• Elisabeth gaat zoals elk schooljaar opnieuw naar Hogwarts. Na een hele zomer er niet geweest te zijn, is ze blij dat ze terug de schilderijen in de gangen gedag kan wuiven en ze haar toverstok 24/24 mag gebruiken. Maar dit jaar leeft Hogwarts met een verschrikkelijk geheim... Er is een virus uitgebroken. Niet zomaar een virus, maar een virus dat ervoor zorgt dat al je dromen waarkomen - zowel de leuke als de minder leuke.


    Vraagjes:
    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders?
    Rollen?


    Thank you very, very much ^^ .

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 21:20 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Jhaaa klinkkt super!

    Eurydice schreef:
    Doen. Het klinkt echt heel leuk. Ik hoop dat mijn dromen niet waar gaan komen, ze zijn meestal heel vreemd. Ik droomde laatst nog dat ik ging verhuizen naar een ander huis in het dorp, maar toen we daar aankwamen moesten we door verhuizen naar Engeland.. En het was de dag voor de verjaardag van mijn beste vriendin, en die wilde ik bellen dat ik niet naar haar verjaardag kon komen omdat ik in Engeland zat en dat had ik na een tijdje gedaan maar er was in mijn droom helemaal geen telefoon.. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Anyway, het was raar. & Je moet het dus wel doen.
    Marauder Story. Er zijn minder Marauders stories, wat ik jammer vind aangezien het zulke leuke personages zijn! En Draco lovestories komen vaak een beetje op hetzelfde neer, omdat hij zo'n 'vast' karakter heeft, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Ik zou geen rollen doen. Het is jouw verhaal, misschien passen de rollen die men bedenkt helemaal niet bij het idee wat je in je hoofd hebt. Krijg je alleen vreselijke rollen aangeboden, of iets anders. Ik zou het risico niet nemen.

    ik ben het hier helemaal mee eens ; )
    P.S.: laat me weten als hij online staat (: ik zal hem zeker volgen!
    x


    Life is a climb, but the view is great <3

    Doen/niet doen
    Draco Malfoy/Marauders


    Xx


    Wie zijn eigen weg gaat, kan niet worden ingehaald...

    Eurydice schreef:
    Doen. Het klinkt echt heel leuk. Ik hoop dat mijn dromen niet waar gaan komen, ze zijn meestal heel vreemd. Ik droomde laatst nog dat ik ging verhuizen naar een ander huis in het dorp, maar toen we daar aankwamen moesten we door verhuizen naar Engeland.. En het was de dag voor de verjaardag van mijn beste vriendin, en die wilde ik bellen dat ik niet naar haar verjaardag kon komen omdat ik in Engeland zat en dat had ik na een tijdje gedaan maar er was in mijn droom helemaal geen telefoon.. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Anyway, het was raar. & Je moet het dus wel doen.
    Marauder Story. Er zijn minder Marauders stories, wat ik jammer vind aangezien het zulke leuke personages zijn! En Draco lovestories komen vaak een beetje op hetzelfde neer, omdat hij zo'n 'vast' karakter heeft, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Ik zou geen rollen doen. Het is jouw verhaal, misschien passen de rollen die men bedenkt helemaal niet bij het idee wat je in je hoofd hebt. Krijg je alleen vreselijke rollen aangeboden, of iets anders. Ik zou het risico niet nemen.


    Wie zijn eigen weg gaat, kan niet worden ingehaald...

    Doen!
    en over de marauders!
    leuk!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zou he doen ^_^
    Met Draco (=
    Dan ga ik zeker lezen - ookal wordt het moeilijk met Nederlandse namen, ben namelijk de Engelse boeken gewend -
    En of je rollen doet of niet moet je zelf weten ;3


    never give up, even if you're falling down so hard

    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders?
    Rollen? Jaaa (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Wat hield Marauders ook al weer in? -Ik begin oud te worden-


    Behind every great man there’s a great woman

    BigChocolate schreef:
    Wat hield Marauders ook al weer in? -Ik begin oud te worden-

    James Potter, Sirius Zwarts, Remus Lopus en Peter Pippeling toen ze zelf nog op Zweinstein zaten xd !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders?

    Doen
    Draco Malfoy
    Geen rollen; het is jouw verhaal.


    Music is what feelings sound like

    Trouwens, is het niet 24/7 i.p.v. 24/24?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    doen doenxD meld het me plizz als hij online isxD


    know the dark to love the light

    Doen
    Marauders!! (H)
    Wil je alsjeblieft melden als hij er op staat.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Doen/niet doen?
    Draco Malfoy/Marauders?

    kun je het melden als tie onnline staat? :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor