• Klikkie

    Dat is dus een hele lap tekst van Josh en daar was ik dus benieuwd naar. En als ik het las dan heb ik toch even mijn wenkbrauwen gefronst. Zo is het maar weer eens bewezen dat wij niet op de hoogte zijn van wat er zich 'achter de schermen' allemaal afspeelt. En dus die gezelligheid op het podium was ook allemaal schijn?
    Ach tsja, ik vind het een fijne zaak dat we de Farro's hun kant van het verhaal nu weten.
    Dit is de link naar het topic over hun vertrek.

    EDIT: De blog van Josh is echt, check! Bedankt Elisa en bedankt Nana voor de nieuwe link.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 21:39 ]

    Crossfire schreef:
    Die reacties blijven belachelijk en triest. :/

    Ja echt zwak gewoon van die mensen ;__;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ja echt zwak gewoon van die mensen ;__;

    En dat zijn dan 'fans', om het in hun woorden te zeggen.

    Crossfire schreef:
    (...)
    En dat zijn dan 'fans', om het in hun woorden te zeggen.

    Probably alleen Hayley fans o.o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Crossfire schreef:
    (...)
    Ja, dan wil ik bij je staan en sowieso dan! Want natuurlijk weet ik dat nog.
    Dan maak ik een bordje met 'can we join miz biz?' ofzo.
    (als iemand dit faked, dan vind ik dat echt zielig, dus doe het maar beter niet!)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Desecrate schreef:
    (...)
    Probably alleen Hayley fans o.o
    Ik zag zelfs ergens staan Hayley=queen en dan zoiets dat ze dat ging blijven of de farro's nu de band verlieten of niet. Ik vind zoiets echt grof.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik zag zelfs ergens staan Hayley=queen en dan zoiets dat ze dat ging blijven of de farro's nu de band verlieten of niet. Ik vind zoiets echt grof.

    Ik vind dat echt hypocriet. Zonder de farro's was die hele muziek er fucking niet eens. Aso's.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ik vind dat echt hypocriet. Zonder de farro's was die hele muziek er fucking niet eens. Aso's.
    idd. Maar ik kan hier blijven mij woorden te herhalen, maar dat heeft niet echt veel zin. Ik vind het zonde dat mensen zo kunnen zijn. Dat zijn geen fans meer. Als de fans zo daargaan, gaat er volgens mij niet veel meer van Paramore komen. Wij(die 'fans' dan) gaan hun ondergang beteken, alleen beseffen ze dat nog niet, denk ik. Dat is mijn mening, maar er schuld vast realiteit achter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit vind ik best wel grof. Klik


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk niet dat dit de totale waarheid is. Het zijn toch 5 personen. Ik denk dat als je het verhaal van Hayley en Zac en Josh combineert, dat je dan een redelijke betrouwbare "bron" hebt. Want, zeg eens eerlijk, het kan toch ook niet HELEMAAL Hayley's schuld zijn (wat Zac en Josh wel een beetje zeggen)? Ik denk dat het iedereens schuld is.
    Ik vind het wel echt heeeeeel erg. Ik ben echt fan en wouw dat ze in "het echt" net zo'n vrolijke "familie" zijn als op het podium :(. Ik hoop dat paramore toch noch met een paar mooie nummers gaat komen!


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Paramore is en blijft Paramore, maar dan met minder leden.
    Kunnen we ze gewoon niet allemaal blijven steunen?
    Want een kleine week geleden deden we dat nog wel.


    Food.

    Crowd schreef:
    Paramore is en blijft Paramore, maar dan met minder leden.
    Kunnen we ze gewoon niet allemaal blijven steunen?
    Want een kleine week geleden deden we dat nog wel.
    Oh dat doen wij ook. Isabel en ik in ieder geval.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Oh dat doen wij ook. Isabel en ik in ieder geval.

    Ik ook hoor (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ik ook hoor (krul)
    Join the club. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom kan ik dat filmpje niet zien dan? o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Deze video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube op het gebied van naaktheid of seksuele inhoud.

    Let me guess, haters hebben het aangegeven terwijl er niks fouts aan was? !@#$%


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.