• Klikkie

    Dat is dus een hele lap tekst van Josh en daar was ik dus benieuwd naar. En als ik het las dan heb ik toch even mijn wenkbrauwen gefronst. Zo is het maar weer eens bewezen dat wij niet op de hoogte zijn van wat er zich 'achter de schermen' allemaal afspeelt. En dus die gezelligheid op het podium was ook allemaal schijn?
    Ach tsja, ik vind het een fijne zaak dat we de Farro's hun kant van het verhaal nu weten.
    Dit is de link naar het topic over hun vertrek.

    EDIT: De blog van Josh is echt, check! Bedankt Elisa en bedankt Nana voor de nieuwe link.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 21:39 ]

    Desecrate schreef:
    Deze video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube op het gebied van naaktheid of seksuele inhoud.

    Let me guess, haters hebben het aangegeven terwijl er niks fouts aan was? !@#$%
    Of mss heeft Josh het zelf verwijderd; Wie weet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Of mss heeft Josh het zelf verwijderd; Wie weet.

    Vraag me dan wel af waarom is dat zou doen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Vraag me dan wel af waarom is dat zou doen :'D
    De dingen die ze erop posten waren niet bepaald lachwekkend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Desecrate schreef:
    Deze video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube op het gebied van naaktheid of seksuele inhoud.

    Let me guess, haters hebben het aangegeven terwijl er niks fouts aan was? !@#$%

    wtf is met dat filmpje gebeurt :/


    Shoganai i ne~

    Passerby schreef:
    (...)De dingen die ze erop posten waren niet bepaald lachwekkend.

    Neh oke, maar dan nog. Trouwens, dan zou er iets anders komen te staan, als ie het zelf verwijderd zou hebben :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Neh oke, maar dan nog. Trouwens, dan zou er iets anders komen te staan, als ie het zelf verwijderd zou hebben :'D
    Naja. YouTube is vaak weird. Ze hebben ooit eens geklaagd over schending van auteursrechten bij mij terwijl ik het lied zelf zong.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Naja. YouTube is vaak weird. Ze hebben ooit eens geklaagd over schending van auteursrechten bij mij terwijl ik het lied zelf zong.

    Weet niet of je de artiest erbij vermeld had, maar dat moet. En dat al die rechten naar die artiest gaan ofzo :')

    Maar als een gebruiker zelf je eigen filmpje verwijderd krijg je een andere melding, dat weet ik zeker. Ik weet alleen ff niet uit m'n hoofd wat je dan precies krijgt. Dus hij heeft het iig niet zelf verwijderd. Of hij heeft zijn eigen filmpje aangegeven maar dat lijkt me nogal eh, zeer onwaarschijnlijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Weet niet of je de artiest erbij vermeld had, maar dat moet. En dat al die rechten naar die artiest gaan ofzo :')

    Maar als een gebruiker zelf je eigen filmpje verwijderd krijg je een andere melding, dat weet ik zeker. Ik weet alleen ff niet uit m'n hoofd wat je dan precies krijgt. Dus hij heeft het iig niet zelf verwijderd. Of hij heeft zijn eigen filmpje aangegeven maar dat lijkt me nogal eh, zeer onwaarschijnlijk :'D
    Dat weet ik niet meer, dat is al 3jaar geleden ding ik. En ik zou me er niet zo druk in maken, want dat filmpje maakte het alleen maar erger. Mss wel best dat het weg is. als iemand het had gedownload zal het wel snel terug op youtube staan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shisho


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Shisho

    Wednesday, December 22, 2010Hmmm I wonder who took my video down?!! Ridiculous. Will be reposting here soon.
    Posted by Josh_Farro at 4:37 PM

    Dit postte Josh op z'n blog, of wat z'n blog toch moet zijn zogezegd.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Wednesday, December 22, 2010Hmmm I wonder who took my video down?!! Ridiculous. Will be reposting here soon.
    Posted by Josh_Farro at 4:37 PM

    Dit postte Josh op z'n blog, of wat z'n blog toch moet zijn zogezegd.
    Wss dan toch de fans die hem melden ofzo, wie weet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Wss dan toch de fans die hem melden ofzo, wie weet.

    Belachelijke kinders. :/

    Crossfire schreef:
    (...)
    Belachelijke kinders. :/
    Ik vind het beter dat het niet meer op Josh zijn account staat, want die reacties waren gemeen en stel je voor dat ie hem daardoor nog slechter ging voelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik vind het beter dat het niet meer op Josh zijn account staat, want die reacties waren gemeen en stel je voor dat ie hem daardoor nog slechter ging voelen.

    Ja inderdaad, maar toch. Zij moeten gewoon hun mond wijselijk houden met hun commentaar. Daar heeft hij niks aan en laat 'm zich inderdaad alleen maar slechter voelen. Steunen moeten ze!

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, maar toch. Zij moeten gewoon hun mond wijselijk houden met hun commentaar. Daar heeft hij niks aan en laat 'm zich inderdaad alleen maar slechter voelen. Steunen moeten ze!
    Idd, zoals wij. Best dat wij nog bestaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?