• Heej mensen,ik zit dus me iets.Een goei vriendin van mij heeft zo juist bericht gehad dat ze zangeres mag worden in een band!En ik heb altij al gewilt dat ze verder ging in de muziek,want ze heeft een prachtige stem dat iedereen mag horen.En nu heeft ze een aanbot gekregen in een bandje van iemand die ze ni kent maar ze leert hem nu kennen op msn.Ze hebben morgen afgesproken terwijl ze elkaar pas maar een uur kennen ofso.En ik vind het echt leuk dat ze misschien zangeres kan worden in dat bandje.Maar ik heb nu bang dat ik haar ga kwijt spelen aan zo iets ;S

    ;S Kind ik hoop dat het niet gaat gebeuren en ik weet zeker van niet!<3 Echt jullie blijven vast wel vriendinne!


    I do not hook up.

    Volgens mij geraak je haar niet kwijt hoor.
    Ik maak me eerder zorgen wat er zou kunnen gebeuren met die vreemde...

    Volgens mij geraak je haar niet kwijt hoor.
    Ik maak me eerder zorgen wat er zou kunnen gebeuren met die vreemde...

    Joyce! Wie wil er nu Géén vriendin zijn van jou?
    Niemand dus! Jullie zullen voor altijd friends blijven. En het voordel is, dat jij nu altijd vooraan mag gaan staan bij hun concerten x'D

    Joyce! Wie wil er nu Géén vriendin zijn van jou?
    Niemand dus! Jullie zullen voor altijd friends blijven. En het voordel is, dat jij nu altijd vooraan mag gaan staan bij hun concerten x'D


    Oh jeeeuj XD
    tzouw nu al erg moette zijn da ik binnekort zouw moette betale om mijn vriendin te kunne zien :')