• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij ging er onderstaan, hij kreeg kippenvel op zijn armen en rilde. ' K-ko-ud! ' bibberde hij en draaide aan de kranen. ' Kut kut kut! ' murmelde hij toen het water te heet was.

    Darren

    Hij opende een andere deur en keek recht de badkamer in -had hij de deur op slot ?- "Ow, sorry !" Hij sloot snel de deur en keek blozend de gang in.

    Eigenlijk wel maar ach :3 Zeker niet goed op slot gedaan ;P

    Jamie.

    Hij keek naar de deur die open en dicht ging.. Even bleef hij verstijfd onder de douche staan en knipperde verbaasd met zijn ogen. ' Wacht wach wacht.. ' murmelde hij en stapte de douche uit. Snel pakte hij een handdoek en wikkelde het om zijn heupen heen. Degene die de deur open deed en dicht wist vast wel hoe hij of zij de douche op geode tempratuur kon krijgen. Snel deed hij de deur open en zag Darren. ' Uhm, weet jij misschien hoe de douche werkt.. ' zei hij en glimlachde flauwtjes. Zijn bovenlichaam waren allemaal rode vlekken te zien doordat het water zo heet was.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 13:59 ]

    Darren

    Hij bekeek Jamie. "Gek, wat heb jij gedaan ? En ja, ik denk wel dat ik weet hoe dat ding werkt."

    Jamie.

    ' Te heet water.. ' murmelde hij en keek Darren aan. Stevig hield hij zijn handdoek vast, zijn wangen waren ondertussen roze gekleurd en beet op zijn lip.

    Mackenzie (citygirl)

    Ik stopte de ontsnapte,blonde pluk van mijn haar weer achter mijn oor en keek in de spiegel. Met een verdrietige uitdrukking op mijn gezicht, keek ik onzeker naar mijn lichaam. Het stemmetje in mijn hoofd ging maar niet weg, hij bleef dat ene zinnetje steeds maar herhalen. Je bent te dik, veel te dik.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Darren

    Hij keek verlekkerd naar Jamie's gespierde lijf. "umh, ja, ik kijk wel ff" hij werd licht rood en liep naar de douche toe.

    Jamie.

    Hij ging met zijn hand door zijn natte haren en keek naar Darren die bezig was met de douche. Ondertussen begon hij het koud te krijgen. Lichtjes begon hij te rillen en kreeg maakte z'n happer klapper geluid met zijn gebit x'D

    Darren

    Hij was wat aan t klooien met de douche en kwam erachter dat het ding gewoon kapot was. "Jeem, kleed je maar weer aan, douche zitten er voor de komende paar uur niet in." Hij ging in het huis op zoek of er nog ergens een reserve kraan was.

    Jamie.

    ' Dat meen je niet.. ' murmelde hij en rilde nog steeds. Hij volgde Darren met zijn ogen, toen hij de badkamer uit was en deed deze keer wel opslot. Snel droogde hij zich af en trok zijn kleren weer aan. Daarna rende hij beneden op zoek naar Darren.

    Shitje xD

    Andy
    Hij liep wat rond, niet dat er veel ruimte was in het kleine huisje, op zoek naar de wc. Toen hij die niet kon vinden plofte hij maar in de gang ergens neer en zocht naar zijn mobiel in zijn zakken. "Boem, weg." mompelde hij toen hij zich herinnerde dat hij die in de woonkamer neer had gelegd. Hij had niet veel zin om terug te gaan en liet het dus maar even.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    Hij groette Andy vrolijk en keek achterom naar Jamie. "Whats up Jeems ?"

    Andy
    "Oh, hoi." mompelde hij schattig en speelde met de koordjes van zijn vest. Hij vroeg zich af wat hij de hele dag moest gaan doen.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    ' Als ik niet kan douchen, dan ga ik stinken.. ' murmelde hij tegen Darren. ' En dat is niet lekker. ' Even keek hij naar Andy en glimlachde vrolijk. ' Je moet die douche maken! ' zei hij en keek Darren weer aan. ' Anders stik ik in mijn eigen stank. '

    Darren

    Hij zuchtte diep. "Gjeez, Jamie, waar denk je dat ik mee bezig ben ? Ik moet eerst een nieuwe kraan hebben, wil ik dat ding maken" gromde hij wat boos.