• Ja, had ergens gelezen dat Justin Bieber teveel populariteit had en daardoor steeds arroganter werd en mensen slaat ofzo. Kan iemand me een voorbeeld geven en zeggen of het waar is of niet?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Da's vast niet waar :')


    You are beautiful, you are love.

    Dat van dat slaan heb ik idd ook gehoord, geen idee waar :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aandacht trekkerij?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kingston schreef:
    (...)

    haha ik sla terug als hij mij ooit een keer zou slaan,
    en dan nog, welke jongen slaat nou een meisje ? :'D

    hij dus =D


    Shoganai i ne~

    Kingston schreef:
    (...)

    haha ik sla terug als hij mij ooit een keer zou slaan,
    en dan nog, welke jongen slaat nou een meisje ? :'D


    wie zegt dat hij meisjes slaat?
    Misschien zijn het stoei partijtjes met vrienden ofz...je weet maar nooit tegenwoordig komt er elk ding wat er gebeurd op internet te staan..
    Zie je hem met een meisje lopen? zie je gelijk op internet met als titel: justin bieber een vriendin?

    We zullen nooit achter de echte waarheid komen..misschien is het zo..misschien waren het gewoon stoeipartijtjes met vrienden..doen jongens tegenwoordig wel eens voor de lol!

    Er word zoveel op internet gegooit en in die verhalen staan veel meer drama dan hoe het in werkelijkheid ging!

    Ik denk niet dat dat waar is (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat ook nog? Dude, gaat lekker met hem. Wat gaat er volgend jaar komen? Drugs, alcohol, misbruik? Waarom zijn er juist over hém zoveel roddels? Echt whajow, gewoon. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Dat ook nog? Dude, gaat lekker met hem. Wat gaat er volgend jaar komen? Drugs, alcohol, misbruik? Waarom zijn er juist over hém zoveel roddels? Echt whajow, gewoon. 8D


    Niet alleen van hem, van meer bekende mensen zijn er zoveel roddels..
    en je zegt het goed: Roddels!!

    Ze moeten iets op internet zetten en in boekjes, anders word het een saaie boel en word het niet meer verkocht en gelezen!
    zo is het nou eenmaal in de wereld,
    sommige dingen zijn waarheid, maar is er toch nog wel een drama stukje tussen geschreven!

    Kingston schreef:
    (...)

    haha ik sla terug als hij mij ooit een keer zou slaan,
    en dan nog, welke jongen slaat nou een meisje ? :'D

    Moet je mijn vrienden is even ontmoeten, die tonen geen genade bij meisjes hoor!

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    Niet alleen van hem, van meer bekende mensen zijn er zoveel roddels..
    en je zegt het goed: Roddels!!

    Ze moeten iets op internet zetten en in boekjes, anders word het een saaie boel en word het niet meer verkocht en gelezen!
    zo is het nou eenmaal in de wereld,
    sommige dingen zijn waarheid, maar is er toch nog wel een drama stukje tussen geschreven!


    Ja, ik weet het, elke artiest heeft last van roddels, maar bij hem zijn het er echt veel! Meer dan gemiddeld, voor mijn gevoel. Elke week hoor je weer iets nieuws, en meestal is dat nog negatief ook. Ik geloof ook best wel dat het gedramatiseerd is, dat is namelijk altijd zo, maar waarom juist bij hem en dan zoveel? En (bijna) altijd negatief?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is even waar als dat koeien kunnen vliegen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het, elke artiest heeft last van roddels, maar bij hem zijn het er echt veel! Meer dan gemiddeld, voor mijn gevoel. Elke week hoor je weer iets nieuws, en meestal is dat nog negatief ook. Ik geloof ook best wel dat het gedramatiseerd is, dat is namelijk altijd zo, maar waarom juist bij hem en dan zoveel? En (bijna) altijd negatief?


    Bij hem zijn het er idd veel, maar als je op msn kijkt komen ook andere mensen heel vaak voor..op Q is het tegenwoordig niet meer th dit th dat..maar justin bieber dit justin bieber dat..en dan lijkt het echt veel..

    maar in die roddel wereld word meestal negatief gesproken..ik weet niet waarom,maar het is echt gemeen!!
    maar soms maakt justin bieber het er ook zelf naar..en andere mensen ook!

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    Bij hem zijn het er idd veel, maar als je op msn kijkt komen ook andere mensen heel vaak voor..op Q is het tegenwoordig niet meer th dit th dat..maar justin bieber dit justin bieber dat..en dan lijkt het echt veel..

    maar in die roddel wereld word meestal negatief gesproken..ik weet niet waarom,maar het is echt gemeen!!
    maar soms maakt justin bieber het er ook zelf naar..en andere mensen ook!


    Ja, goed dat is zo. Er word hier inderdaad heel veel over Bieber gesproken, vandaar dat het wel zo zal lijken. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    wie zegt dat hij meisjes slaat?
    Misschien zijn het stoei partijtjes met vrienden ofz...je weet maar nooit tegenwoordig komt er elk ding wat er gebeurd op internet te staan..
    Zie je hem met een meisje lopen? zie je gelijk op internet met als titel: justin bieber een vriendin?

    We zullen nooit achter de echte waarheid komen..misschien is het zo..misschien waren het gewoon stoeipartijtjes met vrienden..doen jongens tegenwoordig wel eens voor de lol!

    Er word zoveel op internet gegooit en in die verhalen staan veel meer drama dan hoe het in werkelijkheid ging!


    1; Ik heb het niet op Internet gelezen maar in een krant.
    2; En het was zijn arrogantie, dat hij denkt dat niemand meer in de buurt mag komen bij hem.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Ja, goed dat is zo. Er word hier inderdaad heel veel over Bieber gesproken, vandaar dat het wel zo zal lijken. :'D


    Klopt, vroeger was het Tokio Hotel die je bij elke pagina voorbij zag komen, maar nu zie je wel op elke pagina justin bieber staan..

    Ik geloof tegenwoordig die verhalen allemaal niet meer, dus meeste open ik ook niet..geen zin meer in om onzin dingen te lezen..want iedereen weet wel dat echt de meerderheid leugens zijn..

    tijdschriften zoals story ofz..lees ik ook niet meer daardoor!