegezogen, believe me. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Phone schreef:
    (...)

    Oké, dankjewel. Dat heldert een heleboel op! Mag ik nog een vraagje stellen? Is het niet dat omdat Rose er nu niet meer is, dat ze een beetje wordt verheerlijkt? Dat lijkt namelijk een beetje zo. -no offence, ik zeg gewoon wat me opvalt-

    Tuurlijk is dat zo. Want daar heeft iedereen wat aan :')


    -

    Phone schreef:
    (...)

    Oké, dankjewel. Dat heldert een heleboel op! Mag ik nog een vraagje stellen? Is het niet dat omdat Rose er nu niet meer is, dat ze een beetje wordt verheerlijkt? Dat lijkt namelijk een beetje zo. -no offence, ik zeg gewoon wat me opvalt-

    I have to agree with this one (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Phone schreef:
    (...)

    Oké, dankjewel. Dat heldert een heleboel op! Mag ik nog een vraagje stellen? Is het niet dat omdat Rose er nu niet meer is, dat ze een beetje wordt verheerlijkt? Dat lijkt namelijk een beetje zo. -no offence, ik zeg gewoon wat me opvalt-

    Door haar vrienden, die nog op Quizlet zitten, wordt ze verdedigd. Meer zeg ik niet, lol. 8D Maar ik ken Rose verder ook niet, dus ik kan er ook niet veel over zeggen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Vulpen schreef:
    (...)


    hmmm, merkwaardig... XD

    -out om jou reactie-

    OT: ligt eraan wat je met verheerlijken bedoelt?


    Hope goes lost but never dies.

    ennuh als die rose zo geweldig is/was ik heb nog nooit van haar gehoord. en dat terwijl ik heel vaak op het forum zit.

    loveprinses schreef:
    ennuh als die rose zo geweldig is/was ik heb nog nooit van haar gehoord. en dat terwijl ik heel vaak op het forum zit.

    ze is ook gebaa-haaaand. lees voor je typt.


    Hope goes lost but never dies.

    loveprinses schreef:
    ennuh als die rose zo geweldig is/was ik heb nog nooit van haar gehoord. en dat terwijl ik heel vaak op het forum zit.

    Ik kan me toch niet herinneren dat jij er ook al in de zomervakantie bij was hoor ;'D


    effort never betrays you

    Kom we geven de Hyves van Rose, dan snappen ze gelijk wie ze is. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lipsy schreef:
    (...)
    Ik kan me toch niet herinneren dat jij er ook al in de zomervakantie bij was hoor ;'D


    jawel

    loveprinses schreef:
    (...)

    jawel

    Niet actief op het forum, ofwel?


    *insert philosophical cringe expression here*