• Klikkie

    Dat is dus een hele lap tekst van Josh en daar was ik dus benieuwd naar. En als ik het las dan heb ik toch even mijn wenkbrauwen gefronst. Zo is het maar weer eens bewezen dat wij niet op de hoogte zijn van wat er zich 'achter de schermen' allemaal afspeelt. En dus die gezelligheid op het podium was ook allemaal schijn?
    Ach tsja, ik vind het een fijne zaak dat we de Farro's hun kant van het verhaal nu weten.
    Dit is de link naar het topic over hun vertrek.

    EDIT: De blog van Josh is echt, check! Bedankt Elisa en bedankt Nana voor de nieuwe link.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 21:39 ]

    Passerby schreef:
    (...)Idem. Ik blijf de muziek geweldig vinden en vol emoties omdat ik zoveel van mezelf erin terug vind en dat is goed aan muziek, maar als band weet ik het zo niet meer. Ik ben TELEURGESTELD.


    Ik blijf fan, mara dit verandert toch wel een hleeboel.


    Food.

    Maar ze hebben dan echt lang met een masker moeten oplopen, aangezien ik dit absoluut niet had aan zien komen. Jullie wel?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    Maar ze hebben dan echt lang met een masker moeten oplopen, aangezien ik dit absoluut niet had aan zien komen. Jullie wel?

    Ik ook niet, het viel me alleen op dat Josh & Zac er de laatste tijd minder bij waren als er iets te doen was. Maar dan dacht ik niet aan dit ofzo. En ergens kan ik er inkomen dat ze dat masker hebben gehad, aangezien ze toch wel 'groter' werden en ze nu laatst zo'n grote tour hadden. Die twee zijn getalenteerd en genieten van het muziek maken, denk ik. En dus ga ik er vanuit dat het voor hen ook moeilijk geweest is die beslissing uiteindelijk te nemen om ermee te stoppen.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ik ook niet, het viel me alleen op dat Josh & Zac er de laatste tijd minder bij waren als er iets te doen was. Maar dan dacht ik niet aan dit ofzo. En ergens kan ik er inkomen dat ze dat masker hebben gehad, aangezien ze toch wel 'groter' werden en ze nu laatst zo'n grote tour hadden. Die twee zijn getalenteerd en genieten van het muziek maken, denk ik. En dus ga ik er vanuit dat het voor hen ook moeilijk geweest is die beslissing uiteindelijk te nemen om ermee te stoppen.
    mooie woorden Iez.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De blog zou nep zijn.
    En Hayley kan nooit zo'n grote bitch zijn.


    Food.

    Crowd schreef:
    De blog zou nep zijn.
    En Hayley kan nooit zo'n grote bitch zijn.

    Ja, dat heb ik ook gedacht dat die nep is. Maar die Jenna (vrouw van Josh) heeft een link op haar blog geplaatst en ik ben er toch redelijk hard van overtuigd dat die blog echt is. En die site van hierboven waar dat bericht staat, die is in 9 van de 10 gevallen betrouwbaar. + wat me nog het meest doet geloven wat het echt maakt is dat een gastje van een andere band (The Swellers dacht ik) op zijn blog op dit alles gereageerd heeft. En hij is op tour geweest met Paramore en volgens mij zou hij er geen commentaar op geven als hij wist dat het nep was. En ik ken Josh niet, maar volgens mij is hij erg serieus en ik zie hem er nog wel voor aan om zo'n bericht te typen. En Hayley kennen we ook niet echt dus kan ze evengoed wel een bitch zijn. Al wil ik dat zelf ook niet geloven.
    Maar het blijft om de muziek gaan uiteindelijk, dus als ze blijven bestaan en goede muziek blijven maken is het al goed voor mij. Al die bijkomende zaken tussen de bandleden zijn stom en zonde, maar tsja.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik ook gedacht dat die nep is. Maar die Jenna (vrouw van Josh) heeft een link op haar blog geplaatst en ik ben er toch redelijk hard van overtuigd dat die blog echt is. En die site van hierboven waar dat bericht staat, die is in 9 van de 10 gevallen betrouwbaar. + wat me nog het meest doet geloven wat het echt maakt is dat een gastje van een andere band (The Swellers dacht ik) op zijn blog op dit alles gereageerd heeft. En hij is op tour geweest met Paramore en volgens mij zou hij er geen commentaar op geven als hij wist dat het nep was. En ik ken Josh niet, maar volgens mij is hij erg serieus en ik zie hem er nog wel voor aan om zo'n bericht te typen. En Hayley kennen we ook niet echt dus kan ze evengoed wel een bitch zijn. Al wil ik dat zelf ook niet geloven.
    Maar het blijft om de muziek gaan uiteindelijk, dus als ze blijven bestaan en goede muziek blijven maken is het al goed voor mij. Al die bijkomende zaken tussen de bandleden zijn stom en zonde, maar tsja.
    Je neemt me de woorden uit de mond. We zien wel wat er van Paramore komt, zolang ze het goed doen, blijf ik fan. Ik had het daarnet wel even moeilijk toen ik een live liedje van hun luisterde. We zien wel wat de toekomst brengt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Je neemt me de woorden uit de mond. We zien wel wat er van Paramore komt, zolang ze het goed doen, blijf ik fan. Ik had het daarnet wel even moeilijk toen ik een live liedje van hun luisterde. We zien wel wat de toekomst brengt.

    Idem, de tijd zal het dus uitbrengen. :Y) En ik keek van de week filmpjes van hun laatste concert en dat vond ik ook een beetje triest.

    Hayley Nichole Williams, mijn heldin, mijn voorbeeld.
    En boem, ik krijg spontaan een hekel aan haar.
    Mijn liefde voor Zac wint het toch echt, hoor.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik wil weten hoe het nu verder gaat.
    Met z'n 3en verder aan de band? Of vervangers zoeken, wat misschien wel moeilijk gaat worden gezien de omstandigheden?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    Ik wil weten hoe het nu verder gaat.
    Met z'n 3en verder aan de band? Of vervangers zoeken, wat misschien wel moeilijk gaat worden gezien de omstandigheden?


    Ik denk ook dat dat vervangen moeilijk voor ze gaat worden ja.


    Alleen maar tranen van geluk

    En by the way, toen ik naar hun concert ging, een jaar geleden, zag je in Josh' ogen verdriet, ongelukkigheid. Ik en mijn beste vriendin vroegen zich al af waarom, en ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft, maar het valt wel op.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    lol, ik mocht Hayley al een tijdje niet meer.
    En ze bleek ook echt een diva te zijn.
    Ik vind het trouwens vooral zó dom dat Hayley altijd zat met dr 'Paramore is a band' yea right.


    There are several things that I have been doing wrong.

    wow , dat klinkt alsof hayley een bitch is ;_;


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ohmygaskarth schreef:
    Als het echt is vind ik Hayley best een bitch, met haar shirtjes van 'Paramore is a band'. Ja, als het echt is vind ik haar een bitch.

    Precies, daar dacht ik ook al aan.
    Maar ik vind haar de laatste tijd zowiezo een beetje fake worden.
    Het is wel raar dat dit echt hartstikke kort na de release van de clip van 'Playing God' komt..
    Ik vind het heel jammer, maar wel goed dat allebei de kanten ons laten weten hoe het zit.
    Ik ben trouwens wel benieuwd wat er van Paramore gaat worden zonder Josh..

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 21:32 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.