• Kunnen jullie mij uitleggen wie Rose is en waarom er de laatste topics over users en mods, en het topic zoveel over haar gepraat wordt? Er wordt ook over haar gepraat alsof ze een soort beroemdheid was, en dat snap ik niet helemaal omdat ik toen nog niet zo'n actief lid was.

    Ik wil geen rel veroorzaken, of een discussie, ik wil gewoon snappen waar jullie het af en toe over hebben. (krul)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Genius schreef:
    (...)
    Toch raar dat ik haar niet ken dan. Zo leuk was ze dus niet x'D


    Misschien is ze pas 'bekend' geworden op Q toen ze gebanned werd :/?

    Kingston schreef:
    (...)
    we zaten met zijn allen op de q chat, en eerst begonnen we met offtopic vol spammen met hoofdletters , en toen later kwam er echt ruzie tussen de users en de mods.. toen begon iedereen te schelden en toen werden de bans uit gedeelt. :'D

    En toen gingen we op FanFic verder. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    En toen gingen we op FanFic verder. :Y)


    haha, jaa dat was lollig =D


    --

    Kingston schreef:
    rose die zat hier veel op het forum en hield het altijd wel levend, ze was altijd gezellig en maaktte altijd van die grappige/leuke opmerkingen, maar na een rel in de zomer heeft ze een permanente ban gekregen..

    Ze was niet de enige die het levend maakte, die gezellig was en die leuke/grappige opmerkingen maakte. Just to be clear. :-) Daarnaast vindt jij dat het zo was, integendeel tot andere mensen. Dit is niet aanvallend, maar gewoon even om duidelijk te vermelden dat Rose niet de enige persoon hier was op 't forum. Het is namelijk vrij logisch dat je dat van je vrienden vindt. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    En toen gingen we op FanFic verder. :Y)

    en toen werd ik daar geband c:


    Hope goes lost but never dies.

    Genius schreef:
    Ik ken die hele Rose ook niet hoor, terwijl ik toch lang hier zit en actief ben :'D


    Precies hetzelfde voor mij, maar ik denk dat ze gewoon bevriend was met veel users en daarom zo 'populair' was. Blegh, wat een verwaand woord.
    Maar waarom ze nu juist geband is, weet ik niet meer. Ik dacht dat ze Rutger bedreigd had ofzo. Iemand had dat in ieder geval gedaan.

    (sorry als ik dit niet mocht zeggen ofzo)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    En toen gingen we op FanFic verder. :Y)


    Huh?
    Wanneer was dat? ;o
    Ik zit namelijk ook op fanfic en ik heb niks gemerkt xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Misschien is ze pas 'bekend' geworden op Q toen ze gebanned werd :/?

    Kan best. Ik blijf het echt idioot vinden dat mensen haar als de gang-maker van quizlet zien terwijl ik haar dus niet eens ken :') Maar dat ligt dan vast aan mij ;D


    -

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ze was niet de enige die het levend maakte, die gezellig was en die leuke/grappige opmerkingen maakte. Just to be clear. :-) Daarnaast vindt jij dat het zo was, integendeel tot andere mensen. Dit is niet aanvallend, maar gewoon even om duidelijk te vermelden dat Rose niet de enige persoon hier was op 't forum. Het is namelijk vrij logisch dat je dat van je vrienden vindt. ^^


    Aha, dus Rose was een gezellig persoon die veel op het forum zat en geband werd toen ze met anderen de q-chat en off-topics vol spamden?

    en trouwens, heette zij niet Spanje ofzo?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Genius schreef:
    (...)
    Kan best. Ik blijf het echt idioot vinden dat mensen haar als de gang-maker van quizlet zien terwijl ik haar dus niet eens ken :') Maar dat ligt dan vast aan mij ;D

    misschien was jij tijdens die rel op vakantie? dat was bij mij het geval, maar ik werd best wel .. op de hoogte gehouden door mensen via de sms dusja. maar je kan niet iedereen kennen he.


    Hope goes lost but never dies.

    Genius schreef:
    (...)
    Kan best. Ik blijf het echt idioot vinden dat mensen haar als de gang-maker van quizlet zien terwijl ik haar dus niet eens ken :') Maar dat ligt dan vast aan mij ;D

    Bedoel je nou gang als in groepje of gang in de trant van paard in de gang? Want beiden klopt niet. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Phone schreef:
    (...)

    Aha, dus Rose was een gezellig persoon die veel op het forum zat en geband werd toen ze met anderen de q-chat en off-topics vol spamden?

    en trouwens, heette zij niet Spanje ofzo?

    Rose was Portugal. en inderdaad zo'n WK-klantje ;D


    Hope goes lost but never dies.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Bedoel je nou gang als in groepje of gang in de trant van paard in de gang? Want beiden klopt niet. x'D

    Beide niet (krul)


    -

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Bedoel je nou gang als in groepje of gang in de trant van paard in de gang? Want beiden klopt niet. x'D

    gangmaker gaby. dat is normaal nederlands. als in gezelligheids-maker. XD


    Hope goes lost but never dies.

    Kingston schreef:
    (...)
    we zaten met zijn allen op de q chat, en eerst begonnen we met offtopic vol spammen met hoofdletters , en toen later kwam er echt ruzie tussen de users en de mods.. toen begon iedereen te schelden en toen werden de bans uit gedeelt. :'D


    lekker eerlijk dus. users krijgen ban mods niet.