• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Sorry. ' Piepte hij en keek even naar Darren. Daarna liep hij weer naar boven omdat hij zijn haren niet had gedaan.

    Darren

    Hij zuchtte diep en liet zich bij Andy op de bank vallen. "An, help me"

    Hij zat opp de grond, maargoed xD

    Andy
    "What's up? Iets met de douche?" gokte hij, aangezien hij dat woord voorbij had horen komen.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    "ja, ook. Dies kapot, maar met Jamie.." Hij keek Andy aan. Hij beschouwde hem als hij zijn beste vriend en had hem en Pixie ook als enige verteld hij hij bi was.

    Andy
    "Wat is er met Jamie dan?" vroeg hij bezorgd. Hij keek Darren met grote oogjes aan, die qua onschuldigheid niet pasten bij de rest van zijn uiterlijk.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    Hij zuchtte diep. "Gewoon, hij, ik weet niet, gotikbenvolgensmijverliefdophem" zei hij beschaamd...

    Jamie.

    Hij was met zijn haren bezig in de badkamer en raakte beetje geïrriteerd door dat zijn haren niet wou mee werken. Diep zuchtte hij en trok zijn muts maar over zijn hoofd.

    Andy
    "Oh.. Polle toch..." Nee ._. Hij knuffelde hem zachtjes.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    t is Darren ;D
    k vergeet t zelf ook steeds xd

    Darren

    Hij keek Andy aan en haalde zijn hand door Andy's haar. "Hij is niet eens bi, laat staan homo.."

    Mackenzie (citygirl)

    Zuchtend deed ik mijn kleren aan. Ik moest hier weg, ik had frisse lucht nodig , misschien kon de wind mijn nare gedachtens wegwaaien.

    Ik liep met mijn handen in mijn broekzakken door het park toen ik opeens een bankje zag, aarzelend ging ik naast de jongen op het bankje zitten. 'Moet je die niet aansteken?' vroeg ik aan hem terwijl ik naar zijn onaangestoken sigaret wees -vraagt ze aan Leto, voor de duidelijkheid-.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 15:25 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jamie.

    Vrolijk liep de trap af en zag Darren en Andy. Zachtjes giegelde hij toen ze hun zag in een Liefelijke omhelzing. Daarna liep hij naar de keuken om wat te snaaien.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    (Okay, ik heb weer gemist xD)
    Bwuh, ik werd langzaam wakker en ging overeind zitten. Omg, ik was nog ingedut ook. Even wist ik niet waar ik was maar toen drong het me weer binnen, natuurlijk. Mijn oog viel op Darrens tas en mijn wenkbrauw ging omhoog. Toen herinnerde ik het me, wat had ik gezegt? niks volgens mij, want hij was al weer te snel weg. Ik klom van myn bed en besloot dat ik maar even ging douchen om wakker te worden. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en liep de badkamer in, blij dat hij niet bezet was. Helaas werd mijn humeur verpest omdat dat pokke ding het niet deed. Bij gebrek aan wat beters plenste ik maar wt water in mijn gezicht, droogde me af en liept erug naar myn kamer waar ik myn spullen dropte. Ik pakte mijn gitaar en plofte op mijn bed neer. Ik dacht even an en begon toen te spelen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Whoeps, Button werd ineens gek en de riem glipte uit mijn hand. Ik zag hoe hij af holde ope en meisje (Mackenzie), naja.. Hij was klein dus bang kon ze niet voor gem zijn xD

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 15:43 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lieve Moon, de douche is dood ;A

    bwuh xD Dood? Dan heb ik wat gemist :'D even teruglezen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mackenzie - citygirl
    Het kleine hondje dat op me af kwam hollen begon tegen me op te springen. Lachend aaide ik het kleintje over zijn kleine koppie,ik had altijd al een zwak voor dieren. 'Van jou?' zei ik lachend tegen het meisje dat in paniek aankwam rennen.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille