• Nou, ik moet dadelijk naar de kerk.
    Jeej -.-

    -Wat doen jullie als je in de kerk bent om de tijd te doden??

    -Hebben jullie wel eens iets gênants meegemaakt in de kerk?? (ik wel)

    :
    Ik had Vormsel en ik zag dus een jongen, T, die ik al heel lang niet meer had gezien.. Hij was echt méga knap geworden O: dus ik keihard door de kerk. : "DAT IS EEN LEKKERDING GEWORDEN"
    IEDEREEN keek om, inclusief de pastoor, en die keken me allemaal vragend aan.. Een paar vriendinnen die achter en om me heen zaten moesten keihard lachen..
    Ik heb me nog nooit zo geschaamd volgensmij...


    -Hebben jullie ook soms last van een lachkik als je in de kerk bent?
    (ik wel) ik heb het gevoel dat ik die straks weer krijg..
    HELP!


    Me so good.

    Ik ga niet naar de kerk, want mijn moeder gelooft in god en niet in de kerk. En ik ben sinds 3 jaar niet meer gelovig.

    Hebben jullie niet zo'n jongeren gedoe (heeft 'n vriendin van mij nl.), dat schijnt wel leuk te zijn.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben nog nooit in een kerk geweest dus ik zou niet weten hoe je je daar moet gedragen en wat al dan niet gepast is :'D
    En ja, ik ben wel gelovig, in case you've been wondering.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga nooit naar de kerk, het is niet echt dichtbij en zo. Maar ik zou er eigenlijk best heen willen.


    Behind every great man there’s a great woman

    :O jouw blunder is echt erg! maar ik hoef niet vanavond naar de kerk. En 1 keer was mijn nicht bij mij logeren en zij ging mee en we waren al best wel melig. Tijdens het bidden stond ik tussen mijn vader en mijn nicht in. Mijn vaders buik piepte en toen schoten ik en mijn nicht in de lach terwijl de hele ker stil was en we konden niet meer stoppen:$


    Don't serch to love, love will find you.