• Er is al een tijdje een Quizlet Group op de BB alleen bestond die nog maar uit een paar personen omdat we die onderling op de BB hadden, dus nu vondt Gaby dat het wel tijd was om er een topic over te maken.
    Dus wil je ook met praten in de Quizlet Group stuur mij dan een pb.

    P.S. Gaby moet er nog iets bij?


    (Be)lieve in (you)rself

    ik heb een hekel aan BlackBerry's sorry, iedereen heeft er al 1 dus vind ik het niet meer orineel


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DoctorWho schreef:
    ik heb een hekel aan BlackBerry's sorry, iedereen heeft er al 1 dus vind ik het niet meer orineel

    Nee het is zeker niet orineel. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vengeance schreef:
    Kom ik toch niet op met mijn simpele Nokia. & Als ik een nieuwe neem wil ik een Iphone! (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik doe mee, alleen er is iets mongolisch met me BB aan de hand dus ik kan niet pingen. -.-'


    Never wait for perfection, just make it.

    Nu spaced me blackberry 'em dus. xd


    Never wait for perfection, just make it.

    Heavily schreef:
    Nu spaced me blackberry 'em dus. xd


    Hmm, das kut


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ga jullie een leuk iets vertellen en een tip geven want ik heb er van geleerd!

    Vrijdag ging ik naar bushalte lopen..ik heb hoesje om mijn bb en als je aan touwtje trekt, komt je telefoon tevoorschijn..maar hij viel..viel van stoeprand af..en daar lag ijs..en glee zo de put in!!
    Dus een tip, kijk uit met het telefoon uit je zak halen of iets!! Want als je hem laat vallen..kan hetzelfde gebeuren als mij met dit weer! het is glad!

    Maar..ik heb binnenkort een nieuwe bb dus als ik die heb..voeg ik Q groep toe:D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 16:28 ]

    Vengeance schreef:
    Kom ik toch niet op met mijn simpele nokia. & Als ik een nieuwe neem wil ik een Iphone! (cat)

    Ik heb geen BlackBerry.

    En het heet niet streepjescode, maar een Q-code. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb geen Blackberry dus helaas. Ik heb wel een Nokia C3 Pink maar daar kom je niet ver mee.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik heb wel een BB, ik was toegevoegt in die groep, maar ik vond het een beetje irritant. :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    Ik heb wel een BB, ik was toegevoegt in die groep, maar ik vond het een beetje irritant. :'D


    ckr omdat je hele tijd getrild word of niet?! net zoals bij die msn?

    ik heb geen BB x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vengeance schreef:
    Kom ik toch niet op met mijn simpele nokia. & Als ik een nieuwe neem wil ik een Iphone! (cat)
    Same (cat)
    Maar dan een HTC ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb niet eens een blackberry _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'