• Hallo ik weet nog niet precies hoe mijn quiz gaat maar ik ga een nieuwe quiz maken. over tokio hotel als je er in wilt moet je het ff zeggen. P.s Als je alles heb gevult wil je dan meteen er bij zetten of je wilt helpen met de quiz? Dan gaat het sneller en ik hoef maar 1 persoon die helpt met de quizen.

    Rollen!

    Vriendin Tom + Bf Tara en hoofdpers= Tomsdick

    Vriendin Bill+ Hoofdpersoon en is Tara= Bezet xTaraxTomx

    Vriendin Georg= SexandCandy

    Vriendin Gustav=

    Zusje van Tara=

    Moeder van Tara=

    Zusje van Toms vriendinetje=

    Wat je moet invullen:

    Rol:

    Naam:

    Karakter:

    Foto:

    Tekstje:

    Xx. Tara

    Mag ik de vriendin van georg zijn? alsjeblieft(H) ik doe er egt alles voor alsjeblieft als het mag ben je echt een schoonheid


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hallo ik weet nog niet precies hoe mijn quiz gaat maar ik ga een nieuwe quiz maken. over tokio hotel als je er in wilt moet je het ff zeggen. P.s Als je alles heb gevult wil je dan meteen er bij zetten of je wilt helpen met de quiz? Dan gaat het sneller en ik hoef maar 1 persoon die helpt met de quizen.

    Rollen!

    Vriendin Tom + Bf Tara en hoofdpers=

    Vriendin Bill+ Hoofdpersoon en is Tara= Bezet xTaraxTomx

    Vriendin Georg=

    Vriendin Gustav=

    Zusje van Tara=

    Moeder van Tara=

    Zusje van Toms vriendinetje=

    Wat je moet invullen:

    Rol:

    Naam:

    Karakter:

    Foto:

    Tekstje:

    Xx. Tara


    ooh alsjeblieft(H)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dan moet je eerst even allees invullen



    Rol: GEORG'S VRIENDIIIIN *smelt totaaaaal*
    Naam: Ik heet eigenlijk Maialen, maar ik gebruik vaak Lena omdat niemand Maialen kan uitspreken --
    Karakter:Euhmmm ... Hahaha, ik lach altij om mijn eigen grappen terwijl die (eigenlijk wel, maar kom --) niet zo grappig zijn en dan lacht iedereen om mijn smoel ^^ Ik ben hard in ruzies. Ik kan mijn bf makkelijk twee weken negeren als ik overtuigd ben van mij gelijk. Verbaal sterk. Euhmmm ... wat moet je meer weten hea?! ;D
    Foto:Op mijn profiel (:
    Tekstje:Huh? Wat moet hier staan, dan? ^^


    Laat me iets weten (liefst pb)als er iets is of als je je eerste Quizlet hebt geschreven.

    Rol: BF tara? +vriendin Tom? (A)



    Naam: Lisa



    Karakter: Lief spontaan eerlijk kan geen geheimen bewaren vrolijk ijdel als ze weet dat ze gelijk heeft, dan geeft ze ook niet toe, ..



    Foto: http://lh6.ggpht.com/bauer0024/RlyvpR5YX4I/AAAAAAAADpo/Yzsngpl2P24/s720/jessica-alba-1280x960-17979.jpg



    Tekstje: hallo ik ben Lisa en Ben 17, ik hou van voetballen uitgaan en verder veel plezier maken, aan shoppen heb ik een echte hekel, net zoals aan vissen insecten en vogels.

    Xx

    Lieford ik was toch vriendin Tom??


    *He's the one.