• Omdat ik altijd overloop van de inspiratie, heb ik een nieuw idee door het overmatig spelen van sing it party hits (en dan vooral remember december) plus de sneeuw hier in limburreg.

    I wish it would snow tonight staat alles behalve actief, omdat ik vandaag pas op het idee kwam :']

    Maar okay een samenvatting
    het verhaal gaat over de 15-jarige Beezus, wiens ouders al redelijk lang gescheiden zijn. Haar oudere broer verplaatst zich van vader naar moeder -en weer terug-, maar Beezus mag van haar moeders nieuwe vriend niet meer met haar vader omgaan.
    Deze man heeft haar moeder helemaal veranderd, waardoor haar moeder op het gestoorde idee komt om de zon achterna te gaan, en vooral de sneeuw te ontwijken, terwijl Beezus daar juist van houdt.
    Als ze after a while in amerika aankomen blijken 'The Jonas Brothers' dansers nodig te hebben voor hun nieuwe tour. Beezus kent de band niet, maar ziet het als een uitweg om te vluchten.
    How will this end?


    roles;
    Beezus' broer.
    Haar beste vriendin in Nederland. ~ Madison Ann Tores van VampierFreak
    Een van de negen andere mensen die winnen (nog over: 1 meisjes, 4 jongens).
    1: Andrea Christine Irene Lapinz van Jas1995
    2: Taylor Enora Carson van SpeakUp
    3: Elisabeth mortefina Josephine melvoille van Quirinius
    4: Maxwell McFort van Lotis
    Vrienden van de band.
    1: Naam; Jeniva "Jenni" Allison Seyfried van linky1997
    Whatever else you can think of. ^^

    lijstje;
    Rol;
    Naam; (volledig)
    Leeftijd;
    Uiterlijk; (foto + verhaaltje ajb, dat is makkelijker voor mij)
    Innerlijk;
    Kledingstijl;
    Likes;
    Hates;
    Speciale info die ik moet weten;

    Amen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 16:53 ]


    because i knew you, i have been changed for good

    Rol; beste vriendin in Nederland.
    Naam; Madison Ann Tores.
    Leeftijd; 15
    Uiterlijk; komt
    Innerlijk; Rustig,eigenwijs en grappig ;]
    Kledingstijl; LA Style. [veel merken enzo]
    Likes; nagelslakken.
    Hates; afwassen.
    Speciale info die ik moet weten; Madison is op 6 jairge leeftyd haar moeder kwijt geraakt door kanker, zoiets zal ze altyd in haar hartje dragen. Ze heeft dus niet echt een vrouwelijk Rolmodel en geeft veel om Beezus die ze als haar zus ziet.

    Rol; Vriendin van de band (Beste vriendin Nick Jonas )
    Naam; Jeniva "Jenni" Allison Seyfried
    Leeftijd; 18
    Uiterlijk; Jenni Heeft licht blonde krullende haren en oceaan blauwe ogen . Ze heeft een lichte huidskleur . Ze is 1,65 meter en is slank gebouwd .
    Innerlijk; Jenni is een rustige persoon en kan zich in een drukke situatie redelijk kalm houden . Ze is ook erg koppig als ze iets wil dan blijft ze door drijven tot ze haar zin heeft . Mensen zeggen vaak tegen haar dat ze schattig is , maar zelf vindt ze van niet en haat het als mensen haar zo noemen . Ze heeft vaak het gevoel dat niemand haar begrijpt , nou bijna niemand . Alleen Nick weet meestal hoe ze zich voelt en ziet het direct als er iets mis is met haar . Jenni houd ook van orde en smijt ook niks op de grond . Ook is ze zot van kinderen .
    Kledingstijl;Eigen style , ze draagt kleren die haar makkelijk zitten . Toch is ze mode bewust zonder dat ze daarvoor merk kledij nodig heeft .
    Likes; Dieren , muziek en lange wandelingen in de natuur of aan het strand
    Hates; Haar pleegouders , mensen die aanstellerig zijn , ruzie (met nick) , milieuvervuilers en kinder-en dierenmishandelaars
    Speciale info die ik moet weten;Jenni zat al van haar 1 jaar in een weeshuis , ze bleef daar ook tot haar 12 jaar . Ze heeft nooit geweten wie haar echte ouders waren of waarom die haar in het weeshuis gestoken hebben . Bij haar pleegouders heeft ze het niet zo goed . Haar stiefvader drinkt elke dag en haar stiefmoeder is bijna nooit thuis . Ze heeft ook vaak ruzie met hun en gaat daarom vaak naar de huize Jonas . Die ziet ze als haar 2de familie , ze komt het beste overeen met Nick en is ook verliefd op hem , maar ze beseft het zelf nog niet . Ze blijft soms een hele week bij de familie Jonas omdat ze geen zin heeft om naar huis te gaan .


    (Laat aub weten of ik de rol heb =D)


    You make my life perfect ! <3

    Rol; Een van de negen andere mensen die winnen. (meisje, wordt beste vriendin van Beezus)
    Naam; (volledig)Andrea Christine Irene Lapinz oftewel, Chrissie
    Leeftijd; 16
    Uiterlijk;Chrissie Chrissies haar veranderd steeds van kleur. ze is 1.73 draagt normaal nooit veel make-up, maar als ze naar feestjes gaan leeft ze zich graag uit. Ze heeft hele donkere ogen waar elke jongen in verdrinkt. verer heeft ze opvallend kleine voeten voor haar lange benen, namelijk maat 36.
    Innerlijk; Chrissie is een heel vrolijk meisje, heel extravert. Ze laat iedereen altijd lachen, heeft veel humor dus. Maar ze heeft ook een moeilijke kant; ze is altijd gepushed door haar ouders om te ballet te dansen, en nu heeft ze besloten dat ze wil hiphoppen. Ze heeft een iegen wil, ze vind dat ze altijd gelijk heeft, en iedereen houd van haar.
    Kledingstijl; Kleur, kleur en kleur. Chrissie is altijd vrolijk gekleed, en heeft broeken in shirst in alle kleuren en printjes.
    Likes;Dansen, praten, lachen, muziek maken (piano of gitaar).
    Hates;Ruzie en Justin Bieber,
    Speciale info die ik moet weten;Chrissie is een heel vrolijk meisje met te veel energie, ze danst al heel haar leven, ze heeft tot haar 12 een klassieke ballet opleiding gehad, en is daarna gaan hiphoppen tegen de wil van haar ouders in, haar vader wil nu eigenlijk geen contact meer met haar. Dat verbergt ze voor iedereen. Ook kan ze naast dansen goed zingen, en piano spelen. Chrissie ontmoet Beesuz bij de audities en meteen zijn ze bevriend.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Rol; Een van de negen andere mensen die winnen (Als het uitkomt in je verhaal graag dan ook het toekomstige vriendinnetje van Joe ^^
    Naam; Taylor Enora Carson
    Leeftijd; 17 bijna 18
    Uiterlijk; KlikerdeKlik Taylor heeft halflang zwart haar met een schuine pony die soms voor haar ogen hangt. Ze heeft grijze ogen en maakt haar ogen altijd donker op zodat haar grijze ogen beter uitkomen. Ze doet niet te veel op want dat vindt ze te gemaakt. En barbies koop je in de winkel. Denkt ze altijd. Ze heeft in de winter een bleke huid en in de zomer krijgt ze een wat gebruinde huid. Taylor is best lang. Ze is 1.79 en doet nooit hakken aan. Ze draagt altijd sneakers behalve bij speciale gelegenheden. Dan doet ze altijd wel hakken aan. Ze heeft een dun postuur en kleed zich helemaal in haar eigen stijl. Ze houdt van kleine en opvallende accessoires.
    Innerlijk; Taylor is over het algemeen wel een lief en vrolijk meisje. Ze lacht veel en vindt de wereld heel mooi. Ze heeft een niet al te leuke jeugd gehad. Ze is vroeger veel mishandelt door haar ouders tot ze een paar jaar geleden in een pleeggezin kwam. Hierdoor geniet ze van alles en iedereen. Ze vindt het moeilijk om over haar verleden te praten en dat doet ze dus ook niet vaak. Taylor kan goed naar andere luisteren en doordat ze zoveel heeft meegemaakt weet ze bijna overal wel raad mee. Als ze in een melige bui is dan laat ze iedereen lachen. Maar vooral haarzelf. Toen ze in het pleeggezin kwam hebben die haar als afleiding op hiphop gezet en dat heeft goed uitgebracht. Ze doet alles alsof het heel makkelijk is en ze leert snel. Ze zat binnen een paar maanden in de hoogste groep. Ze is vastbesloten om van dansen haar carrière te maken. En als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft, kan je haar er moeilijk vanaf brengen.
    Kledingstijl; Taylor heeft een heel eigen stijl. Ze doet vaak dingen aan die niemand heeft. Het maakt haar niet uit waar het vandaan komt, als ze maar origineel is. Ze kleed zich ook aan bij haar figuur. Verder houdt ze van opvallende, kleine accessoires.
    Likes; The Jonas Brothers, dansen, de natuur, dieren, vrienden en haar pleeggezin.
    Hates; Bitches, mensen die verwend doen, Oneerlijkheid.
    Speciale info die ik moet weten; Paar jaar geleden is ze in een pleeggezin gekomen maar praat hier niet graag over. Ze kan heel emotioneel worden als iets haar aan de tijd thuis bij haar ouders doet laten denken.

    Ik vind het sowieso al een leuk idee dus wil je zeggen als hij online staat?


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Great :'D
    @VampierFreak; ik wacht op je uiterlijk :), maar je staat er al bij ;]
    @SpeakUp; ik zeg het iedereen met een rol als het verhaal is geopend.


    because i knew you, i have been changed for good

    Rol; een van de negen winnaars
    Naam; Elisabeth mortefina Josephine melvoille aka. Lisa
    Leeftijd; 17
    Uiterlijk; manikmoestzoekenQ.Qnietnormaalmaarklikernoumaarop!snelsnel! Lisa heeft blond haar, maar gaat meer de donkerblond kant op. Ze heeft velblauwe ogen en een klein schattig wipneusje, kleine volle lippen & bollen wangen. Ze heeft en dun figuur maar zou het liefst wat dikker willen zijn. ze is 1.70 meter lang en draagt het liefst allemaal rare kleuren nagellak.
    Innerlijk; Ze is lief en gaat ook voor haar doel. haar doel is om een van de beste danseressen van de wereld te worden. Ze zal nooit nee zeggen, wat een ander ook vraagt, ze is bang dat ze wéér gepest word als ze iets niet goed doet, iets wat een ander vraagt verkeerd doet of iets in die geest. Sommige mensen zeggen dat ze een perfectionistje is maar in werkelijkheid is ze gewoon bang. Ze heeft ook geen vrienden, daardoor besteeds ze al haar vrijetijd aan dansen en school natuurlijk.
    Kledingstijl; Ze houdt ervan om haar benen te laten zien, het enigste goede ding van haar lichaam, denkt ze. maar haar armen mag niemand zien. helemaal niemand, daarom heeft ze altijd lange mouwen aan of een paar grote armbanden. voor de rest draagt ze zich zoals alle andere, een spijkerbroek met een shirt & allstars of een rok met een simpel hempje erover heen en een jasje.
    Likes; Alle soorten dansen maar het allerliefst doet ze breakdance. Haar Moeder, maar die was 3 jaar geleden overleden.
    Hates; Haar vader. Haar klas.
    Speciale info die ik moet weten;
    Ze is altijd al gepest en op haar 14e overleed haar moeder, haar steun en toeverlaat in moeilijke tijden, de enige die ze vertrouwde. nadat haar moeder overleed begon haar hel pas, haar varder misbruikte haar sexueel en fisiek (slaan, schoppen enzo) ze geeft zichzelf van alledingen de schuld, dat ze lelijk is, gepest word, haar moeder overleed, haar vader haar misbruikt en snijdt zichzelf in haar armen. Ze zag dat JB dansers nodig hadden en twijfelde geen moment, misschien zou ze zo uit haar hel kunnen ontsnappen, nou voor eventjes dan.


    sorry als de info niet altijd met elkaar klopt maar opeens verzon ik weer wat en toen schreef ik het op :Y)

    en als je iets niet snapt ofzo kan je het vragen ;)

    en ik heb eerst nog een andere gemaakt maar die was dom, haal ik alles weg, maar die naam was geweldig en nu ben ik die kwijt zucht.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Rol; Een van de andere mensen die wint
    Naam; Maxwell "Max" McFort
    Leeftijd; 17
    Uiterlijk; Max Max heeft bruine krullen en bruine ogen. Meestal draagt hij sjaaltjes/ blousejes/spijkerbroeken en sneakers hij is 1.85 lang.
    Innerlijk; Max is een echte allesvriend, hij is heel aardig tegen iedereen, behalve als je hem of zijn vrienden/vriendinnen iets aan doet dan kan hij heel gemeen zijn (hij is nogal sterk). Hij is heel spontaan en helpt graag mensen, hij is ook erg romantisch.
    Kledingstijl; Hij draagt vooral sneakers, sjaals, hoedjes, bloussen, vesten/jassen, truien. Meestal volgens de laatste mode
    Likes; dansen, sporten, kleding, shoppen,
    Hates; Haters, lui zijn
    Speciale info die ik moet weten; Max is homo en gaat het meest met meisjes om, hij zoekt niet echt naar liefde. Hij gaat elke week 1 of 2 keer naar de sportschool


    Sterf niet voordat je dood bent