• Elisabeth gaat zoals elk schooljaar opnieuw naar Hogwarts. Na een hele zomer er niet geweest te zijn, is ze blij dat ze terug de schilderijen in de gangen gedag kan wuiven en ze haar toverstok 24/24 mag gebruiken. Maar dit jaar leeft Hogwarts met een verschrikkelijk geheim... Er is een virus uitgebroken. Niet zomaar een virus, maar een virus dat ervoor zorgt dat al je dromen waarkomen - zowel de leuke als de minder leuke.


    Vraagjes:
    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders?
    Rollen?


    Thank you very, very much ^^ .

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:20 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ZEKER WETEN DOEN!!
    dracomalfoylovestory??:9~


    Fuck this I'm going to Narnia

    ZEKER!!!!!!!! DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Draco!!!!! of Carlo(H)(H)(H)(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders?
    nee. ik denk het niet :x


    Hope goes lost but never dies.

    Hp stories zijn altijd leuk!
    Ik zou het over de Maraunders doen, lijkt me leuker want daar zijn nog niet zoveel stories van als van Draco ...

    Als ie erop staat stuur me dan ff de link (:


    Me so good.

    JA DOEN !
    DRACO
    WEL ROLLEN

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 15:09 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders

    Kan je het melden als die er op staat

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 23:02 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    DOEN
    Draco Malfoy ( Wil ik hebben (A)

    Rol? ZEKER

    doen, maar dan wel een draco of cedric lovestory


    a perfect girl isn't real a real girl isn't perfect(A)

    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders? Draco story's zijn saai.
    Rollen?. Sure


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    jaaas, zeker wetendoen! Draco malfoy ofcourse:9~

    Wil je me een mailte sturen als hij er op staat, als het niet teveel moeite is natuurlijk?:Y)


    Keep your head, heels and standards high.

    Doen. Het klinkt echt heel leuk. Ik hoop dat mijn dromen niet waar gaan komen, ze zijn meestal heel vreemd. Ik droomde laatst nog dat ik ging verhuizen naar een ander huis in het dorp, maar toen we daar aankwamen moesten we door verhuizen naar Engeland.. En het was de dag voor de verjaardag van mijn beste vriendin, en die wilde ik bellen dat ik niet naar haar verjaardag kon komen omdat ik in Engeland zat en dat had ik na een tijdje gedaan maar er was in mijn droom helemaal geen telefoon.. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Anyway, het was raar. & Je moet het dus wel doen.
    Marauder Story. Er zijn minder Marauders stories, wat ik jammer vind aangezien het zulke leuke personages zijn! En Draco lovestories komen vaak een beetje op hetzelfde neer, omdat hij zo'n 'vast' karakter heeft, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Ik zou geen rollen doen. Het is jouw verhaal, misschien passen de rollen die men bedenkt helemaal niet bij het idee wat je in je hoofd hebt. Krijg je alleen vreselijke rollen aangeboden, of iets anders. Ik zou het risico niet nemen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    PIZZA

    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders? (maaktnietuit)
    Rollen? Zeker


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Doen/niet doen
    Draco Malfoy/Marauders
    rollen? Cker
    k wil et weten als hij er is ;)


    leef bij de dag en kijk uit naar de toekomst

    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders?
    Rollen? Ja (:


    Meldt mij anders maar als hij online staat. Ik wil hem heel graag lezen. :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking