• Ja ik verveel me :'D Haha.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 12:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Dit begint meer en meer op mijn oude huis te lijken" lachte hij.

    Jamie.

    ' En er is geen Tv! ' zei hij er achter aan.

    brb, even eten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Polle

    "Oke, dit wordt eng, t lijtk echt meer en meer op mijn oude home"

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Het ís gewoon je oude huis.'' plaagde ik hem en pakte mijn koffer op. ,,Ik ga dit kreng naar boven proberen te zeulen, even een kamer uit zoeken [aa]'' ik zette de eerste stap op de trap en wist nu al dat dit niet ging werken xD

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Kom op Button.'' ik stond in de hal en toen mijn hondje kwam aangerent hurkte ik neer en deed 'm zijn riempje om. ,,kom op, wandelen.''ik glimlachte en stapte naar buiten, ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Button huppelde vrolijk met me mee, ik had hem nog maar net en was nu al gehecht aan hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren
    "Hmm, ja lach jij maar, strask is het het echt. Ik help je wel met je koffer" Hij tilde zijn tas en Pixie's koffer op en zeulde de trap op.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Wat is er mis mee als dit je oude huis is?'' vroeg ik en overhandigde hem myn koffer, ik was even verbaasd dat ie beiden tegelijkertijd de trap op wist te tillen. achja, mannen he :'D Ik volgde hem de trap op en dacht na, welke kmer zou ik nemen? ,,Hoe gaan we de kamers verdelen?'' vroeg ik aan Darren.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Kom op Button.'' ik stond in de hal en toen mijn hondje kwam aangerent hurkte ik neer en deed 'm zijn riempje om. ,,kom op, wandelen.''ik glimlachte en stapte naar buiten, ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Button huppelde vrolijk met me mee, ik had hem nog maar net en was nu al gehecht aan hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Jamie speelde een beetje afwezig met zijn polsbandje en stond langzaam op. ' Laat ik ook maar een bed uit zoeken. ' murmelde hij en keek even naar zijn weekendtas. Want hij zag het helemaal voorzich dat hij straks een kraakbed had waar hij niet op kon slapen.

    Darren

    Omdat ik niet voor niks weg gegaan ben uit dat huis en gewoon een kamer uitzoeken en daar je spullen neerpleuren"

    Jamie.

    Even keek hij over zijn schouder naar Darren en begreep hem niet echt. Najah, hij begreep mensen wel vaker niet. Zwijgend liep hij de trap op en zocht een kamer met een uitzicht op de tuin. Hij pleurde zijn tas neer op zijn bed en keek naar buiten.

    Simone gaat lekker luchtje kopen van der nieuwe money, mwuahhaha.
    Doei <33

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Dat is waar.'' mompelde ik en stemdew toen met het plan gewoon een kamer overnemen :'D Ik deed de deur open vna de akmer met het 2 persoonsbed, uit ervaring wist ik dat de meeste jongens niet bij elkaar in bed gingen.. Meiden hadden er geen problemen mee maar jongens, ik weet niet waarom, maar die hadden er wat op tegen. Altahns, als ze niet op jongens vielen. Ik dropte mijn koffer, die ik weer over had genomen van Darren, op de grond en liet me op myn buik op het bed vallen en zuchtte. De reis was vermoeiend geweest.

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Kom op Button.'' ik stond in de hal en toen mijn hondje kwam aangerent hurkte ik neer en deed 'm zijn riempje om. ,,kom op, wandelen.''ik glimlachte en stapte naar buiten, ik sloot de deur achter me en begon te lopen. Button huppelde vrolijk met me mee, ik had hem nog maar net en was nu al gehecht aan hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij gooide zijn tas naast die van Pixie en viel naast haar op bed. "Erg als ik bij je ga liggen ?"

    Succes Moon <3

    BaayBaay ^^



    Jamie.

    Even keek hij omzich heen en zuchtte diep. Daarna liep hij de slaapkamer uit en ging op zoek naar de badkamer. Hij wou zich even opfrissen. Toen hij de badkamer had gevonden liep hij weer terug naar zijn slaapkamer. Pakte wat schone kleren, daarna liep hij weer terug en legde zijn kleren neer op het kastje. Hij deed de deur opslot, kleedde zich uit en draaide de kraan aan.

    Darren

    Hij stond weer op en ging op zoek naar de badkamer.