• Zou het niet fijner zijn als je niet elke keer je topic moet heropenen omdat hij pas 20 pagina's heeft? Ik zie nu elke keer
    [Topicnaam] 5

    Halleuja, dus het leke me handig als er meer reacties per topic
    konden? Op een ander forum waar ik zat was het max. 1000 pagina's..
    Das wel heel veel, maar als er een soort 'spring button' komt zodat
    je paginanummer intypt en dat je daar dan heen gaat valt het toch mee?

    Ofben ik de enige die er zou over denkt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het best goed zo.
    Maar volgens mij mochten er maar 300 per topic zodat Q niet te traag zou gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik vind het best goed zo.
    Maar volgens mij mochten er maar 300 per topic zodat Q niet te traag zou gaan.


    En dat een topci telksen heropened wordt maakt Q niet traag? =o Vreemd :O


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    (...)

    En dat een topci telksen heropened wordt maakt Q niet traag? =o Vreemd :O

    Ik ben geen programmeur.
    In ieder geval iets in die aard was de beweegreden. x]
    Nja, alles voor een snel Q. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat is er mis mee als het steeds opnieuw geopend moet worden? 300 reacties per topic is precies goed, vind ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het is handiger als er gewoon 1 topic blijft? Zodat alle informatie ook gewoon in 1 topic blijft en niet verspreid raakt over meerdere.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het zo eigenlijk wel goed. De enige topics die regelmatig vol zijn en heropend moeten worden zijn spelletjes, maar ik vind het niet echt nodig om dat een reusachtig topic ervan te maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bijna alleen de forumspelletjes zijn er zo veel van.
    Dus zo erg vind ik het neti.


    Food.

    Square schreef:
    Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het zo eigenlijk wel goed. De enige topics die regelmatig vol zijn en heropend moeten worden zijn spelletjes, maar ik vind het niet echt nodig om dat een reusachtig topic ervan te maken.


    Ik bedoel dat het handiger is als je meer dan 20 pagina's (300 reacties) kan hebben in een topic, zodat hij niet steeds heropened hoeft te worden.

    Vooral met RPG's, verhalen die je samen met andere mensen schrijft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Maar dit is gewoon iets wat ik vreemd vind, waarom zo weinig reacties per topic? Als je 5 keer een topic moet heropenen is het toch wel een teken dat er misschien wat meer pagina's moeten kunnen komen? ^o)

    misschien zijn er gewoon niet zoo veel mensen op Q


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    x7UP schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat het handiger is als je meer dan 20 pagina's (300 reacties) kan hebben in een topic, zodat hij niet steeds heropened hoeft te worden.

    Vooral met RPG's, verhalen die je samen met andere mensen schrijft.

    Is dat zo erg?
    Je went er wel aan. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    x7UP schreef:
    Maar dit is gewoon iets wat ik vreemd vind, waarom zo weinig reacties per topic? Als je 5 keer een topic moet heropenen is het toch wel een teken dat er misschien wat meer pagina's moeten kunnen komen? ^o)

    Nou dat is meestal alleen maar voor de spelletjes.

    Ik vind het eigenlijk onnodig om er bv 40 pagina's van te maken als we nu (in normale topics) amper tot 20 pagina's komen. Tegen dus.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    x7UP schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat het handiger is als je meer dan 20 pagina's (300 reacties) kan hebben in een topic, zodat hij niet steeds heropened hoeft te worden.

    Vooral met RPG's, verhalen die je samen met andere mensen schrijft.

    Verhalen die je met -vaste andere mensen- schrijft, kun je ook op een profiel in storyvorm zetten hoor, dat hoeft niet per se op het form te komen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat lijkt me heel onoverzichtelijk :x


    Let the Night embrace you

    Volgens mij is er maar één persoon voor en de rest tegen, lijkt me toch duidelijk? Bijna iedereen vindt het wel best zo, toch?
    So why change :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hestia schreef:
    eigenlijk vindt ik dat je een beetje veel klaagt over het forum. hoeveel suggesties heb je al gedaan over het forum? niet gemeen bedoelt hoor


    Btw. Ik klaag niet, het zijn suggesties, anders had ik ze wel in het klachtenhoekje gedropt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.