• Ja, had ergens gelezen dat Justin Bieber teveel populariteit had en daardoor steeds arroganter werd en mensen slaat ofzo. Kan iemand me een voorbeeld geven en zeggen of het waar is of niet?


    We love because he loved us first - John 4:19

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    1; Ik heb het niet op Internet gelezen maar in een krant.
    2; En het was zijn arrogantie, dat hij denkt dat niemand meer in de buurt mag komen bij hem.


    en krant of internet is allebei hetzelfde..want in allebei de dingen word er roddels verspreid!

    ja, maar wij komen nooit achter de echte waarheid, misschien zit het wel anders in elkaar dan er geschreven is door die journalist.

    Zoiets stond wel in de krant laatst en ik denk niet dat een krant leugens plaatst. : )


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Zoiets stond wel in de krant laatst en ik denk niet dat een krant leugens plaatst. : )

    Lol, als justin bieber echt slaat, met een gemene bedoeling, dan eet ik mijn schoen op.


    Ik ben gemeen xoxo

    Witherwings schreef:
    Arroganter wordt ie iedergeval wel ja.:Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    OHMYGEORG schreef:
    Zoiets stond wel in de krant laatst en ik denk niet dat een krant leugens plaatst. : )


    kranten verspreiden echt wel leugens over mensen!! of draaien een verhaal anders dan dat het in werkelijkheid ging..vaker dan jij denkt

    Kingston schreef:
    ik denk het niet ..


    None but ourselves can free our minds.

    GabyDeUser schreef:
    Wij "normale" mensen slaan ook weleens iemand, maar als meneer bieber met z'n vinger in z'n neus zit wordt er gelijk een topic over gemaakt op Q.

    ja, doh, dat komt omdat dat kutkind een voorbeeld is voor veel kleine meisjes. -_- Echt een achterlijke mongol.


    ars moriendi

    Nou nee, hij heeft een groot ego, denk ik, maar hij slaat geen mensen. xd


    wth.

    Zijn supersterimago stijgt hem een beetje naar zijn hoofd.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hij is mss wel arrogant, maar dat hij mensen zou slaan is er wel wat over.
    Plus, er zijn verschillende definites van slaan wat voor de een zachtjes is, kan pijn doen voor een ander.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dan is alles wel heel erg naar zijn babyhoofd gestegen.


    Food.

    ik denk niet dat het waar is..

    maar als hij of een andere celeb dat bij mij zou doen, dan eis ik MONEYYY<3

    &erg veel:Y)


    Me so good.

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    kranten verspreiden echt wel leugens over mensen!! of draaien een verhaal anders dan dat het in werkelijkheid ging..vaker dan jij denkt


    Dan moeten ze daarna een herstel-artikel plaatsen en die heb ik nog steeds niet gezien, dus ik geloof niet dat het gelogen is. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hij wordt wel arroganter


    I'm so in love

    Hij heeft er nou eenmaal een hoofd voor (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.