• Nou, ik moet dadelijk naar de kerk.
    Jeej -.-

    -Wat doen jullie als je in de kerk bent om de tijd te doden??

    -Hebben jullie wel eens iets gênants meegemaakt in de kerk?? (ik wel)

    :
    Ik had Vormsel en ik zag dus een jongen, T, die ik al heel lang niet meer had gezien.. Hij was echt méga knap geworden O: dus ik keihard door de kerk. : "DAT IS EEN LEKKERDING GEWORDEN"
    IEDEREEN keek om, inclusief de pastoor, en die keken me allemaal vragend aan.. Een paar vriendinnen die achter en om me heen zaten moesten keihard lachen..
    Ik heb me nog nooit zo geschaamd volgensmij...


    -Hebben jullie ook soms last van een lachkik als je in de kerk bent?
    (ik wel) ik heb het gevoel dat ik die straks weer krijg..
    HELP!


    Me so good.

    Ik vind de kerk echt een onaangename plek, er heerst daar altijd zo'n griezelig sfeertje..
    Maar eigenlijk ga ik bijna nooit naar de kerk.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 16:43 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik ga naar de kerk..ben een christen...afgelopen zondag laten dopen want heb mn keuze gemaakt...
    mr een lachkik nooit gehad nee ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik kom gelukkig nooit in de kerk. Ik zou denk ik uit verveling ook een lachkick krijgen of in slaap vallen ofzo XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik gaa gelukkig nooit naar de kerk_O_ maar we gingen in frankrijk gewoon ff in een kerk kijken. nou echt het saaiste gebouw ever-.- iedereen fluisteren en me zus en ik gewoon hard praten. me ouders werden boos xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    - Ik ga nooit naar de kerk, maar als ik ga, ofzo, bij van die beroemde kerken, dan kijk ik naar het hoge plafond en die mooie ramen. :3
    - Nein, behalve dat ik telkens zat de gluren naar zo'n leuke jongen en dat ik er even later achterkwam dat hij geen vriendin had, want hij zat te zoenen buiten de kerk met zo'n mens. xd
    -jouw gênante moment is leuk. :3-
    - Nee, ik respecteer de kerk.


    wth.

    Ik voel me onprettig in de kerk, gelukkig zijn mijn ouders niet echt gelovig of wat. We zijn allemaal Rooms Katholiek maar niemand doet er iets mee, eerst zouden we vanavond naar de kerk gaan, maar mijn broer moet werken en door de sneeuw kunnen we er niet komen.

    En de lachkicks in de kerk is een big problem bij m ij..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Quixotic schreef:
    - Ik ga nooit naar de kerk, maar als ik ga, ofzo, bij van die beroemde kerken, dan kijk ik naar het hoge plafond en die mooie ramen. :3
    - Nein, behalve dat ik telkens zat de gluren naar zo'n leuke jongen en dat ik er even later achterkwam dat hij geen vriendin had, want hij zat te zoenen buiten de kerk met zo'n mens. xd
    -jouw gênante moment is leuk. :3-
    - Nee, ik respecteer de kerk.


    ik respecteer de kerk ook,
    maar tegen een lachkik kan ik niets doen...
    -.-'
    dat gebeurd gewoon en dat gaat meestal pas als ik thuis ben weg..
    :S


    Me so good.

    Ik heb pianoles in de kerk.
    Maar ik vind het daar niet vervelend ofzo,
    Het voelt best wel veilig.
    Geloof is hoop.


    Food.

    Wij moeten elk jaar naar de kerk -voor kerst- maar dit jaar niet :'D
    Sorry, ik ben katholiek maar daar heb ik totaal niet voor gekozen. Ik geloof niet in god enzo, dus ik zie ook niet waarom ik naar de kerk zou moeten. Heb er wel respect voor hoor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moest deze morgen naar de kerk met school. -.-"
    Ik heb misschien in totaal een kwartier opgelet en voor de rest zat ik in mijn eigen fantasiewereldje en het was er leuk.(krul)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Joleinnn schreef:
    (...)

    ik respecteer de kerk ook,
    maar tegen een lachkik kan ik niets doen...
    -.-'
    dat gebeurd gewoon en dat gaat meestal pas als ik thuis ben weg..
    :S


    Och, arme meid. (krul)


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Och, arme meid. (krul)


    haha (;


    Me so good.

    Ik ga wel altijd naar de kerk, maar ik ben niet anders gewend xD Hmm ja ik heb ook iets meegemaakt.. Mr wee ffe nie meer xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nee, het is me daar veel te schijnheilig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moet ook altijd naar de kerk ><


    I'm not schizophrenic. Me neither.