• Elisabeth gaat zoals elk schooljaar opnieuw naar Hogwarts. Na een hele zomer er niet geweest te zijn, is ze blij dat ze terug de schilderijen in de gangen gedag kan wuiven en ze haar toverstok 24/24 mag gebruiken. Maar dit jaar leeft Hogwarts met een verschrikkelijk geheim... Er is een virus uitgebroken. Niet zomaar een virus, maar een virus dat ervoor zorgt dat al je dromen waarkomen - zowel de leuke als de minder leuke.


    Vraagjes:
    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders?
    Rollen?


    Thank you very, very much ^^ .

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:20 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Draco Draco Draco:Y)

    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders?
    Rollen? Nee, zou ik niet doen, want het is leuker als je het zelf bedenkt het ook zelf schrijft.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Doen
    Marauders
    Rollen


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    doen!/niet doen
    draco malfoy/marauders
    rollen? YAA! :D

    Doen!!!


    Our perspective only changes when we change our position.

    doen/niet doen?zeker doen!!!!!!!!
    draco/marauders?marauders
    weet je? je zou er een sirius love story kunnen maken!!!!
    iets anders is ook leuk!!!!
    rollen? ik zou maar een paar rollen uitgeven anders wordt het een overbevolkte story, als je weet wat ik bedoel.
    zou je me een gb'tje kunnen sturen wanneer je eerste hoofdstuk geschreven is???
    ik zou het graag lezen!!!!


    i desire

    Eurydice schreef:
    Trouwens, is het niet 24/7 i.p.v. 24/24?

    Ik weet het niet, ik zeg altijd 24-24, maar het kan zijn dat het dialect is of zo.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Zeker doen met Malfoy!!
    Ehm.. Als je een rol nodig hebt, of je hebt hem online gezet -> Klik?(flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt